Gå til innhold

Rådløs og glad i kona si

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og fruen har vært sammen i 15 år, og har fire barn sammen fra 4 år og oppover til 12 år. Hun er min beste venn og jeg kjenner i hvert fiber at jeg vil være sammen med henne. Vi samarbeider godt, har samme humor og verdier. 

I det siste halve året har hun begynt å fokusere voldsomt på kropp. Påpeker at hun har gått opp 20 kg siden vi ble sammen, at hun har strekkmerker, større lår og løs mage. At puppene henger og at hun begynner å bli gammel.

Vi er begge 37 år, og jeg synes hun ser fantastisk ut. Jeg blir om mulig enda mer tent nå enn for 15 år siden, og elsker kroppen hennes. Hun avviser meg oftere ifm sex og nærhet/kos, og jeg har droppet å pushe voldsomt på. Jeg er heller ikke der jeg var utseendemessig for 15 år siden. Sånn er det jo.

Jeg er så rådløs.. Ikke fordi jeg må ha sex, men fordi hun snakker så negativt om seg selv. Og jeg vil at hun skal se hvor fin hun er 😔

Anonymkode: 1f972...dbd

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff så lei situasjon det hørtes ut som. Ja jeg har tenkt mange ganger på dette der. Jeg heller syns ikke jeg ser ut som noe fruktfat lengre. Jeg er jo litt over 50... men samtidig har jeg jo møtt yngre menn som syns jeg er kjempefin... hvorfor ser vi ikke det selv lissom? Dere som har kjent hverandre så lenge så burde jo kroppen ikke være noe problem lengre. ..begge eldes jo... begge ser vel ikke så mye på hverandres kropper som en kjenner så godt... er nok noe man får for seg oppi hjernen selv. Verre for oss som skal bli kjent med nye og redd for at kroppen ikke er fin nok. Det er jo utrolig mye kroppspress der ute... i alle aldre. 

Men har hun venninner som fyrer opp under her eller? Noen som har tatt operasjoner osv som får frem misunnelse...?? Det slo meg nå.  Jeg skjønner ikke at hun ikke syns er fin nok for deg lissom? Når dere har bodd så lenge sammen. Jeg har egentlig ikke så mye råd å komme med..fortsett å gi komplimenter og ikke gi opp på det. Er jo egentlig ikke så stort mye mer du får gjort da. 

Huff nei hørtes trasig ut. 

Skrevet

For en fin mann du er for kona di ❤️ Jeg tenker at du allerede gjør det du kan ved å si at du synes hun er flott og vise at du begjærer henne, men samtidig uten å pushe. Bare å fortsette slik 😊

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg og fruen har vært sammen i 15 år, og har fire barn sammen fra 4 år og oppover til 12 år. Hun er min beste venn og jeg kjenner i hvert fiber at jeg vil være sammen med henne. Vi samarbeider godt, har samme humor og verdier. 

I det siste halve året har hun begynt å fokusere voldsomt på kropp. Påpeker at hun har gått opp 20 kg siden vi ble sammen, at hun har strekkmerker, større lår og løs mage. At puppene henger og at hun begynner å bli gammel.

Vi er begge 37 år, og jeg synes hun ser fantastisk ut. Jeg blir om mulig enda mer tent nå enn for 15 år siden, og elsker kroppen hennes. Hun avviser meg oftere ifm sex og nærhet/kos, og jeg har droppet å pushe voldsomt på. Jeg er heller ikke der jeg var utseendemessig for 15 år siden. Sånn er det jo.

Jeg er så rådløs.. Ikke fordi jeg må ha sex, men fordi hun snakker så negativt om seg selv. Og jeg vil at hun skal se hvor fin hun er 😔

Anonymkode: 1f972...dbd

Heldig ho som har deg. 

Her sitter jeg og får null komplimenter for noe av min mann. Han har toppet med å si at følelsene har forsvunnet. Åpenhet, som du viser du har, er så inderlig viktig. 

Skulle hatt flere som deg, ts. 

Kvinne32

Anonymkode: 667c2...a7f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...