AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #1 Skrevet 19. desember 2020 I blokken her bor det gamle, sure og bitre pensjonister. De røyker inne, og et par av de lukter ekstremt vondt. Også nekter de oss å lufte ut røyklukten i fellesgangen. De brøler, og tar seg til rette, uansett hva det er. De hater alle nyinnflyttere, og aaaalt var selvfølgelig mye bedre før i tiden. Anonymkode: ce31b...b7e 4
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #2 Skrevet 19. desember 2020 Pensjonistene nektet samboer å ha motorsykkelen sin lagret i fellesgarasjen uten batteri fordi den var brannfarlig. Når han påpeket at gressklippere med bensin, bensintanken og malingsspann som sto der var mye farligere ble det ragnarokkstemmning. Ente med at Han måtte uansett flytte sykkelen. Anonymkode: 1b647...8af 11
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #3 Skrevet 19. desember 2020 I skrivende stund prøver naboungene over å rive leiligheten. Dette rivingsforsøket er noe som skjer med jevne mellomrom, sånn ca. hver fjerde time. Jeg vurderer å gå på loftet og hoppe tau og snekre, mens jeg spiller tuba og går inn pumpsene. Men det blir kanskje barnslig. Men jeg klikker snart. Virkelig. Anonymkode: 5e485...d1b 45
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #4 Skrevet 19. desember 2020 Så ta hensyn til naboene deres da, så slipper dere dette. Anonymkode: e0002...5dc 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #5 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Så ta hensyn til naboene deres da, så slipper dere dette. Anonymkode: e0002...5dc Anonymkode: 5e485...d1b 48
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #6 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Pensjonistene nektet samboer å ha motorsykkelen sin lagret i fellesgarasjen uten batteri fordi den var brannfarlig. Når han påpeket at gressklippere med bensin, bensintanken og malingsspann som sto der var mye farligere ble det ragnarokkstemmning. Ente med at Han måtte uansett flytte sykkelen. Anonymkode: 1b647...8af Åhh, jævla sure gamle drittnaboer. Anonymkode: ce31b...b7e 6
Kenelz Skrevet 19. desember 2020 #7 Skrevet 19. desember 2020 Var en nabo som mente det var min feil for at posten hans havnet opp i min.. Postkassen HANS var veldig dårlig merket. Han dreit i hagen min og ikke lenge etter flyttet jeg. 18
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #8 Skrevet 19. desember 2020 Har en nabo som roter i søppeldunkene våre for å sjekke at vi sorterer riktig. Og ellers legger seg opp i hvor vi parkerer (på vår egen eiendom). En annen nabo sjekker bilnummer for å finne ut hvem som er på besøk hos oss. Anonymkode: 6eb80...4a4 31
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #9 Skrevet 19. desember 2020 Hadde en nabo som gikk flere meter inn på tomta våres for noen år siden og gravde opp en plante og planta den i egen hage fordi hun mente den uansett var på hennes tomt. Hun hadde da bodd i nabolaget i 2 år, og vi har både gjerde på tomtegrensa og hekk på vår side igjen for å skjerme egen tomt. 🤦🏼♀️ Anonymkode: c5d48...abf 30
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #10 Skrevet 19. desember 2020 Kenelz skrev (25 minutter siden): Var en nabo som mente det var min feil for at posten hans havnet opp i min.. Postkassen HANS var veldig dårlig merket. Han dreit i hagen min og ikke lenge etter flyttet jeg. Futtirakkern for en jævel!! Anonymkode: ce31b...b7e 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #11 Skrevet 19. desember 2020 Jeg blir i dårlig humør av å møte naboene med den negative energien. D går ikke an å diskutere fornuftig med de heller. De skriker og hyler. Gamle ustabile nek!!! Anonymkode: ce31b...b7e 6
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #12 Skrevet 19. desember 2020 Er en eldre dame som hele tiden ser ut av vinduet og så fort hun ser meg så kommer hun ut og skal snakke med meg, og er da bare frekk mot meg. Sier stygge ting. Jeg tror hun er ensom, men har begynt å overse kommentarene og bare sier at jeg må gå for å rekke noe. Veldig ufin dame. Jeg er 23. Hun er vel i 60 årene. Anonymkode: 8f8b5...9dd 8
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 Populært innlegg #13 Skrevet 19. desember 2020 Naboen vår sa at katten vår gikk over plenen hans og at han ikke likte det. Jeg svarte bare "jeg skal si at han må slutte neste gang jeg ser han" 😂 Anonymkode: 4482a...382 61
Populært innlegg Leo Skrevet 19. desember 2020 Populært innlegg #14 Skrevet 19. desember 2020 (endret) Jeg har vært den helvetes nabokjerringa i dag! En fyr i nabolaget har sendt opp fyrverkeri mer eller mindre hele dagen og i ettermiddag fikk jeg nok siden jeg har dyr som blir stresset (Og jeg vet at andre naboer har hunder som får helt panikk ). Jeg var derfor på ingen måte utydelig da jeg oppsøkte vedkommende og ga uttrykk for hva jeg mente. Etter en lengre tirade avsluttet jeg med å si at hvis det skjedde igjen så kom det til å komme en anmeldelse. Fem minutter senere smalt det på nytt og da var det tydeligvis noen andre som hadde ringt politiet. Her pleier de å dukke opp først etter et par - tre dager, men nærmest mirakuløst ankom de etter bare noen minutter. Gjett hvem som får skylda for det! Endret 19. desember 2020 av Leo 73
Silva Pluvialis Skrevet 19. desember 2020 #15 Skrevet 19. desember 2020 (endret) . Endret 9. oktober 2022 av Tvillingsjel 11
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #16 Skrevet 19. desember 2020 Uatskillelig skrev (3 minutter siden): Jeg hadde en nabo tidligere som hadde en datter med to skumle hunder. Da jeg var barn gikk jeg én dag forbi og hundene bjeffet på meg. Jeg bjeffet tilbake, og dama ble sur på meg. Meget spesielt å bli irritert på et barn for noe sånt. 🤐 Jeg HATER barn som bjeffer på mine hunder. Men nå bjeffer ikke mine hunder først heller da. Anonymkode: 31787...2d5 34
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #17 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg HATER barn som bjeffer på mine hunder. Men nå bjeffer ikke mine hunder først heller da. Anonymkode: 31787...2d5 Jeg HATER hunder som bjeffer på barn. Hva er viktigst av et barn og en hund? Selvfølgelig barn Anonymkode: 8f8b5...9dd 45
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #18 Skrevet 19. desember 2020 Naboene mine ser på meg gjennom vinduene sine😅 Vet det er normalt å snike litt på hverandre, men er litt ubehagelig hver gang jeg møter dem og får full rapport fra dem på hva jeg har gjort siden sist vi traff hverandre😅 Anonymkode: db1cc...c7d 27
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #19 Skrevet 19. desember 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg HATER hunder som bjeffer på barn. Hva er viktigst av et barn og en hund? Selvfølgelig barn Anonymkode: 8f8b5...9dd Hunder som bjeffer på barn er ikke bra, men man bør oppdra barna til å ikke bjeffe på hverken stille eller bjeffende hunder. Ikke alle hunder er like trygge, og det kan trigge dem til å gjøre verre ting enn å bjeffe. Anonymkode: 71093...175 34 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #20 Skrevet 19. desember 2020 13 minutter siden, Uatskillelig said: Jeg hadde en nabo tidligere som hadde en datter med to skumle hunder. Da jeg var barn gikk jeg én dag forbi og hundene bjeffet på meg. Jeg bjeffet tilbake, og dama ble sur på meg. Meget spesielt å bli irritert på et barn for noe sånt. 🤐 I stedrt for å kjefte kunne hun ha forklart hvordor du ikke burde gjøre det. Å bjeffe tilbake til hunder kan gå galt. Har selv vært vitne til en eldre dame som skulle vise at hun ikke var redd den bjeffende hunden og bjeffs tilbake. Det tolka hunden som at hun faktisk var skikkelig skummel og satte kursen rett mot henne. Hadde det ikke vært for våken eier kunne det gått riktig ille. Sier ikke at alle hunder er slik, men man vet aldri hvordan ukjente hunder reagerer. Det er instinkt, fight or flight. Anonymkode: 71093...175 18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå