Gå til innhold

Nå kommer snart Trump smellet! 4 nye år ! Jeg gleder meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet
lillepersille123 skrev (14 minutter siden):

Ja spennende blir det. Jeg kan jo også ta feil. Det er en mulighet. Jeg kan også ha rett - noe jeg tror er større sannsynlig. Tiden vil vise :)

Men... hvorfor tror du det? Opplys oss! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
lillepersille123 skrev (På 19.12.2020 den 14.14):

Nå smeller det snart. Alle Biden elskere og trump mobbere, nå kan dere snart legge ned hatklubben deres. Evt fortsette den men til ingen nytte . Nå kommer Gud til å reise seg, å verden blir i sjokk. Tror dere meg ikke? Vi snakkes i januar! 

Gud må jo hate Trump, med tanke på at Trump er en større synder enn de fleste. Han lever jo ikke etter Guds bud, men driver hor og alt mulig rart.

Trump er ingen kristelig mann. Hvorfor støtter kristne ham da? Er dere hyklere og dobbeltmoralister hele gjengen?

• Liker 15
Skrevet
Dr.Oetker skrev (På 19.12.2020 den 14.24):

Venter i spenning på 'smellet'.

Det er vel mer sannsynlig at Trump må dras ut med tvangstrøya den 20 januar https://www.nettavisen.no/nyheter/trump-har-fortalt-radgivere-at-han-vil-nekte-a-forlate-det-hvite-hus-har-bikket-over-til-galskap/s/12-95-3424063073

:fnise: Fy flate altså, den mannen er ikke sann! Og han har de latt sitte med makten i fire år! 

Jeg må nesten si at jeg venter med skrekkblandet fryd på å se tv-bildene av Trump som bæres ut.

• Liker 7
Skrevet
jabx skrev (2 minutter siden):

Gud må jo hate Trump, med tanke på at Trump er en større synder enn de fleste. Han lever jo ikke etter Guds bud, men driver hor og alt mulig rart.

Trump er ingen kristelig mann. Hvorfor støtter kristne ham da? Er dere hyklere og dobbeltmoralister hele gjengen?

Jeg er kristen, men jeg forstår heller ikke bæret av hvorfor han støttes av kristne. 

Skrevet (endret)
24 minutter siden, Lawyam said:

Jeg er kristen, men jeg forstår heller ikke bæret av hvorfor han støttes av kristne. 

De kristne som støtter Trump er de dypt konservative. De er anti-abort, anti-homofili, og ønsker at kristendommen skal få en tydeligere rolle i staten. Flere er anti-vitenskap, spesielt der vitenskapen kolliderer med bokstavtro på bibelen. Mike Pence har blant annet stått foran kongressen og argumentert for at bibelsk kreasjonisme må inn i vitenskapspensum på skolene. De færreste norske kristne har jo disse holdningene, men man ser dem i enkelte miljøer, samt hos en del muslimer.

Jeg tipper mange av dem synes Trump personlig er ufyselig og umoralsk, men de tolererer ham fordi han, på tross av egne feil, kjemper Guds kamp.

Endret av Okapi
  • Liker 3
Skrevet

Gleder meg til å se Trumpen bli båret ut av det hvite hus av noen kraftige vektere mens han spreller og roper no, no, no!:hoho: På direktesendt TV! :popcorn: Sånn som jeg skal kose meg! Go Biden! :danse: 

• Liker 9
Skrevet

Er det Qanon eller andre konspirasjonsteorier som er ute og går igjen? 😛

• Liker 11
Skrevet
51 minutter siden, jabx said:

Det er vel noe usikkert hvilken gud persille refererer til.

• Liker 4
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
Nasse Nøff ❤ skrev (6 minutter siden):

Forundrer meg ikke om han tilkaller militærstyrker og boltrer seg inn i det hvite hus og nekter å komme ut. Men så får han avslag på militær støtte, så da blir det han og disse Proud Boys og sine våpen i stede. 
Blir spennende. 

Man kan ikke se bort fra hva Trump greier å mobilisere av støtte. Jeg tror ikke det er sannsynlig, men det kan likevel skje. Trump har en egen evne til å få med seg folk.

Og uansett hva som skjer med Trump, så er veien staket ut mot diktatur for USA. Om ikke Trump selv, så blir det en annen, som kanskje er ennå mer autoritær enn Trump. For Trump har vist veien nå, og at det med iherdig jobbing kan være mulig å overkjøre det amerikanske demokratiet. Den muligheten er det nesten garantert flere som vil forsøke å utnytte i tiden som kommer, og før eller siden vil man ha en som er sterk nok til å lykkes. 

Europa bør ikke regne med USA som en stabil alliert lenger. 

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, Nasse Nøff ❤ said:

Forundrer meg ikke om han tilkaller militærstyrker og boltrer seg inn i det hvite hus og nekter å komme ut. Men så får han avslag på militær støtte, så da blir det han og disse Proud Boys og sine våpen i stede. 
Blir spennende. 

Kanskje han får militær støtte av Putin?

Skrevet
T-Rex skrev (7 minutter siden):

Det er ikke helt utelukket, men tviler på at akkurat det vil skje. Risikoen vil være for stor for Putin, for skulle de feile så vil Russland ha posisjonert seg som en erkefiende som har bidratt til forsøk på statskupp i USA. Det er jo som en krigserklæring å regne. 

• Liker 2
Skrevet
Dr.Oetker skrev (På 19.12.2020 den 14.24):

Venter i spenning på 'smellet'.

Det er vel mer sannsynlig at Trump må dras ut med tvangstrøya den 20 januar https://www.nettavisen.no/nyheter/trump-har-fortalt-radgivere-at-han-vil-nekte-a-forlate-det-hvite-hus-har-bikket-over-til-galskap/s/12-95-3424063073

Det smellet de venter på, er sikkert når Trump blir så sinna at han eksploderer.

• Liker 10
Skrevet
Honey Dew skrev (6 minutter siden):

Det smellet de venter på, er sikkert når Trump blir så sinna at han eksploderer.

Det er i allefall mer sannsynlig enn at han vil la seg måtte bli dratt ut av det hvite huset med makt. Han er en malignant narcissist og aldri i verden om han vil la folk se og filme han sånn. 

• Liker 2
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
T-Rex skrev (På 20.12.2020 den 17.37):

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
Nasse Nøff ❤ skrev (37 minutter siden):

Det hadde tatt seg ut 😂
Er litt spent på Melania jeg, lurer på om prøver å snike seg ut bakdøren. Om hun ikke sniker seg ut lenge før vell og merke. 

Synes hun virker så ulykkelig og ikke psykisk tilstede. Hun smiler utrolig lite og det skal bli spennende å se hva hun gjør etter at ektemannen er slept utav det hvite hus etter føttene.

Det eneste jeg er bekymret over, er Alec Baldwin. Hva skal han gjøre når han ikke tøyser på Trumpen på SNL?

• Liker 4
Skrevet (endret)
On 12/19/2020 at 2:14 PM, lillepersille123 said:

Nå smeller det snart. Alle Biden elskere og trump mobbere, nå kan dere snart legge ned hatklubben deres. Evt fortsette den men til ingen nytte . Nå kommer Gud til å reise seg, å verden blir i sjokk. Tror dere meg ikke? Vi snakkes i januar! 

Har du lest for mye på document.no nå. 😂

Endret av Dankert
  • Liker 6
Skrevet (endret)
lillepersille123 skrev (3 timer siden):

Ja spennende blir det. Jeg kan jo også ta feil. Det er en mulighet. Jeg kan også ha rett - noe jeg tror er større sannsynlig. Tiden vil vise :)

Jeg skal komme med en spådom: Qanon gærningene kommer den 6 januar å be oss om å bare vente til 20 januar, Da blir det andre boller. 20 januar kommer vi til å få beskjed om å vente til påske og i mellomtiden kommer de til å finne på mange bortforklaringer som omhandler "the derp state". 

Endret av studerende
  • Liker 5
Skrevet

Hva skjedde med "The Kraken"?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...