Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nå vært gift i 3 måneder. Den siste halvannen måned går han fra å elske meg over alt på jord, gi meg komplimenter for både det ene og det andre - til og plutselig snu trill rundt. Svarer kort, sier ingenting, er sur/mutt og holder seg med nesa i telefonen. 
han kommer fra England. Jeg mistenker at han savner svært mye hjem. 
Jeg prøver å spørre han hva som er galt, men han sier bare at det ikke er noe, men så klart merker jeg at det er noe. Han oppfører seg som et premenstruelt monster ca annenhver dag. Han har også gjort det slutt ca 5 ganger, men aldri forlatt huset før han har ombestemt seg.

jeg vil ikke presse han og jeg nekter å gnage på han om hva det er, men jeg kjenner at dette begynner å bli slitsomt. Jeg vet aldri hvor jeg har han... 

noen tips? 

Anonymkode: 91619...ff3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi har nå vært gift i 3 måneder. Den siste halvannen måned går han fra å elske meg over alt på jord, gi meg komplimenter for både det ene og det andre - til og plutselig snu trill rundt. Svarer kort, sier ingenting, er sur/mutt og holder seg med nesa i telefonen. 
han kommer fra England. Jeg mistenker at han savner svært mye hjem. 
Jeg prøver å spørre han hva som er galt, men han sier bare at det ikke er noe, men så klart merker jeg at det er noe. Han oppfører seg som et premenstruelt monster ca annenhver dag. Han har også gjort det slutt ca 5 ganger, men aldri forlatt huset før han har ombestemt seg.

jeg vil ikke presse han og jeg nekter å gnage på han om hva det er, men jeg kjenner at dette begynner å bli slitsomt. Jeg vet aldri hvor jeg har han... 

noen tips? 

Anonymkode: 91619...ff3

Hvor lenge var dere sammen/samboere før dere ble gift? 

Du får ta han på ordet å si hadet neste gang, så slipper dere dette mer. 

Anonymkode: a08e6...0bf

• Liker 2
Skrevet

Æsj, eksmannen min var også slik. Vi hadde vært sammen i 10 år før vi giftet oss, så skulle jo tro vi kjente hverandre.

Du må prøve å få han til å si hva som er galt. At han går og surmuler og lager dårlig stemning og samtidig nekter å si hva som er galt, det kommer til å ødelegge deg på sikt. Det var starten på bevisst psykisk mishandling her, han lot meg gjette og gjette hva som var galt med vilje. Lot meg ikke få sjans til å endre noe, for det var jo bare jeg som var problemet (helt feil, han har ansvar selv).

Hvis ikke han vil prate med deg, må han prate med psykolog. Vil han ikke det heller så koker det ned til et ultimatum. Hvis han vil kjempe for forholdet må han snakke med noen. Nekter han er faktisk forholdet over, for det skal og må være kommunikasjon. Eksen nektet å prate med meg eller psykolog, og det endte dårlig. Men jeg ble kvitt en surmugget mann, og har det må mye bedre.

Anonymkode: 584f9...c39

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...