AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #21 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg er enig i at det er mange svake og pjuskete menn også, men det finnes en mellomting. De kan være ordentlige menn om de er snille. Menn som bestemmer alt og sier "nå skal jeg knulle deg, kjerring!" er ikke verdt noe. Men heller ikke de som bare sitter der og og holder kjeft, sammen med den bælfeite kjerringa si som stapper i seg biff og fløtegratinerte poteter. "koser du deg nå, kjære?" "nomnom jaaa!" senere på kvelden er hun så stappmett og slapp at hun ikke orker å ta i mannen sin. "Det er greit det kjære, bare sov du" 🤢🤢🤢 Anonymkode: 948db...ac0 Kos deg med egen stemme, jeg forsøkte å svare ordentlig og være til hjelp. Anonymkode: 30622...38d
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #22 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du synes du forholder deg saklig? Det at noen kvinner tiltrekkes av menn som tar for seg seksuelt har jeg ingen problemer med å forstå. Det jeg lurer på er hvordan du resonnerer deg fram til at jeg verken har utrettet noe her i verden eller at jeg ikke tar for meg seksuelt? For du bommer helt med disse antakelsene. Anonymkode: 7bbe3...dfc Jeg resonnerer meg ikke frem til det, jeg tok utgangspunkt i det du FAKTISK skrev. Anonymkode: 30622...38d
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #23 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Kos deg med egen stemme, jeg forsøkte å svare ordentlig og være til hjelp. Anonymkode: 30622...38d Gjorde du vel ikke... Anonymkode: 948db...ac0
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #24 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Gjorde du vel ikke... Anonymkode: 948db...ac0 Jo. Forstår at mine meninger er provoserende for enkelte. Jeg har likevel lov å ha de. Dette med menn som ikke tar seksuelt initiativ er TROSS ALT noe som folk laget tråder om støtt og stadig. Anonymkode: 30622...38d
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #25 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo. Forstår at mine meninger er provoserende for enkelte. Jeg har likevel lov å ha de. Dette med menn som ikke tar seksuelt initiativ er TROSS ALT noe som folk laget tråder om støtt og stadig. Anonymkode: 30622...38d Selvfølgelig vil ikke de fleste være sammen med sånne menn, men de fleste kvinner vil heller ikke bli voldtatt. Anonymkode: 948db...ac0
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #26 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Selvfølgelig vil ikke de fleste være sammen med sånne menn, men de fleste kvinner vil heller ikke bli voldtatt. Anonymkode: 948db...ac0 Og nettopp på grunn av slike stråmenn som det, avstår jeg fra å diskutere med deg. Skjønt, årsaken til at menn er noen seksuelle pingler i 2020, er muligens at de, som du, tror at initiativ = voldtekt. Anonymkode: 30622...38d
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #27 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og nettopp på grunn av slike stråmenn som det, avstår jeg fra å diskutere med deg. Skjønt, årsaken til at menn er noen seksuelle pingler i 2020, er muligens at de, som du, tror at initiativ = voldtekt. Anonymkode: 30622...38d Og grunnen til at voldtekt skjer så ofte er sånne meninger som du har. Ta meg når du vil, hardt og dominant. De dumme mennene tror de da kan gjøre det med hvem som helst. "Hun ville det helt sikkert egentlig, så jeg gjorde ikke noe galt." Æsj!! Anonymkode: 948db...ac0 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #28 Skrevet 19. desember 2020 Hun er heldig som har en som tar hun med på ting Anonymkode: 5d21c...21b
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #29 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og grunnen til at voldtekt skjer så ofte er sånne meninger som du har. Ta meg når du vil, hardt og dominant. De dumme mennene tror de da kan gjøre det med hvem som helst. "Hun ville det helt sikkert egentlig, så jeg gjorde ikke noe galt." Æsj!! Anonymkode: 948db...ac0 Kutt ut å tillegge meg meninger som UTELUKKENDE skyldes din egen perverse persepsjon. Anonymkode: 30622...38d
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #30 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kutt ut å tillegge meg meninger som UTELUKKENDE skyldes din egen perverse persepsjon. Anonymkode: 30622...38d Du legger selv opp til de svarene du får. Pervers er det du som er. Bitre incelkvinne! Anonymkode: 948db...ac0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå