AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #1 Skrevet 19. desember 2020 Hjelp. Samboeren min gjennom 9 år, min største støttespiller og mitt alt har gjort det slutt med meg. Pga noe dritt jeg gjorde for 3 år siden som han fant ut. Sendte ett utfordrende bilde av meg selv til en annen gutt. Jeg husker det ikke engang, men likevel. Jeg har ADHD, derealisasjon, panikk angst og har egentlig hatt det ok de siste året. Nå kommer alt, jeg er desperat og greier ikke roe meg ned. Har hylgrått i 5t nå og jeg skjelver og hyperventilerer. Jeg vil egentlig bare forsvinne for godt 😭 jeg greier ikke det her.. livet mitt er ødelagt. Hjelp Anonymkode: 6a76a...b5e
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #2 Skrevet 19. desember 2020 Hvordan fant han det ut, hvis du ikke husker det? Anonymkode: ec5c8...a26 5
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #3 Skrevet 19. desember 2020 Kriser krever handling: Legg deg et sted i forsterstilling og pust med magen samtidig som du prøver å slappe av i alle musklene. Pust pust til du har fått roet helt ned og bare la pusten gå uansett hva slags tanker som dukker opp. Gjør det så ofte og over så mange dager som nødvendig for å få hodet over vannet. Anonymkode: 471c4...171 5
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #4 Skrevet 19. desember 2020 Sånn er det i livet. Man er sammen og så tar ting slutt. Ingenting varer evig og aldri skal man ta noe for gitt. Litt rart av han samboeren at han bare slo opp uten å prate og løse opp i ting da siden dere har vært sammen så lenge. Så tenker det har vært mer dritt mellom dere enn kun den bilde hendelsen. For vanligvis vil ikke noen slå opp av noe slikt. Og det at du omtaler han andre som "gutt" sier jo at du er svært umoden. Trodde voksne hankjønn var menn jeg, ikke gutter. Anonymkode: 42ff4...c04 4
Rant Skrevet 19. desember 2020 #5 Skrevet 19. desember 2020 Det virker som han har hatt det i tankene lenge (ett brudd altså) - man kaster ikke vekk et godt forhold pga. ett utfordrende bilde for 3 år siden. Men du, hvordan i all verden har hatt funnet ut av det? Og hvorfor gjorde du det - det høres ut som det er mer til historien enn bare et random bilde. Om du har sextet med annen - utvekslet masse bilder og vært emosjonelt utro, så forstår jeg godt at han er skuffet. Men hadde han ønsket å bevare forholdet deres - hadde det gått an å snakke om det og henvendt seg til en parterapeut. 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #6 Skrevet 19. desember 2020 Rant skrev (2 timer siden): man kaster ikke vekk et godt forhold pga. ett utfordrende bilde for 3 år siden Jo visst. Jeg hadde gjort det. Folk er ulik. Anonymkode: 80fdd...a33 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #7 Skrevet 19. desember 2020 Er det dette som kalles å gråte for sin syke mor? Det er IKKE normalt at det er OK å sende utfordrende bilder til andre når man har kjæreste. Dette vil av de fleste bli sett på som utroskap, og årsak for å avslutte. Her må du nesten bare innse at du har tabbet deg ut, og ta ansvar for det. Anonymkode: 80fdd...a33 3
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #8 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kriser krever handling: Legg deg et sted i forsterstilling og pust med magen samtidig som du prøver å slappe av i alle musklene. Pust pust til du har fått roet helt ned og bare la pusten gå uansett hva slags tanker som dukker opp. Gjør det så ofte og over så mange dager som nødvendig for å få hodet over vannet. Anonymkode: 471c4...171 Hun burde heller oppsøke profesjonell hjelp. Anonymkode: 80fdd...a33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå