AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #1 Skrevet 19. desember 2020 Vi fikk øyekontakt i går på bakrommet, og det føltes ut som den varte så mye lenger enn vanlig. Var så intenst, og føltes ut som det bare var oss i rommet og alt annet var borte. Det verste er at jeg liker han, så dette her var litt sånn wow. Tror dere det jeg føler er gjensidig. Anonymkode: e1d3a...3b9
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #2 Skrevet 19. desember 2020 Høres ut som dere har et godt øye til hverandre. Anonymkode: 34d10...7f6
MortenMinstelønn Skrevet 19. desember 2020 #3 Skrevet 19. desember 2020 Hei, det er meg. Selve stirringen i går var fordi jeg måtte så veldig på do og måtte bare fokusere blikket på et punkt og det ble dine øyne. Jeg beklager dette, altså. 5
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #4 Skrevet 19. desember 2020 MortenMinstelønn skrev (Akkurat nå): Hei, det er meg. Selve stirringen i går var fordi jeg måtte så veldig på do og måtte bare fokusere blikket på et punkt og det ble dine øyne. Jeg beklager dette, altså. 😂😂 Anonymkode: 013e5...476 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #5 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 😂😂 Anonymkode: 013e5...476 Sorry ass, det er bare slik vi menn er laget. Anonymkode: 8856f...ff1 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #6 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi fikk øyekontakt i går på bakrommet, og det føltes ut som den varte så mye lenger enn vanlig. Var så intenst, og føltes ut som det bare var oss i rommet og alt annet var borte. Det verste er at jeg liker han, så dette her var litt sånn wow. Tror dere det jeg føler er gjensidig. Anonymkode: e1d3a...3b9 Hvor lenge har du kjent han da? Har det vært noen tegn fra han? Er dere single? Anonymkode: 15992...398
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #7 Skrevet 19. desember 2020 Huff, først minnet dette meg om de evinnelige fastlegetrådene som har pågått over lang tid nå, om hun som mente de hadde så intens øyekontakt, da hun var hos han og han ikke er legen lenger på flere år nå osv osv osv .. Joda, intens øyekontakt kan være et tegn på at dere liker hverandre, eller at du bare stirrer på han mens han er opptatt av å tenke på noe annet mens dere har øyekontakt. Spør da vettu, eller sjekk om det fortsetter om du er har fortsatt kontakt med han, da kan det jo bety noe om dere begge smiler fra øre til øre og det er vanskelig å rive seg løs hver gang Anonymkode: e38e4...9d9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå