Gå til innhold

"Tegnebrett" til ipad ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker å tegne - har en ipad. 

Er det mulig å kjøpe et "tegnebrett" som kan brukes sammen med ipaden? 

Har ikke peiling på teknologi håper noen kan forklare om det er noen muligheter. 

Anonymkode: 82265...037

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du? Å sette ipaden i sånn at flaten blir større sånn som et analogt tegnebrett i 20-45 grader? Eller en app sånn som ProCreate for å tegne ved hjelp av en apple pencil.

Anonymkode: 8acac...a46

Skrevet

Hva slags iPad har du? Dersom den er kompatibel med Apple pencil kan du kjøpe det og et tegneprogram :)

Anonymkode: 7262b...38c

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva slags iPad har du? Dersom den er kompatibel med Apple pencil kan du kjøpe det og et tegneprogram :)

Kan du forklare? Kjøper man apple pencil og et tegneprogram? Hvordan gjør man det ? Vi snakker teknikk for dummies her :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hva mener du? Å sette ipaden i sånn at flaten blir større sånn som et analogt tegnebrett i 20-45 grader? Eller en app sånn som ProCreate for å tegne ved hjelp av en apple pencil.

Anonymkode: 8acac...a46

Ja???🙄 Begge deler? Jeg har lyst å tegne på ipaden. Hvordan gjør jeg det? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvordan finner man ut hvilke ipad man har? om den er kompatibel?

Skrevet

Du må finne ut hvilken modell du har. Du kan enten se på bilder på Apple sine sider eller innstillinger på iPaden din.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Liker å tegne - har en ipad. 

Er det mulig å kjøpe et "tegnebrett" som kan brukes sammen med ipaden? 

Har ikke peiling på teknologi håper noen kan forklare om det er noen muligheter. 

Anonymkode: 

En av ungene studerer kunst og har kjøpt et tegnebrett. Tror det var på Power? 
Er ikke teknisk jeg heller, tror hun bruker det med macen. 
Spør på power?

Anonymkode: aae25...93f

Skrevet (endret)

Du kan dessverre ikke bruke tegnebrett med iPad (da mener jeg en elektronisk duppeditt du plugger inn i iPaden og tegner på mens iPaden fungerer som skjerm), men hvis du har en nyere iPadmodell kan du gå til anskaffelse av en Apple Pencil som du kan tegne rett på iPaden med. I tillegg vil du trenge en god tegneapp, som for eksempel Procreate eller Affinity Design. Her er en side der du kan se hvordan forskjellige iPadmodeller ser ut: https://support.apple.com/en-gb/HT201471. Edit: norsk versjon her: https://support.apple.com/no-no/HT201471

Endret av Sock puppet
  • 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...