*Shira* Skrevet 9. august 2005 #1 Skrevet 9. august 2005 Har lyst å leie en Karaoke Taxi iforbindelse med bursdagen min. Noen som har erfaring med slikt? Må forresten være en maxi taxi
Caramba Skrevet 9. august 2005 #2 Skrevet 9. august 2005 Vel, jeg så at han som har denne i Oslo skal slutte å kjøre? Mulig han har fått noen til å overta... Ring Oslo Taxi (eller ditt lokale taxiselskap)
Nella Skrevet 9. august 2005 #3 Skrevet 9. august 2005 Erfaringer: En haug jenter i en maxi til byen og karaoke. Utrolig moro etter et vorspiel, men stakkars sjåfør.... Han velger det jo segl forsåvidt. Ikke dyrere enn vanlig maxi heller (tror jeg). Ikke her i Tønsberg ihvertfall.
Gjest Gjesta Skrevet 9. august 2005 #4 Skrevet 9. august 2005 Jeg vil også kjøre karaoketaxi...................
Nella Skrevet 9. august 2005 #5 Skrevet 9. august 2005 Jeg vil også kjøre karaoketaxi................... ← Burde du prøve. Ble en liten kamp om mirkofonen ei stund der, men vi fiksa det Det var skikkelig gøy. Kankje ikke så vakkert, men... Her er tlfnr til Oslo: http://www.karaoketaxi.com/
Snuppelure Skrevet 11. august 2005 #6 Skrevet 11. august 2005 Han som kjører (kjørte, om han skal slutte) i Oslo var en super hyggelig og samarabeidsvillig kar. Brukt han i et par utdrikkningslag med stor suksess!
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2005 #7 Skrevet 11. august 2005 Oslo Taxi har tre-fire maxier med karaokeanlegg. Bare ring dem. Eller se på siden dems www.oslotaxi.no
Grooo Skrevet 14. august 2005 #8 Skrevet 14. august 2005 Vel, jeg så at han som har denne i Oslo skal slutte å kjøre? Mulig han har fått noen til å overta... Ring Oslo Taxi (eller ditt lokale taxiselskap) ← Jeg leste om det i avisa jeg og ja. Han som starta har sluttet, men det var to eller tre som tok over så det burde være gode muligheter til å få kjøre en tur nå også ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå