AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #1 Skrevet 19. desember 2020 Jeg har datet en kvinne i litt over en måned nå, og vi er eksklusive. Kjemien vi har er utrolig god, vi er ekstremt tiltrukket av hverandre og vi har masse nærhet og connection. Vi kan ligge inntil hverandre og kose, kysse og prate, uten å gjøre noe som helst annet, ofte i mange timer, helt til vi plutselig kommer på at det er evigheter siden vi fikk i oss noe mat. Vi er trygge på hverandre, kan prate om alt og vi har mange dype samtaler hvor vi deler mye personlig. Kosen og berøringen er varm og kjærlig, og jeg føler virkelig varmen og kjærligheten hun gir. Når vi er sammen glemmer vi bort tiden og er oppslukte i hverandre. Når vi ligger inntil hverandre gir vi hverandre komplimenter hele tiden, og det er tydelig at de er oppriktige og av betydning. Komplimentene går både på utseende og personlighet. Når hun ligger i armkroken min snakker hun om hvor godt det er å ligge der, og at det føles som trygg plass. Hun sier ofte at jeg er fin, god, kjekk og deilig, og hun smiler og ler hele tiden. Vi snakker om ting vi har lyst til å gjøre sammen på nyåret, som f.eks hytteturer. Når vi går ute blant andre mennesker så holder vi alltid hender, noe begge tar initiativ til. Ved vårt siste møte sa hun "du er så fin du" med et fint og hjertevarmende uttrykk, for deretter å si "jeg klarte ikke å holde det inne lenger". Så til poenget; jeg kjenner at jeg er betatt av denne personen, kanskje jeg til og med er forelsket. Jeg opplever i hvert fall at hun også er betatt av meg, men kan det også tenkes at hun er på vei mot en forelskelse? Hvilke tegn indikerer at en kvinne er forelsket i en person? Er noen av disse tingene som jeg lister her indikatorer på forelskelse? Hvordan oppfører du deg når du tilbringer tid med den personen du er forelsket i? Anonymkode: 7bbe3...dfc 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #2 Skrevet 19. desember 2020 Hun høres betatt ut. Anonymkode: bbbe1...963 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #3 Skrevet 19. desember 2020 Nei, forelsket blir man i menn som utretter noe her i verden, og som tar for seg, seksuelt. Menn som bare sitter og pjusker på damer, havner i vennesonen. Anonymkode: 30622...38d
Line1 Skrevet 19. desember 2020 #4 Skrevet 19. desember 2020 Akkurat sånn blir jeg når jeg er forelsket 💞. Liten tvil om at hun er det, og det virker gjensidig. Tips: ikke press på, ta det langsomt. Da er det større sjanse for at dette blir langvarig. 5
OPIgirl Skrevet 19. desember 2020 #5 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Nei, forelsket blir man i menn som utretter noe her i verden, og som tar for seg, seksuelt. Menn som bare sitter og pjusker på damer, havner i vennesonen. Anonymkode: 30622...38d Du kunne ikke tatt mer feil. Ingen blir forelsket i en mann som tar for seg seksuelt. Du er tydeligvis mann selv, siden du innbiller deg dette. 5
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #6 Skrevet 19. desember 2020 OPIgirl skrev (Akkurat nå): Du kunne ikke tatt mer feil. Ingen blir forelsket i en mann som tar for seg seksuelt. Du er tydeligvis mann selv, siden du innbiller deg dette. Nei, jeg er kvinne. Og du tar feil i at ingen faller for menn som tar for seg seksuelt. Både jeg og mine venner gjør det. Og mange som skriver her inne. Anonymkode: 30622...38d
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #7 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, forelsket blir man i menn som utretter noe her i verden, og som tar for seg, seksuelt. Menn som bare sitter og pjusker på damer, havner i vennesonen. Anonymkode: 30622...38d Merkelig respons. Hvorfor skriver du som at TS verken har utrettet noe her i verden, at han ikke tar for seg seksuelt, og at han kun sitter å pjusker på henne? Det kan være en fordel å forholde deg til informasjonen som han har gitt, og ikke komme med usaklige antakelser. Anonymkode: 7bbe3...dfc 5
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #8 Skrevet 19. desember 2020 Dette er akkurat sånn det skal være. Oppførselen indikerer og at hun kan ha langsiktige planer om å bli der hun er nå😄 God Jul! ♥️ Anonymkode: d83aa...c97 4
Antiviruset Skrevet 19. desember 2020 #9 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så til poenget; jeg kjenner at jeg er betatt av denne personen, kanskje jeg til og med er forelsket. Jeg opplever i hvert fall at hun også er betatt av meg, men kan det også tenkes at hun er på vei mot en forelskelse? Hvilke tegn indikerer at en kvinne er forelsket i en person? Er noen av disse tingene som jeg lister her indikatorer på forelskelse? Hvordan oppfører du deg når du tilbringer tid med den personen du er forelsket i? Hun vil tilbringe tid sammen med deg og prioriterer det, dere gjør mange ting sammen utenom bare sex, hun holder kontakten med deg over tid, hun involverer deg gradvis sammen med familie og venner, snakker om "vi" og ikke meg, hun begynner og innlemme deg i sine fremtidsplaner. Det er dønn sikre tegn på at hun begynner og bli forelsket. Når dette plutselig endrer seg er det fare signaler at noe er galt. 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #10 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, forelsket blir man i menn som utretter noe her i verden, og som tar for seg, seksuelt. Menn som bare sitter og pjusker på damer, havner i vennesonen. Anonymkode: 30622...38d Folk er ulike. Jeg er som deg, foretrekker at man er mer rett på det seksuelle. Så får kos komme ettervert. Søstera mi er nok rimelig motsatt. Fint at vi kan få være ulike her på planeten. Anonymkode: bbbe1...963
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #11 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, forelsket blir man i menn som utretter noe her i verden, og som tar for seg, seksuelt. Menn som bare sitter og pjusker på damer, havner i vennesonen. Anonymkode: 30622...38d Pinglete og dumme kvinner faller for sånt, ja. Anonymkode: 948db...ac0
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #12 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Pinglete og dumme kvinner faller for sånt, ja. Anonymkode: 948db...ac0 Det plager ikke meg at andre har et anna tenningsmønster enn meg. Fint for dem om de finner det de vil ha. Anonymkode: bbbe1...963
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #13 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Merkelig respons. Hvorfor skriver du som at TS verken har utrettet noe her i verden, at han ikke tar for seg seksuelt, og at han kun sitter å pjusker på henne? Det kan være en fordel å forholde deg til informasjonen som han har gitt, og ikke komme med usaklige antakelser. Anonymkode: 7bbe3...dfc Det er nettopp det jeg gjør. At du synes mitt svar er merkelig, får stå på din regning. Du bruker et helt innlegg på å skrive om mitt - er det noe bedre? Anonymkode: 30622...38d
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #14 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Pinglete og dumme kvinner faller for sånt, ja. Anonymkode: 948db...ac0 Ok Det får du si til de hundervis av damer som skriver inn her, og lurer på om mannen er aseksuell. Anonymkode: 30622...38d
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #15 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Merkelig respons. Hvorfor skriver du som at TS verken har utrettet noe her i verden, at han ikke tar for seg seksuelt, og at han kun sitter å pjusker på henne? Det kan være en fordel å forholde deg til informasjonen som han har gitt, og ikke komme med usaklige antakelser. Anonymkode: 7bbe3...dfc Du ER ts. Anonymkode: 30622...38d 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #16 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det plager ikke meg at andre har et anna tenningsmønster enn meg. Fint for dem om de finner det de vil ha. Anonymkode: bbbe1...963 Ja, ikke sant. Bedre at folk er ærlig enn at de ender med noen som ikke passer. Anonymkode: 30622...38d
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #17 Skrevet 19. desember 2020 Jeg blir sånn som dette når jeg er veldig betatt av noen eller forelsket. Man ser det også på meg ved at jeg smiler og ler masse - stråler litt ekstra, rett og slett. Jeg titter også på vedkommende, kanskje litt i smug, med et smil rundt munnen ☺️ Anonymkode: 679dc...dc4 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #18 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Folk er ulike. Jeg er som deg, foretrekker at man er mer rett på det seksuelle. Så får kos komme ettervert. Søstera mi er nok rimelig motsatt. Fint at vi kan få være ulike her på planeten. Anonymkode: bbbe1...963 Jepp. Men det at søsteren din er sånn betyr ikke at denne kvinnen er sånn. For alt vi vet er hun en av de hundrevis som skriver tråder om at mannen ikke tar seksuelt intitiativ og får til svar fra mange kvinner at sånn var mannen deres også - og det viste seg at han var aseksuell. Anonymkode: 30622...38d
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #19 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ok Det får du si til de hundervis av damer som skriver inn her, og lurer på om mannen er aseksuell. Anonymkode: 30622...38d Jeg er enig i at det er mange svake og pjuskete menn også, men det finnes en mellomting. De kan være ordentlige menn om de er snille. Menn som bestemmer alt og sier "nå skal jeg knulle deg, kjerring!" er ikke verdt noe. Men heller ikke de som bare sitter der og og holder kjeft, sammen med den bælfeite kjerringa si som stapper i seg biff og fløtegratinerte poteter. "koser du deg nå, kjære?" "nomnom jaaa!" senere på kvelden er hun så stappmett og slapp at hun ikke orker å ta i mannen sin. "Det er greit det kjære, bare sov du" 🤢🤢🤢 Anonymkode: 948db...ac0
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #20 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det er nettopp det jeg gjør. At du synes mitt svar er merkelig, får stå på din regning. Du bruker et helt innlegg på å skrive om mitt - er det noe bedre? Anonymkode: 30622...38d Du synes du forholder deg saklig? Det at noen kvinner tiltrekkes av menn som tar for seg seksuelt har jeg ingen problemer med å forstå. Det jeg lurer på er hvordan du resonnerer deg fram til at jeg verken har utrettet noe her i verden eller at jeg ikke tar for meg seksuelt? For du bommer helt med disse antakelsene. Anonymkode: 7bbe3...dfc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå