Gå til innhold

Tips ang "the one that got away"!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en fyr jeg alltid har sett på som "the one that got away". 

Vi har aldri vært sammen, men vi var venner og hadde regelmessig sex for mange år siden.  

Den dag idag har både han og jeg familie og er i gode forhold. Jeg kjenner konen hans og han kjenner mannen min (felles kjente). 

Alt har gått fint i flere år, men de siste årene har han tatt mye kontakt - vil møtes for sex (har selvsagt ikke hatt sex med han).

Han kysset meg når vi møttes ute engang, jeg tok avstand og forklarte at dette er uaktuelt. 

Greien er det at han tar kontakt hver gang han ser meg (sees ofte da vi er naboer). 

No begynner det å plage meg så mye at jeg vil flytte. Jeg klarer ikke å fungere i hverdagen, jeg ser enda den flotte, sjarmerende mannen jeg kjente for mange år siden - og han liker å mimre tilbake om den tiden og sier gjerne ting som (hvorfor ble det aldri oss?). 

Hver gang han tar kontakt så forklarer jeg at hvis vi skal fungere som venner så må han slutte å prøve seg. 

Han gir seg aldri og no har jeg blokkert både nummer hans, SOME etc. Men ettersom vi er naboer så får jeg han ikke på avstand.  

Jeg elsker huset vi bor i, jeg elsker denne plassen - jeg syns det er urettferdig at han skal klare å drive meg og min familie vekk her fra kun pga idiotskapen hans.

Konen hans vet at han holder på sånn, så ikke noe hjelp å få der. 

Noen som har tips til hva jeg bør gjøre? Er jeg rett og slett nødt til å flytte?

Anonymkode: 2a7ef...15b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet mannen din det?

Anonymkode: c5a84...8f7

Skrevet

Aah "the one that got away". Drømme seg bort. Men jeg vil ikke si dette er han som ble borte, for som du sier dere er venner og han er naboen din. Men det ble aldri dere, og det er noe han vil nå og ikke du. Avvis, avvis, avvis. Hjelper jo ikke å flytte, hvis dere er venner. Kutt han ut av livet. Slutt å vedkjenn han. 

Anonymkode: 865c3...0fb

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vet mannen din det?

Mannen vet det. Men virker som han ikke helt skjønner hvor plaget jeg er av dette. 

Han har ingenting til overs for fyren, men han tenker jeg bare skal avvise i det uendelige.

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Aah "the one that got away". Drømme seg bort. Men jeg vil ikke si dette er han som ble borte, for som du sier dere er venner og han er naboen din. Men det ble aldri dere, og det er noe han vil nå og ikke du. Avvis, avvis, avvis. Hjelper jo ikke å flytte, hvis dere er venner. Kutt han ut av livet. Slutt å vedkjenn han. 

Vi er ikke så gode venner lengre at vi vil holde kontakt om vi flyttet. 

Vennskapet døde egentlig når vi begge fikk forhold. No er det mer venner av venner (kanskje feil av meg å bruke ordet "venner" for å beskrive oss nå)

Det har gått over 4 år siden første gang han gav inntrykk av at han ville møtes og ha sex. Jeg skjønner ikke hvorfor han ikke gir opp når jeg avviser gang på gang. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor han ikke gir opp når jeg avviser gang på gang. 

Fordi du tenker på ham som the one who got away. Ellers hadde du jo kalt dette teit eks/ nabo/stalker. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fordi du tenker på ham som the one who got away. Ellers hadde du jo kalt dette teit eks/ nabo/stalker. 

Er det jeg er redd for. At min fortid med han gjør at han aldri vil slutte. 

Han vet ikke at jeg noen gang har følt slik for han, men er redd han inners inne vet det og tenker derfor at han kan fortsette. 

Men jeg vil jo aldri gjøre noe mot min mann ellers hans kone, og dette har jeg sagt i 4 år no.

Skrevet

Du må jo slutte å snakke med han. Du må ghoste. 

Men the one... det betyr jobat du lurer på hva som kunne vært. 

Men du må jo bare kutte han. Dere er ikke venner. Fint. Da trenger du ikke tenke mer på han. Han er en som prøver seg på deg og ikke skjønner at du ikke vil. La han være den idioten da og fortsett med livet ditt. 

Kanskje jeg er god på å drite i andre folk, men jeg ser ikke på dette som noe problem utifra hva du skriver, dere var en gang men er bekjente knapt nok nå. 

• Liker 1
Skrevet

Når du treffer ham tilfeldig, sier du kun hei, og går videre. Spør han hvorfor du er avvisende, så sier du fra at det er på grunn av tilnærmelsene fra ham. Dette styrer du selv, du trenger da ikke å omgås denne fyren når du ikke ønsker det.

Anonymkode: 74ccc...7d2

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Er det jeg er redd for. At min fortid med han gjør at han aldri vil slutte. 

Han vet ikke at jeg noen gang har følt slik for han, men er redd han inners inne vet det og tenker derfor at han kan fortsette. 

Men jeg vil jo aldri gjøre noe mot min mann ellers hans kone, og dette har jeg sagt i 4 år no.

Ikke din fortid med ham, men din nåtid der du setter ham så høyt. 

Når du sier at du ikke vil gjøre noe mot deres ektefeller, sier du indirekte at du hadde tatt ham om dere var single. 

• Liker 2
Skrevet

Slutt å romantisere en som ikke vil ha deg og som du bare ville ha bekreftelse av. 

Anonymkode: dec83...49c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Når du treffer ham tilfeldig, sier du kun hei, og går videre. Spør han hvorfor du er avvisende, så sier du fra at det er på grunn av tilnærmelsene fra ham. Dette styrer du selv, du trenger da ikke å omgås denne fyren når du ikke ønsker det.

Anonymkode: 74ccc...7d2

Ja, dette har jeg forsåvidt gjort det siste året. Jeg sier ikke hei engang. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Ikke din fortid med ham, men din nåtid der du setter ham så høyt. 

Når du sier at du ikke vil gjøre noe mot deres ektefeller, sier du indirekte at du hadde tatt ham om dere var single. 

Du sier noe der. Dette har jeg faktisk ikke tenkt på. 

Jeg ble kvalm no!

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Slutt å romantisere en som ikke vil ha deg og som du bare ville ha bekreftelse av. 

Forstod ikke helt rådet her?

Men absolutt, bør slutte å romantisere fyren (blant annet med at han er "the one that got away")

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Forstod ikke helt rådet her?

Men absolutt, bør slutte å romantisere fyren (blant annet med at han er "the one that got away")

Naboen din er en ekkel gris som til tross for kona gjør seksuelle tilnærming mot deg, i stede for å se på ham som et svin og be ham dra til helvete ved å på en saklig måte forklare at dette er jævlig ubehagelig så ser du på ham som The one that got away?

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Naboen din er en ekkel gris som til tross for kona gjør seksuelle tilnærming mot deg, i stede for å se på ham som et svin og be ham dra til helvete ved å på en saklig måte forklare at dette er jævlig ubehagelig så ser du på ham som The one that got away?

Ja, som jeg skrev har jeg alltid sett på han som the one that got away, dessverre. 

Det var sterke følelser der, men dette er også 15 år siden. 

Jeg kan dessverre ikke endre hva jeg følte for han DEN gang. 

Eneste jeg kan endre nå (jeg prøver hvertfall) er å få han til å gi faen i å oppsøke meg uten å måtte flytte fra drømmehjemmet mitt.

Forøvrig har jeg blokkert han, og rett før blokkering skrev jeg melding om at han måtte gi faen.. da var jeg rimelig streng.. den meldingen fikk også kona hans.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Leser du ikke HI før du kommenterer? 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...