Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har en nydelig liten gutt på 3 uker.. Ammingen går som en drøm, han spiser og sover hele dagen, lagt GODT på seg :)

Nå har det begynt å bli veldig vanskelig å roe han etter amming på natt, han er lys våken og vil ikke legges ned.. Må ligge med puppen i munnen helt inntil meg og da tar det likevel fort 1 time.. Litt redd for dette da han ligger veldig tett og blir utrolig varm (har egen dyne) 

Har dere ned litt erfaring tips til hvordan jeg kan roe han etter mating på natt :)? 

Anonymkode: 14698...70a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke mye tips, men vil bare nevne at dette er helt vanlig. Du er jo veldig heldig som har en baby som sover så mye på dagen. La han bare få det han vil ha for å sove, dvs bare la han ligge på puppen til han sovner, uansett om det tar tid. Det er helt vanlig at det tar tid. Med min gutt på 6 uker brukes ganske nøyaktig halvparten av timene vi er på soverommet på amming og å få han til å sovne. 

Anonymkode: d69c2...b2e

Skrevet

Jeg samsov med begge mine. Ingen av de tok smokk eller ville sove noe annet sted enn med puppen i munnen. Så de sov inntil meg hele natten, og de ble aldri for varme. Han kan evt sove i langermet body uten bukse (med sokker) om han blir veldig varm under dyna. 

Anonymkode: 42ec0...ee1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...