Cronos Skrevet 9. august 2005 #1 Skrevet 9. august 2005 Crap! Nå er jeg drittlei alle vanlige kondomer. De er altfor små og bringer meg opp i alskens styr og trøbbel. Så da lurer jeg på hvor man får kjøpt større størrelser? Gjerne i Oslo eller på nettet.
Gjest Milah Skrevet 9. august 2005 #2 Skrevet 9. august 2005 På kondomeriet har de jo alle størrelser og fasonger..
Gjest Gjesteline Skrevet 9. august 2005 #4 Skrevet 9. august 2005 Kondomeriet har både i butikk og på nettet. Selv den bittelille butikken på Strømmen Storsenter har forskjellige størrelser...
Gjest seroxata Skrevet 9. august 2005 #5 Skrevet 9. august 2005 jeg mener å huske jeg har sett de selger slikt på kondomeriet ja
Cronos Skrevet 10. august 2005 Forfatter #7 Skrevet 10. august 2005 (endret) Tusen takk! Nå skal det p*les! Smil er slettet, man kan ikke poste egendefinerte smil i forumet, Remyline Moderator Endret 10. august 2005 av Remyline
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2005 #8 Skrevet 10. august 2005 Disse kondomene KAN være for tykke for noen.Vi brukte samme merke, dog XL(beautyform), ikke XXL. De er absolutt store nok, men kan altså ødelegge mye av følsomheten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå