Gå til innhold

Hva er det styggeste du noen gang har sagt til noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg mener ansikt til ansikt, ikke over Internett eller sms. Tlf samtale er innenfor. 

Anonymkode: 87645...3c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At jeg ikke ville leve mer.

Anonymkode: 01234...8db

• Liker 1
Skrevet

Jeg husker i ungdommen så var det populært å si "gå å heng deg" og man sa dette uten å tenke noe videre over det. Men jeg husker jeg krangla meg moren min, og sa det til henne, og hun tok det personlig! 😳 Det var jo ikke sånn ment.. 

Anonymkode: 7be06...379

• Liker 4
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Dra til helvete din jævel . Men selv om det var stygt var det fortjent. 

Skrevet

Jeg kan jo starte selv. Var en gang sammen med en som klagde på å ville ta livet sitt hele tiden. Eller ikke hele tiden, bare når han måtte gjøre kjedelige ting som å lage middag eller ta ut av oppvaskmaskinen. Han sa alltid etterpå at han egentlig ikke mente det. Så tok faktisk en venn av meg selvmord. Men da syntes eksen min mest synd på seg selv, for da ville han også ta livet sitt. For foreslo psykolog. Men det ville han ikke, for han ville egentlig ikke ta livet sitt. Så ville han ta livet sitt igjen (og alt dette var ila en samtale på 10 minutter altså). Jeg ble så provosert at det kom ut av meg «Ja om du ikke vil dra til psykolog, får du faen meg få deg noen baller og snart ta det derre livet ditt du klager så mye over da!!» 

En annen grunn til at jeg også ble så provosert, var fordi han var sykt bortskjemt og hadde det veldig bra. Men om han ikke hadde det nye PlayStation spillet, nei da var ikke livet verdt å leve (i 10 minutter 🙄)

• Liker 13
Skrevet

"Du er faen meg psykopat!" Sa det til en bekjent som jeg ikke visste led av traumer. Fikk vite det senere og ba om unnskyldning. 

Anonymkode: 32747...10a

• Liker 2
Skrevet

Gå å heng deg i skogen er vel det styggeste jeg har sagt til noen. Mente det jo ikke, men var så vandt med å høre det selv, så skulle ta igjen da, på et uskyldig offer dessverre.

Anonymkode: 0feb5...8a9

• Liker 1
Skrevet

Panchod til en pakistaner

Anonymkode: 1ad1d...0e5

• Liker 7
Skrevet

"Du er en psykotisk drittsekk". Lang historie, denne personen har traumatisert meg for livet, så jeg har ikke dårlig samvittighet. Faktisk. Har gjort langt mildere ting jeg har hatt mye mer dårlig samvittighet for.

Anonymkode: f5937...d10

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

At jeg ikke ville leve mer.

Anonymkode: 01234...8db

Det er ikke stygt.

Anonymkode: 0aff6...ae3

• Liker 8
Skrevet

Jeg skyldte på mamma at alt det vonde i livet mitt var hennes feil, det er hennes feil jeg har borderline, lite venner, er sykelig sjalu og hater livet. Alt var mammas feil.

Skal sies at jeg havna omtrent i svart, og jeg mente ikke å si disse tingene til mamma. Elsker mamma med hele mitt liv, og vet ikke om jeg hadde klart å leve uten.

Anonymkode: c882d...84b

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg skyldte på mamma at alt det vonde i livet mitt var hennes feil, det er hennes feil jeg har borderline, lite venner, er sykelig sjalu og hater livet. Alt var mammas feil.

Skal sies at jeg havna omtrent i svart, og jeg mente ikke å si disse tingene til mamma. Elsker mamma med hele mitt liv, og vet ikke om jeg hadde klart å leve uten.

Anonymkode: c882d...84b

Det håper jeg du har fortalt henne minst 20 ganger fler enn de gangene du har sagt grusomme ting til henne.

Anonymkode: 8e3f0...7d4

• Liker 4
Skrevet

Har kalt moren min hore. 

Anonymkode: 93f28...f27

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Panchod til en pakistaner

Anonymkode: 1ad1d...0e5

Det er da relativt standard å si til pakistanere, er det ikke :klo: Betyr ikke det fin kjortel?

• Liker 2
Skrevet

Jeg har sagt ting til mennesker jeg er veldig glad i som ikke burde sies til noen. Tenderer til å bli veldig personlig og gå etter noe som treffer/er en svakhet/er sant og uforanderlig/det aller såreste, om jeg først blir skikkelig sinna. Derfor har det vært mye forskjellig men det verste er nok da jeg iskaldt forklarte en eks at det ikke var noe han kunne gjøre for forholdet fordi han rett og slett var for dum og enkel for meg, samme som hele familien hans... Sa jeg ikke orket å stadig måtte gå ned på deres nivå ved vært besøk... Det ble mange detaljer og jeg sa det iskaldt og rolig, til tross for at jeg var rasende... Det stikker i hjertet og jeg skammer meg. Er det noe jeg er god på, så er det å såre dem jeg er glad i 😒 

Anonymkode: 7ad99...511

• Liker 2
Skrevet

En mindre pen mann som prøvde seg på meg som ikke eier et snev av skjønnher. Da sa jeg "prøv deg heller på damer som er på samme nivå som deg. Du har ikke sjans på meg. Se på meg og deg så skjønner du" . Hater når stygge menn prøver seg på meg.

Anonymkode: 39d10...f1c

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har sagt ting til mennesker jeg er veldig glad i som ikke burde sies til noen. Tenderer til å bli veldig personlig og gå etter noe som treffer/er en svakhet/er sant og uforanderlig/det aller såreste, om jeg først blir skikkelig sinna. Derfor har det vært mye forskjellig men det verste er nok da jeg iskaldt forklarte en eks at det ikke var noe han kunne gjøre for forholdet fordi han rett og slett var for dum og enkel for meg, samme som hele familien hans... Sa jeg ikke orket å stadig måtte gå ned på deres nivå ved vært besøk... Det ble mange detaljer og jeg sa det iskaldt og rolig, til tross for at jeg var rasende... Det stikker i hjertet og jeg skammer meg. Er det noe jeg er god på, så er det å såre dem jeg er glad i 😒 

*hvert

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Har kalt moren min hore. 

Anonymkode: 93f28...f27

Det har jeg også, da jeg var tenåring 😶

• Liker 3
Skrevet

Sa til exdama at hun var den billigste hora i byen. 

Anonymkode: 22a97...d6f

• Liker 2
Skrevet

Jeg sa til eksen at "du er så dum du". Det verste var ikke at jeg sa det, men hvor såret jeg så at han ble. Ba om unnskyldning etterpå, men kjipt å tenke på. 

Jeg har også sagt at jeg vil ta livet mitt til både ei venninne og til samme eks når jeg var full. 

Sluttet å drikke så mye etter det. Ikke spesielt hyggelig for andre å oppleve sånt og ikke spesielt bra for meg heller når jeg har vært langt nede. 

Anonymkode: 2c428...c3e

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...