AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #1 Skrevet 19. desember 2020 Er det noen som har opplevd å ha fått barn med en sterilisert mann eller kjenner noen som har? Bare lurer på hvor mulig det er... Anonymkode: 55aec...609
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #2 Skrevet 19. desember 2020 Nå mener jeg som et "uhell", ikke at man har tatt ny operasjon eller ivf. Anonymkode: 55aec...609
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #3 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det noen som har opplevd å ha fått barn med en sterilisert mann eller kjenner noen som har? Bare lurer på hvor mulig det er... Anonymkode: 55aec...609 Det er ikke mulig, med mindre operasjonen er misslykket, noe den svært sjelden er. Har knapt hørt om noen tilfeller. Anonymkode: fecdb...e9d 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #4 Skrevet 19. desember 2020 Var en tråd om det her på KG for en stund siden. Mannen ( og legene) anklaget kona for utroskap, men farskapstesten viste at det var mannen som var far. Anonymkode: f5405...705 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #5 Skrevet 19. desember 2020 Ved sterilisering må man avlegge "sædprøve" en viss tid etterpå, for å finne ut om steriliseringen er vellykket eller ikke. Det er vistnok ikke alle som er like nøye på dette. I svært sjeldne tilfeller skal ting også klare å gro sammen igjen over tid. Det finnes også dem som har hatt sykdom eller skade og fått beskjed om at det vil være nesten umulig for dem å få barn på naturlig vis. Dette tolker mange som at de er sterile, fordi de ikke får med seg nyansene i en stresset situasjon. Anonymkode: 342ac...c5b 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #6 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det noen som har opplevd å ha fått barn med en sterilisert mann eller kjenner noen som har? Bare lurer på hvor mulig det er... Anonymkode: 55aec...609 Nei vi har ikke blitt gravid etter han steriliserte seg.Spørs hvilken metode som blir brukt.Men det skal i utgangspunktet være ganske sikkert.Legen klippet vekk en bit så det ikke kan vokse sammen igjen i det hele tatt. Mens noen leker bare "knyter" og da kan det vokse sammen igjen.Skal mye til. Anonymkode: 04929...ada
sommerfugl154 Skrevet 20. desember 2020 #7 Skrevet 20. desember 2020 Yngste broren til ei jeg kjenner ble født etter at faren hadde sterilisert seg. De hadde virkelig ikke plass til flere, dette var sjette barnet 😅 Men han kom da altså som julekvelden på kjerringa
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #8 Skrevet 20. desember 2020 Min bror steriliserte seg, og sædtesten som ble tatt etter en viss periode for å se at det var vellykket, viste at det var vellykket. Halvannet år senere ble mi svigerinne gravid, og han avla en ny sædprøve og han måtte opereres på nytt. Jeg er ikke så kjent med detaljene, hva slags type operasjon eller sånt noe. Anonymkode: 84182...51f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå