AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #1 Skrevet 19. desember 2020 Hei! Møtte en mann i august, ting går veldig godt for oss og har derfor lyst å kjøpe en fin julegave. Jeg kjøpte toalettmappe (slik han ønsket seg), men tenkte å fylle den med kjekke ting. Noen tips? Mannen er i midten av 30-årene og er absolutt ikke kravstor. Anonymkode: b8cb2...e3c
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #2 Skrevet 19. desember 2020 Barberingsgreier? Barberkost, skikkelig høvel og ei fin barbersåpe. (Men kan fort bli litt dyrt.) Kanskje legge med noen plaster også 😜 Eller skjeggolje el.l. Jeg pleier å leite etter tips til julegaver til menn på nettsidene til trendhim eller barbershop, kanskje du får noen ideer der. Jeg var innom en helsekostbutikk (var en kjede, men husker ikke hvilken) som hadde noen svarte såpestykker som så litt ut som steiner. Har kjøpt det til en mann som klager over at butikkene bare har femisåpe med blomsterstank. Anonymkode: a9f41...b8e
MortenMinstelønn Skrevet 19. desember 2020 #3 Skrevet 19. desember 2020 Det som hadde vært kult var om du kun la oppi en Glock 19. Det hadde tatt av. Selvfølgelig er det vanskelig å kommer over for de fleste. Men skulle du kjenne noe tsjetsjenske våpenhandlere, så tenker jeg at tidspunktet for en tjeneste er nå. Alternativt kan du jo velge produkter som du ønsker han kan bruke? Trenger ikke finne opp hjulet her. 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #4 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Barberingsgreier? Barberkost, skikkelig høvel og ei fin barbersåpe. (Men kan fort bli litt dyrt.) Kanskje legge med noen plaster også 😜 Eller skjeggolje el.l. Jeg pleier å leite etter tips til julegaver til menn på nettsidene til trendhim eller barbershop, kanskje du får noen ideer der. Jeg var innom en helsekostbutikk (var en kjede, men husker ikke hvilken) som hadde noen svarte såpestykker som så litt ut som steiner. Har kjøpt det til en mann som klager over at butikkene bare har femisåpe med blomsterstank. Anonymkode: a9f41...b8e Tusen takk! Anonymkode: b8cb2...e3c
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #5 Skrevet 19. desember 2020 MortenMinstelønn skrev (7 timer siden): Det som hadde vært kult var om du kun la oppi en Glock 19. Det hadde tatt av. Selvfølgelig er det vanskelig å kommer over for de fleste. Men skulle du kjenne noe tsjetsjenske våpenhandlere, så tenker jeg at tidspunktet for en tjeneste er nå. Alternativt kan du jo velge produkter som du ønsker han kan bruke? Trenger ikke finne opp hjulet her. Jaha, en Glock? Skal jeg skremme vekk mannen? 😂 Anonymkode: b8cb2...e3c
MortenMinstelønn Skrevet 19. desember 2020 #6 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jaha, en Glock? Skal jeg skremme vekk mannen? 😂 I ettertid ser jeg at forslaget mitt var ikke mindre enn grusomt forferdelig. Pakk ned en innland taipan. Det er gaven som varer. 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #7 Skrevet 19. desember 2020 MortenMinstelønn skrev (3 minutter siden): I ettertid ser jeg at forslaget mitt var ikke mindre enn grusomt forferdelig. Pakk ned en innland taipan. Det er gaven som varer. Tror jeg holder meg til barber utstyr jeg, men takk 😂 Anonymkode: b8cb2...e3c 1
MortenMinstelønn Skrevet 19. desember 2020 #8 Skrevet 19. desember 2020 (endret) Du kan eventuelt gi meg bort. Jeg har en gave, sier mange. At jeg kan bruke hendene mine og stemmen min. Kombinert, når jeg bruker begge disse, får jeg høre at jeg må være en slags engel. Jeg får en person til å slappe av, i følge henne, til et stadium hun ikke har opplevd før. Jeg prøver å forklare avstandene i verdensrommet mens jeg masserer eller bare snakker. Det er viktig for meg å forklare hvor små vi er i det store bildet. Noen vil at jeg blir. Det kan jo aldri vare. Jeg må videre og setter pris på de jeg har møtt. Jeg vil ikke elske en kvinne og finne ut at hun ikke elsker meg eller at hun blir utro. Det har aldri skjedd. Fordi jeg aldri lot det skje. Jeg kan sove ute i områder hvor det ikke finnes lys. Noen blir urolig av at alt er mørkt. Det har jeg aldri forstått. Jeg finner en ro ved å observere det ville dyrelivet. De små lydene av kvister som knekker eller hvordan en grevling kan rope på en kompis. Eller kanskje en rev. En elg. Jeg kan ikke se noen ting. Alt er lukt og lyd. Ingen kvinne. Selv om jeg savner henne. Men elsker naturlivet om natten. Det startet for lenge siden i militæret. Jeg fant roen. En enorm fantastisk ro. Det livet vil aldri skuffe meg. Endret 19. desember 2020 av MortenMinstelønn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå