AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #1 Skrevet 19. desember 2020 Jobber som kokk. Det er så ille på jobb at jeg nesten ikke rekker å drikke vann. Rekker aldri å spise mens jeg jobber. Er også mye kjefting og har aldri møtt så mange rare/slemme mennesker bortsett fra i dette yrker. Nå tenker jeg å skifte. Tenker å studere økonomi til høsten. Hvordan er det å jobbe som økonom eller andre yrker? Er det så stressende. Møter også veldig mye rare mennesker som er frekke. Anonymkode: 84fa7...b19 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #2 Skrevet 19. desember 2020 Velkommen til helsesektoren, sier jeg. Sånn er det her også. Men du må legge til hierarkitet da, med leger som tror de er guder. Anonymkode: e08e5...7e6 5
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #4 Skrevet 10. august 2022 Jobbet som kokk på peppes, like ille var det nok der. Tror jeg skal unngå alt som har med kokk å gjøre i framtiden. ALLLLLT for mye stress! Anonymkode: 46cc2...766
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #5 Skrevet 10. august 2022 AnonymBruker skrev (På 19.12.2020 den 11.42): Velkommen til helsesektoren, sier jeg. Sånn er det her også. Men du må legge til hierarkitet da, med leger som tror de er guder. Anonymkode: e08e5...7e6 Selvfølgelig måtte det komme et slikt innlegg (selv om det er gammelt). "Vi har det jævlig derfor må dere ha det jævlig". Fiks opp i egne rekker før dere tråkker på andre yrkesgrupper som også har det stressende på jobb. Dere er ikke unike selv om dere skulle ønske det. Skjønner jo at dere har det grusomt på jobb når dere er personer som ikke unner andre å få det bedre heller. For noen folk dere er! Ts, om du ennå er her, en kompis av meg begynte å jobbe i Vinmonopolet og fikk det mye bedre. Kokkejobben var ikke lenger mulig på grunn av helsa. Anonymkode: 0e8d2...c71 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2022 #6 Skrevet 10. august 2022 Anbefaler ikke å begynne med busskjøring hvertfall 😂 Anonymkode: 31b68...4a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå