Gjest slutt... Skrevet 9. august 2005 #1 Skrevet 9. august 2005 Jeg er 23 år... føler at jeg har blitt for gammel til å møte den rette. Vet vet... det høres absurd ut, men det føles sånn.
Tusseline Skrevet 9. august 2005 #2 Skrevet 9. august 2005 (endret) For all del ikke, kjenner ei dame som nettopp giftet seg som 60-åring. Endret 9. august 2005 av Tusseline
aline Skrevet 9. august 2005 #3 Skrevet 9. august 2005 ærru gæærn!! folk som er langt eldre en deg finner da kjærester og "den rette", så selv om det føles ganske håpløst ut nå, så slapp av.
Gjest Piper Skrevet 9. august 2005 #4 Skrevet 9. august 2005 du har fortsatt god tid å prøve og feile, for det er nok mange som ikke møter den rette før i 30- 40 årene.
Gjest slutt... Skrevet 9. august 2005 #5 Skrevet 9. august 2005 Hehe. Ja jeg visste egentlig svarene på mitt spørsmål. Trengte bare å se noen skrive det. Men...håper ikke jeg møter den rette når jeg er 40-50 altså, for... da er det jo for sent å få barn.
Saeria Skrevet 9. august 2005 #6 Skrevet 9. august 2005 Du finner nok den rette. Du har mange år på deg, og det er ikke uvanlig å ende opp med den rette i midten/slutten av tjueåra eller begynnelsen av 30 åra. Min mor fant sin rette (min far) tidlig, men han døde. Så fant hun sin andre rette i slutten av førtiåra.
L@dy in red Skrevet 9. august 2005 #7 Skrevet 9. august 2005 Jeg er 23 år... føler at jeg har blitt for gammel til å møte den rette. Vet vet... det høres absurd ut, men det føles sånn. ← i Allverdens rike da, menneske. På tide å endre holdning. Livet er jo på sitt beste akkurat i den alderen du er i nå. Man blir ALDRI for gammel til å finne den rette. Jeg er 31 og har akkurat funnet mister RIGHT.
Kafka Skrevet 9. august 2005 #8 Skrevet 9. august 2005 Jeg er 23 år... føler at jeg har blitt for gammel til å møte den rette. Vet vet... det høres absurd ut, men det føles sånn. ← Tull og tøys! :icon_smile:
Gjest slutt... Skrevet 9. august 2005 #9 Skrevet 9. august 2005 i Allverdens rike da, menneske. På tide å endre holdning. Livet er jo på sitt beste akkurat i den alderen du er i nå. Man blir ALDRI for gammel til å finne den rette. Jeg er 31 og har akkurat funnet mister RIGHT. ← ja jeg veeeet. men...det føles så håpløst nå. jeg vet jo eegentlig svaret på spørsmålet jeg stilte, men allikevel... bare håpløst. Og du sier du har funnet mr.right. Har du barn fra før av? Eller vil du ha det nå?
Gjest slutt... Skrevet 9. august 2005 #10 Skrevet 9. august 2005 I fjor i en alder av 21 1/2 så gjorde jeg slutt med typen jeg hadde vært sammen med i nesten 5 år. Og jeg ble litt sånn satt ut, for en stund, når alt var bare bra, så trodde jeg jo det skulle vare, lenge. Men jeg hadde godt av å få litt luft under vingene, og jeg kunne ikke blitt i det forholdet et minutt lengre heller! For et halvt år siden møtte jeg en ny mann, og visst, man vet aldri hva som skjer i framtiden. Men alt stemmer, absolutt alt! Og saker og ting fungerer mye bedre enn i det forrige forholdet! Og det trodde jeg ikke den gangen da jeg valgte å bli singel. I dag er jeg snart 23 og ser for meg en herlig fremtid med denne karen som betyr alt for meg ! Så du kommer deg nok videre du og ← ahh... det var deilig å høre. Takk!
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2005 #11 Skrevet 9. august 2005 Ble skilt da jeg var tredve og barnløs. Var helt innstilt på at jeg kom til å bli sånn småsær gammel enslig tante til mine søskens barn, for menn var jeg ferdig med forever! Fant ut at det faktisk ikke behøvde bli så ille bare man gjør det beste ut av det og avfant meg med det. Så kom mister Right i min vei når jeg minst ventet det, og vi skal nå ha vårt første kjærlighetsbarn i en alder av 34! Så slutt å fjas unge dame, nyt å være ung og singel ei stund! Den rette er sikkert rett rundt hjørnet - du vet bare ikke hvilket
Gjest tommeline ii Skrevet 9. august 2005 #12 Skrevet 9. august 2005 Da jeg var 23 år ble det slutt med kjæresten jeg hadde da. Et år seinere fikk jeg meg ny kjæreste, og nå sitter jeg her som nygift . Det ordner seg nok skal du se, bare gi deg selv tid til å komme over det forige forholdet.
Gjest slutt... Skrevet 9. august 2005 #13 Skrevet 9. august 2005 Takk alle. Nå ser jeg litt lysere på det.
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2005 #14 Skrevet 9. august 2005 Da jeg var 23 år ble det slutt med kjæresten jeg hadde da. Et år seinere fikk jeg meg ny kjæreste, og nå sitter jeg her som nygift . Det ordner seg nok skal du se, bare gi deg selv tid til å komme over det forige forholdet. ← Med en ny person mener du? At du giftet deg med en ny etter et år eller?
L@dy in red Skrevet 9. august 2005 #15 Skrevet 9. august 2005 ja jeg veeeet. men...det føles så håpløst nå. jeg vet jo eegentlig svaret på spørsmålet jeg stilte, men allikevel... bare håpløst. Og du sier du har funnet mr.right. Har du barn fra før av? Eller vil du ha det nå? ← Jeg har to barn fra tidligere forhold, men gjett om vi skal ha flere. Oh yes sir, i can bogie i can bogie all night loong oh yes sir..... Jeg er ikke dårlig, men storm forelsket, og flyr lavt kan man si.
tommeline Skrevet 10. august 2005 #16 Skrevet 10. august 2005 Med en ny person mener du? At du giftet deg med en ny etter et år eller? ← Jeg ble sammen med en ny person etter et år. Etter å ha vært sammen i fire år giftet vi oss. Hadde vært litt tidlig å gifte seg med en gang syns jeg...
Gjest Gjesta Skrevet 10. august 2005 #17 Skrevet 10. august 2005 Aldri for sent å finne kjærligheten. Forhold en har i 20 årene tar ofte slutt, det må man bare regen med. Ettersom man blir mere voksen vet man bedre hva man leter etter..
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2005 #18 Skrevet 12. august 2005 Nei! Mormoren min er 65 år, nyforelsket, og skal gifte seg snart.
Gjest Gjesta Skrevet 12. august 2005 #19 Skrevet 12. august 2005 For sent når du er tjuetre? Herregud, livet ditt har jo ikke begynt engang
Gjest GreenSky Skrevet 12. august 2005 #20 Skrevet 12. august 2005 Å nei, lant i fra! Min kjære sa forresten at kvinner er på det mest attraktive i 40-årene... Og det lover jo godt. Og det betyr jo at vi kan regne med å være attraktive i maaaange år til. Så du har god tid på deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå