Gå til innhold

Spruter dere mannfolk av kun prostataorgasme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymkode: 5d21a...38d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er i all hovedsak en annen orgasme som spruter her i gården i affal.

Anonymkode: b22fa...052

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror det er mulig. Har ikke gjort det selv, eller hatt analkos med meg selv så ingen erfaringer der. Diverse videoer viser at det er mulig, samt at folk som har øvd seg opp til det forteller at det er mulig. Man kan jo sprute dersom man blir kåt nok, kåt nok kan man bli i tankene.

Anonymkode: a6f77...894

Skrevet

Det tviler jeg på, typen min pleier å sprute når jeg suger ham, og da har jeg ikke vært i nærheten av ræva. 

Anonymkode: b5273...f16

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det tviler jeg på, typen min pleier å sprute når jeg suger ham, og da har jeg ikke vært i nærheten av ræva. 

Sagt på en annen måte: Dere har ikke forsøkt, og har ingen planer om å gjøre det.🙂

Skrevet

Jepp. Det hender i alle fall at mannen min spruter når jeg går løs på prostata uten at jeg har vært bortpå pålen. Men, vanligvis siger det bare litt forsiktig ut som om trykket blir litt vel stort der inne. 😉

(PS: Jeg pleier å massere prostata utenfra - altså mellom pungen og anus. Fungerer finfint.) 

Skrevet

Det er forskjell på orgasme og utløsning da, det er i teorien to helt forskjellige hendelser; orgasmen er følelsen (hjernestyrt)  av seksuell nytelse, men ejakulasjonen er den fysiske (berøring)...

Utløsning til menn skjer via prostata, og menn kan få utløsning uten orgasme. Likeså få orgasme uten utløsning...

Kvinner og menn er ikke så ulike anatomisk og når det gjelder utløsning/ejakulasjon... Kvinner kan også få utløsning i form av squirt, eller få litt gråhvit sekret som ligner litt sæd. Likeså få orgasme uten utløsning...

Orgasmen føles veldig ulikt mellom kvinner og menn sier forskere, men til felles er orgasme og utløsning best når det skjer samtidig...

Prostata massasje gir nok kraftigere utløsninger uten tvil, da det er mere fysisk direkte berøring... Orgasmen blir nok deretter også...

Hører ganske så ofte her på forumet at ikke partnere klarer i gi orgasme, den må du selv stå for... det er den fysiske berøringen partneren gir som påvirker orgasmen! Det er egentlig et begrep alle burde forstå, spesielt til dem som bare tar imot uten å løfte en finger eller klager på partneren sin. Har du plager med orgasme under onani, er det kun deg selv å takke🤭

• Liker 1
Skrevet
11 hours ago, Alterego666 said:

Sagt på en annen måte: Dere har ikke forsøkt, og har ingen planer om å gjøre det.🙂

Det er vel heller et direkte svar på spørsmålet om menn kun spruter av den typen orgasme.

Skrevet
Fioljenta skrev (11 timer siden):

(PS: Jeg pleier å massere prostata utenfra - altså mellom pungen og anus. Fungerer finfint.) 

Fungerer fint på meg også, men jeg skulle så gjerne ha fjernet sperren for å utforske innom kanten. Jeg sliter med noe traumatisk i ung alder desverre... Uten tvil, orgasmen blir mye sterkere, men jeg kommer også sterkt av mye terging over tid...

Jeg tror nok du overstyrer hjernen hans, han har ikke nubbsjanse til å holde igjen utløsningen og orgasmen med en slik massasje🤭

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er vel heller et direkte svar på spørsmålet om menn kun spruter av den typen orgasme.

Nettopp!

Skrevet

Det må du da ha klart å erfare at de ikke bare gjør? 

Anonymkode: 28750...4b0

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.12.2020 den 19.22):

Har du ikke runket mange nok ganger til å svare på det selv?

Anonymkode: 61eda...c8c

Skrevet

Tenker dere sprute som å tisse og ikke sæd? Mange menn kan lære seg å squirte/tisse også under sex. Selv uten at man masserer prostata. 

Anonymkode: 2e3a8...5c1

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.12.2020 den 20.34):

Ja, det vel heller mere i den retningen der ja 😯 

Hahaha, hvor fikk ts dét fra? 🙈

Skrevet
On 12/19/2020 at 7:22 PM, AnonymBruker said:

Ja, men det tar ganske lang tid. Er bedre å bli sugd samtidig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...