Isabel Skrevet 9. august 2005 #1 Skrevet 9. august 2005 Har gitt opp å kjøpe bh'er på H&M og lignende, har funnet ut at de bh'ene ikke passer for mennesker med pupper over størrelse 75B....! (iallefal ikke mine ) Så, da må jeg nok sverge til en skikkelig undertøysbutikk, koste på meg some "real" stuff... Få skikkelig veiledning til størrelse.. og gjerne noe som ser litt bra ut og! ikke enkelt å ha store pupper heller må jeg si!! Skal snart til Trondheim å besøke litt div. folk, så.. undertøysbutikk i trondheim???
Gjest gjest1 Skrevet 9. august 2005 #2 Skrevet 9. august 2005 Reimers bør du prøve. Ligger i Thomas Angellsgate om jeg ikke husker feil. She eksisterer vel og enda, tror de ligger i Tryggvasonsgata.
Callie Skrevet 9. august 2005 #3 Skrevet 9. august 2005 Det er veldig mange av de som jobber på Reimers som ikke har peiling, gjelder spesielt butikken på city syd. De har heller ikke spesialstørrelser, som f.eks stor cup og små cm. Jeg anbefaler She i Olav Tryggvasons gate. Der finner du mye. Og fantastisk service!!
Gjest Revenka Skrevet 10. august 2005 #4 Skrevet 10. august 2005 Jeg handler nesten alltid undertøyet mitt på Lindex. Jeg er svært fornøyd med kvalitet og utvalget. Der har de min str (85C). Lindex ligger på city syd og i munkegata.
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2005 #5 Skrevet 11. august 2005 Har gitt opp å kjøpe bh'er på H&M og lignende, har funnet ut at de bh'ene ikke passer for mennesker med pupper over størrelse 75B....! (iallefal ikke mine ) Så, da må jeg nok sverge til en skikkelig undertøysbutikk, koste på meg some "real" stuff... Få skikkelig veiledning til størrelse.. og gjerne noe som ser litt bra ut og! ikke enkelt å ha store pupper heller må jeg si!! Skal snart til Trondheim å besøke litt div. folk, så.. undertøysbutikk i trondheim??? ← Hva mener du med store pupper da? Alle undertøysbutikker har bh-er større enn 75B, men skal du ha E-cup og oppover må du ofte i en spesialforretning hvis omkretsen i tillegg er liten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå