AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #1 Skrevet 19. desember 2020 Hvor lang tid bruker mannen din eller partneren din på badet og i dusjen? Og har dere barn? Og hvor mye bruker du selv? Her bruker mannen gjerne 40 min til en time. Jeg bruker ti minutter.. Med tannpuss. Trodde det skulle være omvendt at menn bruker kort tid sammenlignet med kvinner. Anonymkode: bbd3b...d69
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #2 Skrevet 19. desember 2020 Vet ikke, pleier ikke å time ham. Han får kose seg med lang dusj om han vil det. Anonymkode: fc56f...67b 6
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #3 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Trodde det skulle være omvendt at menn bruker kort tid sammenlignet med kvinner. Det finnes kvinner som er mer maskuline enn mange menn. Anonymkode: 7bca5...815
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #4 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vet ikke, pleier ikke å time ham. Han får kose seg med lang dusj om han vil det. Anonymkode: fc56f...67b Hehe timet ham ikke før, men når jeg bare får kalde dusjer etterhvert så gjør man det.. Anonymkode: bbd3b...d69 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #5 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det finnes kvinner som er mer maskuline enn mange menn. Anonymkode: 7bca5...815 Ja, eller utålmodig. Jeg har ikke tid til å stå der og glane 😂 Anonymkode: bbd3b...d69 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #6 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hehe timet ham ikke før, men når jeg bare får kalde dusjer etterhvert så gjør man det.. Anonymkode: bbd3b...d69 Dere får kjøpe større varmtvannsbereder, da. Anonymkode: fc56f...67b
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #7 Skrevet 19. desember 2020 Maks 10 min. Du blir ikke mer ren om du dusjer lenger. 40 min er energisløsing og miljøsvineri. Anonymkode: d74d9...0d4
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #8 Skrevet 19. desember 2020 15 min ca. Nå har vi så liten varmtvannstank at vi ikke kan dusje lenge om begge skal dusje. Gleder meg til vi får bygget på huset så vi får satt inn en større tank, for nå er det ikke plass til noe større. Anonymkode: f0324...e70 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #9 Skrevet 19. desember 2020 7 minutter cirka. Hadde min mann dusjet i 40 minutter ville jeg blitt sint. Det er som noen sier over her miljøsvineri og fullstendig sløsing av ressurser og penger. Og du får bare kaldt vann? Makan til egoisme. Kan det være demonstrativt på noen måte? At han feks skal vise deg at siden du ikke gidder å ha sex må han runke i dusjen istedenfor? Eller noe sånt? Anonymkode: 43d55...e65
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #10 Skrevet 19. desember 2020 TS, jeg håper ikke han faktisk dusjer i 40-60 min? 😮 Isåfall er det en enorm sløsing med strøm og vann. Hvis han bruker mer tid generelt på badet er det greit nok, men kanskje ikke praktisk med barn. Mannen dusjer vanligvis på 2-5 min, jeg bruker også ca 2-5. 2 om jeg kun vasker kropp, 5 om jeg også vasker hår, og 10 min en sjelden gang (kanskje 2 ganger i mnd) når jeg barberer legger osv. Har ikke barn. Han bruker totalt 10-15 min på badet om morgenen, jeg kanskje 15-20 min. Anonymkode: 8b354...557
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #11 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Maks 10 min. Du blir ikke mer ren om du dusjer lenger. Anonymkode: d74d9...0d4 Det er som regel ikke for å vaske seg man dusjer lenger, men for å få i seg varmen, kos, spa, barbering, evt runk. Anonymkode: fc56f...67b
Gjest Daryl Dixon Skrevet 19. desember 2020 #12 Skrevet 19. desember 2020 5 til 15 minutter på begge i dusjen. Jeg er nok tregest. Og bruker til sammen 30min på badet hver om vi ikke har det travelt. Vi har ikke barn.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #13 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ja, eller utålmodig. Jeg har ikke tid til å stå der og glane 😂 Anonymkode: bbd3b...d69 Det går for det samme. Bruker du dobbeldusj og snyter deg i dusjen, så er likheten komplett. Anonymkode: 7bca5...815
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #14 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Ja, eller utålmodig. Jeg har ikke tid til å stå der og glane 😂 Anonymkode: bbd3b...d69 Gjør du aldri noe ekstra i dusjen utenom vask av ansikt, hår og kropp? Aldri barbering, en hårkur, kroppsskrubb, ansiktsmaske, fotfiling? Eller bare synes det er deilig å kjenne vannet mot huden? Anonymkode: fc56f...67b
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #15 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): 7 minutter cirka. Hadde min mann dusjet i 40 minutter ville jeg blitt sint. Det er som noen sier over her miljøsvineri og fullstendig sløsing av ressurser og penger. Og du får bare kaldt vann? Makan til egoisme. Kan det være demonstrativt på noen måte? At han feks skal vise deg at siden du ikke gidder å ha sex må han runke i dusjen istedenfor? Eller noe sånt? Anonymkode: 43d55...e65 Han får nok 😂 har tenkt tanken selv, men er visst ikke det. AnonymBruker skrev (53 minutter siden): TS, jeg håper ikke han faktisk dusjer i 40-60 min? 😮 Isåfall er det en enorm sløsing med strøm og vann. Hvis han bruker mer tid generelt på badet er det greit nok, men kanskje ikke praktisk med barn. Mannen dusjer vanligvis på 2-5 min, jeg bruker også ca 2-5. 2 om jeg kun vasker kropp, 5 om jeg også vasker hår, og 10 min en sjelden gang (kanskje 2 ganger i mnd) når jeg barberer legger osv. Har ikke barn. Han bruker totalt 10-15 min på badet om morgenen, jeg kanskje 15-20 min. Anonymkode: 8b354...557 Vi har barn, og når vi skal rekke ting er det litt upraktisk egentlig med å bruke så lang tid. AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Gjør du aldri noe ekstra i dusjen utenom vask av ansikt, hår og kropp? Aldri barbering, en hårkur, kroppsskrubb, ansiktsmaske, fotfiling? Eller bare synes det er deilig å kjenne vannet mot huden? Anonymkode: fc56f...67b Jo, i går brukte jeg et kvarter og tok kur og shavet alt. I dag brukte jeg sånn sten til føttene. Veit ikke, er bare rask. Anonymkode: bbd3b...d69
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #16 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Det går for det samme. Bruker du dobbeldusj og snyter deg i dusjen, så er likheten komplett. Anonymkode: 7bca5...815 😂😂 Huffda. Anonymkode: bbd3b...d69
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #17 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): I går brukte jeg et kvarter og tok kur og shavet alt. I dag brukte jeg sånn sten til føttene. Veit ikke, er bare rask. Anonymkode: bbd3b...d69 Så du liker ikke å kose deg med det. Antar at folk bare er forskjellige. Eksen min klarte aldri å bruke mer enn et kvarter han heller, men han er ikke som meg oppvokst med badekar og vannkos. Anonymkode: fc56f...67b
Tuppeluri Skrevet 19. desember 2020 #18 Skrevet 19. desember 2020 Han kan fint bruke altfra 30-45 minutter. Ser ikke problemet med det så sant vi ikke har dårlig tid, lite varmtvann eller at vi er flere som skal dusje etter hverandre. 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #19 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så du liker ikke å kose deg med det. Antar at folk bare er forskjellige. Eksen min klarte aldri å bruke mer enn et kvarter han heller, men han er ikke som meg oppvokst med badekar og vannkos. Anonymkode: fc56f...67b Jeg gidder heller ikke å bare stå i dusjen for å gjøre det. Jeg vasker, skrubber og barberer det som skal gjøres og så er jeg ferdig. Anonymkode: f0324...e70
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #20 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg gidder heller ikke å bare stå i dusjen for å gjøre det. Jeg vasker, skrubber og barberer det som skal gjøres og så er jeg ferdig. Anonymkode: f0324...e70 Har jeg tid, foretrekker jeg å dra fram det portable badekaret og synke ned i skum. Særlig nå som det er guffent, mørkt og kaldt ute. Målet er ikke "å bli fort ferdig", men å ha ei fin stund. Tenke litt. Roe ned. Har jeg kjempegod tid, kjører jeg på med lys, drikke, snacks og Netflix. Pusen legger seg til å sove ved badekaret, og alle koser seg. Som barn var vi ungene mye i badekaret, og lekte med bobler og skum. Mamma var gjerne med oppi badekaret, eller var med fra sidelinja. Det er blant de fineste minnene fra barndommen. Å få leke og kose oss, ikke bare bli rein. På en vanlig morgen dusjer jeg ofte derimot ikke, men vasker heller fjeset og tar klutvask, eventuelt tar en dusj på et par minutter som tilfredsstiller hygiene men ikke så mye mer. Anonymkode: fc56f...67b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå