Malla90 Skrevet 19. desember 2020 #1 Del Skrevet 19. desember 2020 Hei. Før jeg ble gravid var jeg normal vekt, men da jeg ble jeg gravid i 2018 gikk jeg opp rundt 40 kg. Jeg har gått ned 25-30 kg etter min datter ble født for litt over ett år siden, men nå sitter de siste kiloene helt fast, det har stått stille i flere uker om ikke måneder nå snart. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan bli kvitt resten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #2 Del Skrevet 19. desember 2020 Veldig mye saktere enn de foregående 25-30. Anonymkode: e6f06...84b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #3 Del Skrevet 19. desember 2020 Ville talt kalorier i en app 😉 Anonymkode: cd99f...551 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #4 Del Skrevet 19. desember 2020 Har lite å si at det er gravidkilo Jeg har selv gått ned 4 kg det siste året. Jeg har normal bmi, og det tar sin tid. Tell kalorier litt, men pass på å spise god og sunn mat. Vær tålmodig, og ikke bli for streng med deg selv. Anonymkode: 67b09...43a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #5 Del Skrevet 19. desember 2020 Tell kalorier i en app. Og ikke juks. Registrer absolutt alt. Har gått ned de siste 7 gravidkiloene sånn siden slutten av september. Anonymkode: 04f37...9ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malla90 Skrevet 19. desember 2020 Forfatter #6 Del Skrevet 19. desember 2020 35 minutter siden, AnonymBruker said: Tell kalorier i en app. Og ikke juks. Registrer absolutt alt. Har gått ned de siste 7 gravidkiloene sånn siden slutten av september. Anonymkode: 04f37...9ad Hvilken app bruker du ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #7 Del Skrevet 20. desember 2020 Malla90 skrev (15 timer siden): Hvilken app bruker du ? MyFitnessPal ☺️ Det har føltes litt «ekstremt» med veiing av mat osv for å få peiling på porsjonsstørrelser, men det har fungert fint for meg. Er hvor jeg vil være nå, og har «lært meg» ca hvor mye mat jeg blir mett av og kaloriinnholdet der sånn at jeg vet at jeg får nok (ikke for mye og ikke for lite) 😊 Anonymkode: 04f37...9ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #8 Del Skrevet 22. desember 2020 Enig med de over: 1) gravidkilo er som andre kilo 2) app + kaloritelling oppleves kanskje litt rigid, men jommen funker det om du er nøye og registrerer ALT. Hilsen en som ble kvitt alle "gravidkiloene" + noen til i år. Anonymkode: 40d45...a5b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2020 #9 Del Skrevet 22. desember 2020 For meg funket periodisk faste veldig mye bedre enn kaloritelling. Kan være noe å sjekke ut for deg også? Anonymkode: b0d88...6bb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malla90 Skrevet 30. desember 2020 Forfatter #10 Del Skrevet 30. desember 2020 On 12/22/2020 at 1:29 PM, AnonymBruker said: For meg funket periodisk faste veldig mye bedre enn kaloritelling. Kan være noe å sjekke ut for deg også? Anonymkode: b0d88...6bb Ja det kan jeg prøve. Hvor lenge og ofte pleier du å faste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #11 Del Skrevet 30. desember 2020 Malla90 skrev (5 minutter siden): Ja det kan jeg prøve. Hvor lenge og ofte pleier du å faste? Jeg faster 18 timer hver dag. Men det er flere måter å gjøre det på. En vanlig metode er faste i 16 timer hver dag. (Kalles 16:8, hvis du vil Google.) I fasteperioden kan du bare drikke vann/kaffe uten tilsetninger/svart/grønn te uten tilsetninger. Det tar ofte litt tilvenning, så det kan være greit å begynne med 12 timer og så øke på. Et godt tips er å ha spisevindu som gjør at du slutter å spise etter middag. De fleste av oss tar de dårlige matvalgene våre på kvelden. Eks jeg spiser mellom 12 og 18. Anonymkode: b0d88...6bb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #12 Del Skrevet 30. desember 2020 Periodisk faste og kutt ut ALLE raske karbohydrater. Tren hver dag, om så bare en liten joggetur. Lykke til! 😃 Anonymkode: 5b331...559 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malla90 Skrevet 30. desember 2020 Forfatter #13 Del Skrevet 30. desember 2020 56 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg faster 18 timer hver dag. Men det er flere måter å gjøre det på. En vanlig metode er faste i 16 timer hver dag. (Kalles 16:8, hvis du vil Google.) I fasteperioden kan du bare drikke vann/kaffe uten tilsetninger/svart/grønn te uten tilsetninger. Det tar ofte litt tilvenning, så det kan være greit å begynne med 12 timer og så øke på. Et godt tips er å ha spisevindu som gjør at du slutter å spise etter middag. De fleste av oss tar de dårlige matvalgene våre på kvelden. Eks jeg spiser mellom 12 og 18. Anonymkode: b0d88...6bb Høres lurt ut å slutte etter middag ja. Skal prøve det. Takk for tips 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malla90 Skrevet 30. desember 2020 Forfatter #14 Del Skrevet 30. desember 2020 55 minutter siden, AnonymBruker said: Periodisk faste og kutt ut ALLE raske karbohydrater. Tren hver dag, om så bare en liten joggetur. Lykke til! 😃 Anonymkode: 5b331...559 Takk!🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå