Gå til innhold

Raised by wolfes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ny serie på HBO - noen som har sett og hva synes?

Jeg så første episode, men kjenner jeg er skeptisk... 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett hele og likte den godt :) litt forvirrende slutt, så måtte lese en forklaring på den. 

Gleder meg til sesong 2 :)

Anonymkode: 2f8f9...d2d

• Liker 1
Skrevet

Har startet på den. Synes den er bra, men forstår ikke helt alt som skjer 😅

Skrevet

Er veldig forvirra på et punkt:

Spoiler

Er det meningen at vi skal heie på å like «mother» eller ikke? 😅😂 jeg virkelig liker henne ikke!

Skrevet
Ariana807 skrev (33 minutter siden):

Er veldig forvirra på et punkt:

Skjul innhold

Er det meningen at vi skal heie på å like «mother» eller ikke? 😅😂 jeg virkelig liker henne ikke!

Spoiler

Jeg liker henne ikke, men det kan skyldes noe av den følelseskaldheten hun SKAL ha, men som sagt - jeg liker henne ikke.

Skrevet (endret)
Teatrica skrev (3 timer siden):

Jeg så første episode, men kjenner jeg er skeptisk... 

Det er nok en veldig sunn skepsis du kjenner på der :fnise:

Var også skeptisk, men tenkte at den hadde skikkelig potensiale, for det var jo sci-fi, og voldsom produksjon osv, men tok dessverre styggelig feil der... 

Blir bare rør og enorme doser "mellodrama". Husker jeg startet å "skippe" gjennom episodene, og aner ikke om jeg gadd å se de siste episodene engang, og det selv om jeg var på desperat serie-jakt rundt den tiden :sprettoy:

Ikke for meg, men sikkert mange som liker den.

Ariana807 skrev (59 minutter siden):
  Vis skjult innhold

Det er nok akkurat det som er meningen :opplyser: (tror jeg)

Endret av Beeblebrox
Gjest TheCatLady
Skrevet

Vet ikke helt hva jeg synes. Jeg ser generelt lite på sci-fi, men etter første episode tenkte jeg at den hadde potensiale. Den virket litt interessant. Så noen flere episoder og nå vet jeg ikke helt, men skal se den ferdig. 

Det virker som det er litt enten eller med den serien. I hvert fall det jeg har lest så virker det som folk enten liker den veldig godt eller så misliker de den. 

Skrevet

Jeg elsket den og gleder meg masse til neste sesong!! 

Skrevet

Jeg har sett på den, men synes ikke den var noe særlig. 

Anonymkode: f2e3a...c83

Skrevet

Jeg er nå ferdig med sesong 1 og ...

Spoiler

Jeg er glad i sci fy, men altså de fløy ned et hull, som ledet helt til klodens indre. Denne kloden har tydelig og veldig merkelig ingen indre hard kjerne, men bare magma. Romskipet overlevde og fløy rett gjennom. Trykker og varmen ... nei ingen problem. ... 🤯🤯 nei... jeg vet ikke helt jeg hva jeg tenker altså. Joda de reiser til en annen planet, så da kan man jo tro på alt, men de mistet med litt i den der.

Uansett utenom akkurat den delen. Bra serie. Men litt creepy. Har lyst til å vite hva som skjer videre.  

Skrevet

Jeg gir opp - har sett de 2 første episodene og den gir meg ingenting. Camilla Laache (film- og serieanmelder i TV2) sa at den startet bra og sluttet bra - men var litt seig i midten. DA er midten seig altså, for det er søren meg de to første episodene også... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...