Gå til innhold

Greit å date broren til eks besteveninne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en ex besteveninne som jeg var venn med i 18 år, fra vi var 8. Men vi har ikke hatt noe kontakt på 3 år nå, vi ble rett og slett uvenner. Kjenner familien hennes godt og hennes min, i dag var jeg på date med broren hennes.  Vi lå også for 4 år siden sammen i en dum fylla one night stand, noe hun ikke vet om. 

Så er det greit å date noen sånn sett?

Anonymkode: c5057...359

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er jo det. Men du vil jo være nødt til å forholde deg til x-venninna di framover i middagsselskaper, bursdager osv. Det vil jo bli kleint.

• Liker 5
Skrevet

Det er litt rart. Mulig det kan skape litt konflikter mellom dem to selv om du ikke har kontakt med henne lenger. 

Anonymkode: 2e141...935

• Liker 1
Skrevet

Det er jo helt greit. Men personlig hadde jeg ikke orka å involvere meg med noen jeg vet er i nær familie med en jeg er direkte uvenn med. 

Blir noen kleine bursdager, jul, mors/farsdager, barnebursdager, søndagsmiddager osv osv..

Anonymkode: 6e325...584

• Liker 3
Skrevet

Det bør være greit det, men det kan jo by på visse ubehageligheter om det blir seriøst mellom dere når du og din tidligere bestevenninne er direkte uvenner. Men, det har du sikkert tenkt på.

• Liker 3
Skrevet
Nocturne skrev (2 minutter siden):

Det bør være greit det, men det kan jo by på visse ubehageligheter om det blir seriøst mellom dere når du og din tidligere bestevenninne er direkte uvenner. Men, det har du sikkert tenkt på.

Vi går ikke rundt å hater hverandre hehe. Vi hadde vel en krangel også snakket vi ikke igjen. Det har vært sånn tidligere også, men så fort vi møttes var det som om ingenting hadde hendt. 

Anonymkode: c5057...359

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...