Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enten du var voksen eller barn.

Hender jo tanken er god , men det ble helt feil, osv.

Jeg har iallefall når jeg var liten gitt ....plastikk champagneglass til besteforeldre 😂 vet ikke Hvor gammel jeg var, Men var liten (6-8år). Kjøpte dem selv. Det var ikke sånn man kan klemme på så knuser de , men var mer solid tykk plastikk...men var jo engangs 

Til jul på skolen fikk vi ett lite fargehefte På skolen der bildene var Jesu fødsel etc. Farget dette å ga det til min tante... jeg hadde virkelig ikke gjort det beste jeg kunne å det så fælt ut. (Usikker på hvor gammel jeg var, men var før 5 klasse)

Når jeg var voksen var det noen år jeg var så enormt blakk så jeg skulle lage gave selv. Laget appelsinmarmelade til mine besteforeldre ...fint det, smakte godt å var gjort skikkelig...men hadde ikke råd Å kjøpe Sånn fine glass så jeg gjenbrukte salsa glass som jeg kokte... tingen er at man får ikke bort all salsa «oljen» som har satt seg i lokket...fant jeg ut i ettertid.

må ha vært horribelt når de åpnet den og det var Salsalukt og misfarget i toppen.

Anonymkode: de3dd...336

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå bort et hjemmestrikket skjerf til en venninne. Så på henne at det var heeelt feil. Aldri sett hun bruke det. Kjente litt på skammen av å gi det bort. 

Anonymkode: 991cc...fd6

• Liker 7
Skrevet

Husker jeg pakket inn favorittleken min i gave til mamma da jeg var 4 eller 5 år. Ble så skuffet da jeg så hun hadde lagt den tilbake på rommet mitt dagen etter, jeg ville jo være snill og gi henne noe jeg syntes var skikkelig fint selv. 😛

Anonymkode: 80e1f...286

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Husker jeg pakket inn favorittleken min i gave til mamma da jeg var 4 eller 5 år. Ble så skuffet da jeg så hun hadde lagt den tilbake på rommet mitt dagen etter, jeg ville jo være snill og gi henne noe jeg syntes var skikkelig fint selv. 😛

Anonymkode: 80e1f...286

Haha 😂 herlig!

Anonymkode: de3dd...336

• Liker 3
Skrevet

Får alltid bestemor truser i xxl fra ei tante. Bruker xs, så skjønner ikke greia. 

• Liker 3
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
Frøyamor skrev (2 minutter siden):

Får alltid bestemor truser i xxl fra ei tante. Bruker xs, så skjønner ikke greia. 

Les trådtittelen, en gang til. 😉

Gav et askebeger til min far var vel rundt 10-12 år, ble ikke godt mottatt selv om han røykte....

Gjest En dråpe i havet
Skrevet (endret)

Ga en tepose innpakket i masse papir til en kompis når jeg var 12 år...

Hadde egentlig kjøpt en fin gave som jeg pakket inn. Men på kvelden før jeg leverte gaven byttet bror min ut gaven og ja.. kompisen og familien hans var ikke veldig imponert over gaven 😅.

Endret av En dråpe i havet
Skrevet

Det må være gaven jeg ga til en venninne for noen år siden. 

Vi hadde utvekslet gaver i flere år, og jeg ga henne alltid en pakke med litt godsaker fra nisjebutikker (julekaffe, julete, brente mandler, fin konfekt og lignende). Tilbake fikk jeg i årevis "ræl-julepynt" fra billigkjeder. Type plastnisse til 10 kroner eller ubrukelige juleservietter (vi hadde begge litt dårlig råd på den tiden, men ikke så ille at vi ikke klarte oss ganske greit). 

Så en jul bestemte jeg meg for at jeg ikke giddet å kjøpe kvalitetsgodsaker til henne så lenge jeg bare fikk "ræl" tilbake. Jeg kjøpte en kopp med nissemotiv fra en billigkjede. Tror den kostet 20 kroner. Tilbake fikk jeg et fantastisk hudpleiesett i et dyrt merke. 

Anonymkode: fdae8...bc2

• Liker 7
Gjest TheCatLady
Skrevet

Ikke julegave, men skulle være secret santa et år og kom ikke på noe. I ren panikk kjøpte jeg noen skikkelig stygge telysholdere som jeg tviler på at han som fikk dem ble glad for :)

Hvorfor kunne jeg ikke bare kjøpt en sjokolade eller noe. Jaja, men var litt flau da jeg sendte dem. 

Skrevet
Frøyamor skrev (5 timer siden):

Har skjedd noe lignende med meg. Tror vedkommende som ga meg gaven antok at de minste størrelsene var for barn. Mulig tanta di også tror det?

Anonymkode: 18640...ef2

Skrevet

Konfekt til melkeallergiker. 😱 Kjente ikke vedkommende godt nok til at jeg husket det akkurat da jeg skulle finne på gave som måtte ordnes kjapt (og postes, ellers hadde det blitt vinflaske).

Anonymkode: b1bf3...383

Skrevet
Frøyamor skrev (6 timer siden):

Så flott at du aldri gir bort noe dårlig da.

Anonymkode: e6035...e53

Gjest 123 eller noe
Skrevet

Til mannens fetter og kusine som begge spiller håndball, fant han sånne kuler til å legge i skoene mot vond lukt, på tilbud på europris. Han insisterte på å gi dem disse. Tror de fikk noen billige dusjsåper også. Kjenner ikke de så godt, så syntes det var litt flaut å stå på den til-og-fra lappen - Hei, dere spiller håndball og dere lukter svette og tåfis, så værsågod og god jul! 

De ble kanskje glade for det og fikk bruk for det også, ikke vet jeg :)

Skrevet

Da jeg var 16 ga jeg en venninne en discolampe. Fikk aldri noen takk, i etterkant skjønner jeg hvorfor. 😂

Da jeg var 12 ga jeg mamma en lysestake formet som en rosestilk, med et roselys på. Skikkelig klassisk nips! Mamma HATER sånt. 😂😂

Skrevet

Hahah ååååh 😂 litt usikker på akkurat hvor gammel jeg var, men skulle kjøpe gave til en i klassen sånn kanskje 9-10 år, jeg fikk en 50 lapp og gikk på gavebutikken på tettstedet jeg bodde. Jeg var litt opptatt av interiør og slikt, og kjøpte et kubbelys, det falt ikke sånn kjempe i smak da kan du si, men vi har ledd godt av det i mange år etterpå.

Anonymkode: 1eabd...375

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...