Catbert Skrevet 8. januar 2021 #81 Skrevet 8. januar 2021 Ryzorman skrev (19 timer siden): Kult. Det e nu offentligt at trump har tapt, så igjen, hvor er gud du snakker om? Det lurer jeg og på! 😆 1
Blålin Skrevet 8. januar 2021 #82 Skrevet 8. januar 2021 (endret) Vera skrev (På 7.1.2021 den 8.14): Jeg blir så skremt over å se hvor mange supporterne hans er..og hvor lett det er å drive med massesuggesjon og manipulasjon av en hel folkegruppe. Nå skal det være sagt at det ikke akkurat oser intelligens av supportergruppen hans - men de er desto farligere. De skjønner ikke selv at de nettopp har bæsjet på det de skriker så høyt om - demokrati. Jeg kjenner USA godt. Vil si at de fleste av hans "supportere" er helt vanlige folk. Mange av de stemte på Bernie Sanders forrige gang, men gikk over til Trump i 2016. Den meget korrupte Hillary Clinton var marerittet deres, med rette! Det er tilnærmet umulig for oss i Europa å forstå de enorme bekymringer menigmann har der borte. Og hvor stor korrupsjonen er fra topp til tå i systemet (kongress, senat, rettsinstanser, CIA, FBI, NSA osv.) Det provoserer meg at norske medier fokuserer så lite på årsak, men fokuserer 110% på fordømmelse. De gangene de møter Trump supportere og skriver "forstå seg på problemet" reportasjer, bommer de i følge min opplevelse tilnærmet totalt. Kina er, som her, en dyp bekymring. Illegal innvandring, som her, en stor bekymring. Jobber forsvinner og/eller sosial dumping. Demokratene fører en politikk som fører til mye av dette. Men mest av alt jobber ikke politikerne FOR FOLKET. De SER NED PÅ FOLKET. Når folket lider og protesterer, pålegges de merkelapper; Alt fra uopplyste til rasister og sexister med white privilege. Stemplene brukes som et maktmiddel overfor befolkningen, og vi skal passe oss for det her hjemme også. "Eliten" jobber for seg selv, tjener seg steinrike, lobbyistene i full sving, folkets pensjonsfond tømmes m.m. Hvem er de umoralske her? I tillegg sensurerer Big Tech kritiske stemmer eller store avsløringer rundt korrupsjon (eks. Hunter Biden). Det er en missoppfatning at kun de langt til høyre sensureres. De langt til venstre (ikke demokrater, men progressive eller utmeldte demokrater) sensureres også. Big Tech er et kjempeproblem! I denne kampen står faktisk "libertarian right" og "progressive left" ofte sammen. Noen ganger må de gå til kanaler som RT for å få en stemme. Det er helt umulig for en kandidat som Bernie Sanders eller Tulsi Gabbard å vinne valg. Det plottes og jukses for å stoppe ærlige, ikke korrupte politikere, både på høyre- og venstresiden. Sannheten skal forties. Mange er desperate, og det har bygget seg opp i tiår, lenge før Trump. Obama hjalp ikke det minste på. Jeg dømmer ikke folket. Jeg dømmer det korrupte foretaket USA med dens lakejer. Endret 8. januar 2021 av Blålin 4
jabx Skrevet 9. januar 2021 #83 Skrevet 9. januar 2021 lillepersille123 skrev (På 19.12.2020 den 14.14): Nå smeller det snart. Alle Biden elskere og trump mobbere, nå kan dere snart legge ned hatklubben deres. Evt fortsette den men til ingen nytte . Nå kommer Gud til å reise seg, å verden blir i sjokk. Tror dere meg ikke? Vi snakkes i januar! At Trump nå har innrømmet nederlag må jo bety at Gud er motbevist. 2
Tullball Skrevet 10. januar 2021 #84 Skrevet 10. januar 2021 On 12/19/2020 at 2:14 PM, lillepersille123 said: Nå smeller det snart. Alle Biden elskere og trump mobbere, nå kan dere snart legge ned hatklubben deres. Evt fortsette den men til ingen nytte . Nå kommer Gud til å reise seg, å verden blir i sjokk. Tror dere meg ikke? Vi snakkes i januar! Nå er vi i januar og Trump har innrømmet nederlag. Hva ville du snakkes om? 2
Million Skrevet 11. januar 2021 #85 Skrevet 11. januar 2021 Tullball skrev (16 timer siden): Nå er vi i januar og Trump har innrømmet nederlag. Hva ville du snakkes om? Jeg leste en plass at noen av tilhengerne til Trump har festet seg ved noen detaljer i ene videoen hans etter tilhenger-opprøret i og utenfor kongressen. De svorne tilhengerne påpeker at Trump ikke nevner Biden med et ord, men bare noe om at det er tid for "en ny administrasjon". De tilhengerne som vil, tolker dette ikke dette som at han mener Bidens admin, men en ny, egen admin, fordi så mange av hans administrasjon har forlatt han, så han må ha en ny?! 1
Gjest Optimo Skrevet 11. januar 2021 #86 Skrevet 11. januar 2021 Million skrev (17 minutter siden): De tilhengerne som vil, tolker dette ikke dette som at han mener Bidens admin, men en ny, egen admin, fordi så mange av hans administrasjon har forlatt han, så han må ha en ny?! Det er bare trist hvor langt ned i kaninhullet disse folkene har klatret. De klarer ikke å ta virkeligheten inn over seg lenger. Biden blir president, Trump er snart ute, og amerikansk politikk blir forhåpentligvis litt mindre sirkus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå