AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #1 Skrevet 19. desember 2020 Hva synes dere menn om dama deres bruker sex leketøy i skjul uten at du vet hun har noe og sier hun ikke har det og at sex med deg er bra nok? Anonymkode: 3fc5b...815
Topper og daler Skrevet 19. desember 2020 #2 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hva synes dere menn om dama deres bruker sex leketøy i skjul uten at du vet hun har noe og sier hun ikke har det og at sex med deg er bra nok? Anonymkode: 3fc5b...815 Hvorfor skulle dama skjule det? Er det ikke fritt fram? 4
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #3 Skrevet 19. desember 2020 Tenker dere må jobbe med kommunikasjonen. Anonymkode: c1805...366 1
Gjest Alterego666 Skrevet 19. desember 2020 #4 Skrevet 19. desember 2020 Hun har masse leketøy, jeg har ikke oversikten, men vet at hun bruker dem. Heldigvis gjør hun det! Dette er ikke en hemmelighet.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #5 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva synes dere menn om dama deres bruker sex leketøy i skjul uten at du vet hun har noe og sier hun ikke har det og at sex med deg er bra nok? Anonymkode: 3fc5b...815 Om kona bruker leketøy på seg selv om fet er vibrator, dildo eller buttplug er nå opp til henne. Eneste jeg vet er at sex gir mer sex, og om det hjelper til å gjøre henne kåtere så er jeg gjerne med på det. Jeg vet noenlunde hvilke leketøy hun har, og er gjerne med å bruke de på henne. Anonymkode: 9065c...182 1
Bogs Skrevet 20. desember 2020 #6 Skrevet 20. desember 2020 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hva synes dere menn om dama deres bruker sex leketøy i skjul uten at du vet hun har noe og sier hun ikke har det og at sex med deg er bra nok? Anonymkode: 3fc5b...815 Me har men da ligge bare og støve ner i ei eska 😅
Nerine_ Skrevet 20. desember 2020 #7 Skrevet 20. desember 2020 Ser ikke poenget med å skjule det, men sexleketøy er helt fint i et forhold.
Hr. Aktiv Skrevet 20. desember 2020 #8 Skrevet 20. desember 2020 Jeg registrerer at en del holder ting skjult for partneren. Gjør ting tabubelagt og unngår situasjoner der man selv må kommunisere og ikke minst kan bidra til å involvere seg fysisk. Hva gjør dere egentlig i et forhold? Er dere voksne nok til å i det hele tatt ta riktige og voksne avgjørelser? 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #9 Skrevet 20. desember 2020 2 minutter siden, Hr. Aktiv said: Jeg registrerer at en del holder ting skjult for partneren. Gjør ting tabubelagt og unngår situasjoner der man selv må kommunisere og ikke minst kan bidra til å involvere seg fysisk. Hva gjør dere egentlig i et forhold? Er dere voksne nok til å i det hele tatt ta riktige og voksne avgjørelser? Folk er forskjellige. Deal with it. Anonymkode: 7c691...5c9
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #10 Skrevet 20. desember 2020 "Hva synes dere menn om sexleketøy i skjul?" Jo, best at de er i skjul. Bedre det enn at de ligger rundt overalt i huset. Kan ellers bli noen rare spørsmål når barna har venner på besøk. Anonymkode: 7c691...5c9 1
Gjest Paramount Skrevet 20. desember 2020 #11 Skrevet 20. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 19.12.2020 den 12.54): Hva synes dere menn om dama deres bruker sex leketøy i skjul uten at du vet hun har noe og sier hun ikke har det og at sex med deg er bra nok? Anonymkode: 3fc5b...815 Jeg ville tenkt at vi begge to har enkle problemer basert på misforståelser.
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 20. desember 2020 #12 Skrevet 20. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 19.12.2020 den 12.54): Hva synes dere menn om dama deres bruker sex leketøy i skjul uten at du vet hun har noe og sier hun ikke har det og at sex med deg er bra nok? Anonymkode: 3fc5b...815 Det jeg syns er greit er at kjæresten min tar ansvar for sin egen seksualitet. Bruker hun leketøy så er det bare fint. Har hun ikke lyst å fortelle om det så er det også greit. Har hun lyst at det skal være hennes egen hemmelighet så er det også greit. Det som ikke er greit er å lyve. Da kan man heller si at man ikke har lyst å prate om det eller svare på det. Løgn er ikke ok - privatliv og sexleketøy er helt ok.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #13 Skrevet 20. desember 2020 Hvofor skjule det egentlig?🤔 Her i huset kjøper jeg leketøyene til henne og vi bruker de ofte sammen. Alt fra dildoer/vibratorer i alle fasonger og størrelser og masse andre morrosaker. Anonymkode: cf9e9...82b 1
Syngemann Skrevet 20. desember 2020 #14 Skrevet 20. desember 2020 Er helt i orden å ha hemmelige kosestunder med sexleketøy om en ønsker det.
Bamseklemmer Skrevet 21. desember 2020 #15 Skrevet 21. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 19.12.2020 den 12.54): Hva synes dere menn om dama deres bruker sex leketøy i skjul uten at du vet hun har noe og sier hun ikke har det og at sex med deg er bra nok? Anonymkode: 3fc5b...815 Uten at jeg vet det eller at hun sier hun ikke har det så har hun det nok ikke, såpass stoler jeg på kvinnfolk.... Jeg synes det er en fordel med leketøy, det er jo egentlig bare et treningsværtøy som gjør at de yter bedre sex❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå