Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vi flere som føler på dette presset?

Jeg er i begynnelsen av 30 årene og det er også vennegjengen. 

Flere inviterer meg over i jula til «festlige lag», både i romjula og på nyttårsaften. Jeg begynner å føle på det, for jeg føler meg rett og slett som den «kjipe». Selv om de sier vi holder reglene, så kjenner jeg jo vennene mine og når det er nok alkohol innabords så blir ikke de reglene overholdt for å si det sånn. Men jeg føler meg altså som den kjipe «partypooperen» som sier nei til alt!

Er det flere som får mange invitasjoner i jula og syntes det blir plagsomt? 

Anonymkode: e4013...c7e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er vi flere som føler på dette presset?

Jeg er i begynnelsen av 30 årene og det er også vennegjengen. 

Flere inviterer meg over i jula til «festlige lag», både i romjula og på nyttårsaften. Jeg begynner å føle på det, for jeg føler meg rett og slett som den «kjipe». Selv om de sier vi holder reglene, så kjenner jeg jo vennene mine og når det er nok alkohol innabords så blir ikke de reglene overholdt for å si det sånn. Men jeg føler meg altså som den kjipe «partypooperen» som sier nei til alt!

Er det flere som får mange invitasjoner i jula og syntes det blir plagsomt? 

Anonymkode: e4013...c7e

Festligheter er koselig om det skjer av og til, og man selv er i humør til dette. Ville bare prioritert hva du ønsker av slikt, og ikke fulgt forventningene fra andre. I år er det en pandemi, og jeg tror at vi får nok en smittebølge på nyåret fordi mange er så stokk idioter at de ikke klarer og styre seg. Ta ditt valg, og drit i hva andre mener. Bedre og være alene faktisk, en og gå på en fest man verken er opplagt til eller ønsker og delta i.

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

I år kan du jo bruker corona som unnskyldning.

Skrevet

Selv ser jeg fram til en rolig jul med god mat (liker å lage mat) uten selskaper annet enn selve julaften. Kommer ikke til å delta på mye før vaksinen er på plass.

Skrevet

Jeg bruker familie i risikosonen som unnskyldning. At jeg skal feire med de julaften og nyttår og ikke vil utsette de for potensiell smitte. Kan heller møte de for en tur eller noe hvis vi faktisk klarer å holde avstand.

Anonymkode: 08c65...33a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...