Gå til innhold

Liker kollegaen min meg/er hun utro mot sin mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte...

Min kollega er gift og har barn. Hun er 35 år og er i et forhold med en på 44 i det jeg ser på som et fint forhold.  Jeg er selv 26 år. Vi har jobbet sammen i snart 1 år nå og har fått veldig god kontakt. Vi har tidligere snakket om utroskap og at det er fyskam, en uting og noe hun aldri ville gjort. 

Alt begynte med at vi fikk god kontakt og pratet mye sammen. Dette eskalerte videre til litt massasje, mye interne spøker og mye tull. Nå har vi kommet dithen at vi koser, holder rundt hverandre, masserer hverandre, siter på fanget til hverandre, sender ekstremt mange meldinger, ringer hverandre hver dag på og etter jobb og stadig vekk besøker hverandre på den andres kontor, Hun tar på overkroppen min under klærne mine, hun stryker på meg, jeg tar henne på rumpa og hun "motorboater" meg stadig. Vi møtes før jobb for å gå turer og prater sammen. Hun bortforklarer dette til mannen sin med at hun skal tidlig på jobb for å komme ajour med jobben. Ingen kyssing og ingen sex. Jeg føler allikevel vi har gått langt over en strek.

Mitt spørsmål er da: Liker hun meg? eller vil hun bare ha litt ekstra spenning? Og hva gjør jeg? 
Selv er jeg betatt av henne, men ville aldri livet funnet på å gå noe videre eller gjøre noe for ødelegge deres forhold. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jo.halv skrev (37 minutter siden):

Min kollega er gift og har barn. Hun er 35 år og er i et forhold med en på 44 i det jeg ser på som et fint forhold.  Jeg er selv 26 år. Vi har jobbet sammen i snart 1 år nå og har fått veldig god kontakt. Vi har tidligere snakket om utroskap og at det er fyskam, en uting og noe hun aldri ville gjort. 

Alt begynte med at vi fikk god kontakt og pratet mye sammen. Dette eskalerte videre til litt massasje, mye interne spøker og mye tull. Nå har vi kommet dithen at vi koser, holder rundt hverandre, masserer hverandre, siter på fanget til hverandre, sender ekstremt mange meldinger, ringer hverandre hver dag på og etter jobb og stadig vekk besøker hverandre på den andres kontor, Hun tar på overkroppen min under klærne mine, hun stryker på meg, jeg tar henne på rumpa og hun "motorboater" meg stadig. Vi møtes før jobb for å gå turer og prater sammen. Hun bortforklarer dette til mannen sin med at hun skal tidlig på jobb for å komme ajour med jobben. Ingen kyssing og ingen sex. Jeg føler allikevel vi har gått langt over en strek.

Mitt spørsmål er da: Liker hun meg? eller vil hun bare ha litt ekstra spenning? Og hva gjør jeg? 
Selv er jeg betatt av henne, men ville aldri livet funnet på å gå noe videre eller gjøre noe for ødelegge deres forhold. 

Ja, dette er litt i overkant om de ikke har et åpent forhold? Høres frustrerende ut.

Anonymkode: 43fd7...daf

• Liker 5
Skrevet

Helt klart langt over "streken" og nærmer seg faretruende utroskap, men slapp av. Det er ikke du som eventuelt ødelegger hennes ekteskap. Det klarer hun utmerket godt selv om det skulle skje at dere hadde sex. Sannsynligvis er hun betatt av deg og fantaserer om en ung og viril mann.

Kanskje ta en prat med henne når dere går turer for å høre hvordan hun har det med ektemannen. Da vil du nok få svar på dine spørsmål om hva hun tenker om deg og det "forholdet" dere har. Det er jo bare å fortelle at du er betatt av henne, men er usikker på om hun ikke mener dere er litt vel intime. Hun har jo allerede fortalt deg at hun skjuler dette for ektemannen sin og vet dermed at dette er helt på grensen til utroskap.

• Liker 3
Skrevet

Strengt tatt gjør dere allerede noe som ødelegger hennes forhold... 

Vanskelig å si om hun liker deg eller spenningen, men jeg ville nok fått klarhet i det før jeg ble såra, var jeg deg. 

• Liker 5
Skrevet
jo.halv skrev (5 timer siden):

hahaha forholdet er allerede ødelagt....

Skrevet

Dette er utroskap. 

Anonymkode: b43da...4dc

• Liker 3
Skrevet

Det er utroskap. Selv om du ikke er utro, så er det umoralsk det du holder på med.

Anonymkode: 8ff3c...edb

• Liker 2
Skrevet

Hun er utro, ja. Men utnytter deg sikkert bare. Hun har midtlivskrise og synes det er kult at du er yngre enn henne. Tror ikke hun helt skjønner hva hun driver med for tiden. 

Anonymkode: d4856...c30

• Liker 1
Skrevet

TS er i trollehjørnet i dag 

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet
jo.halv skrev (18 timer siden):

Hun bortforklarer dette til mannen sin med at hun skal tidlig på jobb for å komme ajour med jobben. 

Det du ikke kan fortelle til partner er utroskap. Hun er utro, du er det ikke.

Jeg tror kanskje du bør tenke litt på hvordan du skal beskytte dine egne følelser.

Du bør også tenke nøye gjennom hvordan dette påvirker arbeidsmiljøet deres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...