Honey Dew Skrevet 20. desember 2020 #41 Skrevet 20. desember 2020 Dankert skrev (3 minutter siden): Hva skjedde med "The Kraken"? Hvem er det? 1
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 20. desember 2020 #42 Skrevet 20. desember 2020 (endret) Honey Dew skrev (På 20.12.2020 den 18.59): Synes hun virker så ulykkelig og ikke psykisk tilstede. Hun smiler utrolig lite og det skal bli spennende å se hva hun gjør etter at ektemannen er slept utav det hvite hus etter føttene. Det eneste jeg er bekymret over, er Alec Baldwin. Hva skal han gjøre når han ikke tøyser på Trumpen på SNL? . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Dankert Skrevet 20. desember 2020 #43 Skrevet 20. desember 2020 48 minutter siden, Honey Dew said: Hvem er det? "Hvem"?
jabx Skrevet 27. desember 2020 #44 Skrevet 27. desember 2020 Okapi skrev (På 20.12.2020 den 16.48): De kristne som støtter Trump er de dypt konservative. De er anti-abort, anti-homofili, og ønsker at kristendommen skal få en tydeligere rolle i staten. Flere er anti-vitenskap, spesielt der vitenskapen kolliderer med bokstavtro på bibelen. Mike Pence har blant annet stått foran kongressen og argumentert for at bibelsk kreasjonisme må inn i vitenskapspensum på skolene. De færreste norske kristne har jo disse holdningene, men man ser dem i enkelte miljøer, samt hos en del muslimer. Jeg tipper mange av dem synes Trump personlig er ufyselig og umoralsk, men de tolererer ham fordi han, på tross av egne feil, kjemper Guds kamp. Hvordan kjemper han Guds kamp? Abort er for eksempel ikke noe som var noe tema for kristne i USA frem til ganske nylig. Faktisk støttet kristne fundamentalister lenge abort, frem til høyreekstreme politikere fant på at de skulle bruke abort som kamptema. 1
studerende Skrevet 6. januar 2021 #45 Skrevet 6. januar 2021 lillepersille123 skrev (På 20.12.2020 den 4.39): 6 januar er fristen. Vent å se. Å for all del vær udmyk. Det kan faktisk hende at dere som er og har vært så skråsikre tar feil. Det er tid for avsløringer. Det er tiden for rettferdighet. Å media? Ikke tro på det dere leser. Bare ikke gjør det. Da var den store dagen her! Jeg sitter og sitrer i spenning og venter på... et eller annet. Hva skjer? 13
Frøkensina Skrevet 6. januar 2021 #46 Skrevet 6. januar 2021 studerende skrev (1 time siden): Da var den store dagen her! Jeg sitter og sitrer i spenning og venter på... et eller annet. Hva skjer? At noen republikanere i kongressen og 12 senatorer vil dumme seg ut med å protestere når kongressen teller opp Biden som vinner 2
Aliquis Skrevet 6. januar 2021 #47 Skrevet 6. januar 2021 5 hours ago, studerende said: Da var den store dagen her! Jeg sitter og sitrer i spenning og venter på... et eller annet. Hva skjer? Det som skjer er vel at mållinjen blir flyttet nok en gang. Hva den neste blir er det bare å begynne å gjette på. 3
Gjest Dr.Oetker Skrevet 6. januar 2021 #48 Skrevet 6. januar 2021 Dr.Oetker skrev (På 19.12.2020 den 14.24): Venter i spenning på 'smellet'. Det er vel mer sannsynlig at Trump må dras ut med tvangstrøya den 20 januar https://www.nettavisen.no/nyheter/trump-har-fortalt-radgivere-at-han-vil-nekte-a-forlate-det-hvite-hus-har-bikket-over-til-galskap/s/12-95-3424063073 Jeg står enda for denne uttalelsen. Han virker jo til å bli mer gal og desperat for hver dag som går. Om 14 dager, da er Biden innsatt og avlagt eden.
vintage Skrevet 6. januar 2021 #49 Skrevet 6. januar 2021 Jeg er mest spent på hva han kan finne på de siste 14 dagene, jeg. 7
Fjaselina Skrevet 6. januar 2021 #50 Skrevet 6. januar 2021 Kjenner at eg er skikkelig spent. Jada. Trump kjem til å skape seg eit lite inferno gjennom manipulering av sin tilhengerskare, men vi får tru at galskapen tek slutt 20. januar. Sannsynligvis må han hjelpast ut av kontoret. 2
Frøkensina Skrevet 6. januar 2021 #51 Skrevet 6. januar 2021 Dr.Oetker skrev (Akkurat nå): Jeg står enda for denne uttalelsen. Han virker jo til å bli mer gal og desperat for hver dag som går. Om 14 dager, da er Biden innsatt og avlagt eden. Han kommer til å fortsette å gå bananas med narsissistisk raseri. Han er ikke «bare» en narsissist, men en ‘malignant narcissist’ som er en narsissistisk personlighetsforstyrrelse med psykopatiske og paranoide trekk. Flerfoldige anerkjente psykologer og forskere er enige i dette. Han kan ikke innrømme nederlag. 6
Gjest Dr.Oetker Skrevet 6. januar 2021 #52 Skrevet 6. januar 2021 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Han kommer til å fortsette å gå bananas med narsissistisk raseri. Han er ikke «bare» en narsissist, men en ‘malignant narcissist’ som er en narsissistisk personlighetsforstyrrelse med psykopatiske og paranoide trekk. Flerfoldige anerkjente psykologer og forskere er enige i dette. Han kan ikke innrømme nederlag. Er aldes enig med de beskrivelsene, jeg ville bare ikke si det selv 🙊 Det er derfor jeg ser det for meg at han klikker mongo og nekter å forlate det ovale kontoret, der kommer tvangstrøyen inn. Der er vel også flere som har beskrevet raserianfall av han fra den siste tiden. Og Pence 'stakkar', etter i dag blir vel han persona non grata hos trump.
Frøkensina Skrevet 6. januar 2021 #53 Skrevet 6. januar 2021 Dr.Oetker skrev (6 minutter siden): Er aldes enig med de beskrivelsene, jeg ville bare ikke si det selv 🙊 Det er derfor jeg ser det for meg at han klikker mongo og nekter å forlate det ovale kontoret, der kommer tvangstrøyen inn. Der er vel også flere som har beskrevet raserianfall av han fra den siste tiden. Og Pence 'stakkar', etter i dag blir vel han persona non grata hos trump. Ja Pence står veldig utsatt til nå 😅 Vanskelig å vite akkurat hva han vil gjøre. Som en med så ekstrem narsissisme så vil han jo overhodet ikke bli vist ydmyket på Tv eller i medier i en tvangstrøye-situasjon heller. Tenk på når han fikk corona, han nektet å dra til sykehuset til tross for at han var så dårlig at han fikk oksygen inntil noen poengterte hvordan det ville ta seg ut om han måtte bli bært ut på båre.
Frøkensina Skrevet 6. januar 2021 #54 Skrevet 6. januar 2021 Jøss Mitch McConnell sa mye fornuftig og viktig og med det beskytter demokratiet. Det var da enda bra. 5
Frøkensina Skrevet 6. januar 2021 #55 Skrevet 6. januar 2021 Men Ted Cruz 🤣 Han burde heller slå seg sammen med Trumpsupporterne som har stormet barrikadene rundt Capitol nå.
Okapi Skrevet 6. januar 2021 #56 Skrevet 6. januar 2021 40 minutter siden, Frøkensina said: Jøss Mitch McConnell sa mye fornuftig og viktig og med det beskytter demokratiet. Det var da enda bra. Ja, fikk jo helt sjokk. Aldri trodd den skilpadda skulle komme med noe vettugt. 1
Frøkensina Skrevet 6. januar 2021 #57 Skrevet 6. januar 2021 Okapi skrev (1 minutt siden): Ja, fikk jo helt sjokk. Aldri trodd den skilpadda skulle komme med noe vettugt. Ja jeg og. Kanskje det har sammenheng med at han nå blir minoritetsleder istedet for majoritetsleder? Uansett er det helt vilt på Capitol nå, burde kanskje starte en egen tråd om det. CNN viser at Trump supporterne som har brutt barrikadene nå går inn i bygningene mens politiet ber om hjelp. Jeg tror Trump oppfordret de til å storme Capitol tidligere i dag. 2
SoWhat? Skrevet 6. januar 2021 #58 Skrevet 6. januar 2021 Frøkensina skrev (1 time siden): Han kommer til å fortsette å gå bananas med narsissistisk raseri. Han er ikke «bare» en narsissist, men en ‘malignant narcissist’ som er en narsissistisk personlighetsforstyrrelse med psykopatiske og paranoide trekk. Flerfoldige anerkjente psykologer og forskere er enige i dette. Han kan ikke innrømme nederlag. Jeg trodde i min naivitet at han kom til å ta det piano den siste tiden han satt. Men nå har han klikket fullstendig. Ber tilhengerne om å møte opp utenfor kongressen for å demonstrere mot et helt lovlig og demokratisk valg. Det er jo helt kaos. Har visst han er narssisist, men maken til galskap. 8
SoWhat? Skrevet 6. januar 2021 #59 Skrevet 6. januar 2021 Frøkensina skrev (1 minutt siden): Ja jeg og. Kanskje det har sammenheng med at han nå blir minoritetsleder istedet for majoritetsleder? Uansett er det helt vilt på Capitol nå, burde kanskje starte en egen tråd om det. CNN viser at Trump supporterne som har brutt barrikadene nå går inn i bygningene mens politiet ber om hjelp. Jeg tror Trump oppfordret de til å storme Capitol tidligere i dag. Han oppfordret de til å møtes der ja. Gale mann. 2
Frøkensina Skrevet 6. januar 2021 #60 Skrevet 6. januar 2021 SoWhat? skrev (Akkurat nå): Jeg trodde i min naivitet at han kom til å ta det piano den siste tiden han satt. Men nå har han klikket fullstendig. Ber tilhengerne om å møte opp utenfor kongressen for å demonstrere mot et helt lovlig og demokratisk valg. Det er jo helt kaos. Har visst han er narssisist, men maken til galskap. Ja det er helt sprøtt. Jeg har lest litt av de psykologene som har advart mot Trump, inkludert niesen hans Mary som også har studert psykologi. De er ikke overrasket, som sagt det er ikke «bare» eller «vanlig» narsissisme han har. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå