AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #1 Skrevet 19. desember 2020 Please ingen "han er en eks dropp han", han gjorde en ærlig feil, og jeg har tenkt meg godt om. Har faktisk stått i flere timer etter jobb og laget pros and cons lister på whiteboardtavla, forsøkt å analysere om jeg kan ta han tilbake. Han er kjærligheten i mitt liv, og han var min i mange år før han gjorde det slutt. Han angret, men jeg var så såret og behøvde tid for meg selv så jeg kuttet kontakten. Vi snakket ikke sammen på noen måneder, jeg forsøkte å komme meg over han, men det var nytteløst. Det er denne mannen jeg vil være sammen med livet ut, vi har "blitt voksne sammen", og det er han jeg vil være voksen sammen med. Problemene som førte til bruddet var gamle usnakkede ting som er jeg forberedt på å gjøre alt for å løse! Jeg tok kontakten, og han virket så glad for å snakke med meg. Corona ødela mye av gjenforeningen, da det ikke er noe naturlig sted vi kan møtes når alt er stengt, og derfor har alt blitt på melding.. Vi pratet i noen uker og han var kjærlig, snill, og virket som han savnet meg. Men tiden gikk, og restriksjonene lettet ikke, og så virket det som han fikk kalde føtter. Som at han hadde savnet meg, men skjønte at han ikke lenger var så avhengig av meg. Som at den dårlige samvittigheten for hva han hadde gjort var borte. Vi har ikke snakket om det som skjedde, bare snakket som vanlig. Jeg er bestevennen hans på snap, og vi prater hver dag, og har ikke kranglet noe eller snakket om alvorlige ting. Jeg har ikke fortalt noen at vi snakker sammen, men plutselig fikk jeg en screenshot av en venninne av tinderprofilen hans. Det virker som han har lastet ned tinder nylig, og jeg har laget en falsk profil for å sjekke, og han har vært aktiv nylig - også de siste dagene. Han har sluttet å flørte, sende hjerter, og ta mye initiativ. Virker som han er usikker på hva han vil, og gir meg blandede signaler. Når jeg tar kontakt svarer han alltid, han virker blid og glad mot meg, og sender mye selfier. Jeg har foreslått å møtes en gang, men da passet det ikke for han. Kvier meg for å spørre igjen, ettersom han dumpet meg, men vet også at han er veldig redd for avvisning og tør ofte ikke strekke ut hånda. Tror også han kanskje er redd for å møte meg, redd for å gi meg falske forhåpninger, redd for at vi må snakke om det som skjedde. Er så redd jeg driter meg ut, men også redd for at hvis jeg ikke prøver så går jeg glipp av verdens flotteste gutt. Men jeg sliter sånn med selvtilliten til å by på meg selv når han har dumpet meg, er på tinder, og ikke forsøker aktivt å få meg tilbake. Forsøker å fortelle meg selv at ingen holder kontakten på den måten dersom de er ferdige- men hva vet jeg? I tillegg blir jeg så utrolig sint, lei meg, og føler meg sviktet når jeg feks får se at han er på tinder. Selv om vi ikke er sammen lenger, så føles han som kjæresten min når vi snakker sammen, og det føles om om tilliten brytes ned av dette "dobbeltspillet". Prøver å tenke rasjonelt, at nå er vi tilbake i en slags datingfase. I tillegg virker det ikke som han prater med noen aktivt der, han følger ingen nye på instagram eller nye venner på facebook. Trenger råd til hvordan takle disse følelsene i denne "mellomfasen", og gode råd for hvordan få han tilbake! Anonymkode: 380a9...a20
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #2 Skrevet 19. desember 2020 Han er ikke interessert i å ha et forhold med deg. Eneste grunnen til at han har litt kontakt er fordi han liker bekreftelsen. Han liker at du enda liker han. Det gir han energi. Den dagen han finner ei ny ei, så blir du som luft for han. Anonymkode: bdc22...9e8 3
PM75 Skrevet 19. desember 2020 #3 Skrevet 19. desember 2020 Spør han om hva han tenker. Kanskje du får positiv respons, kanskje du får bekrefter det du frykter. Uansett er det vel bedre enn å gå slik som du gjør nå?
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #4 Skrevet 19. desember 2020 Jeg tror nok han er ferdig med deg. Mulig han gjerne ville ha litt «savnet deg-sex», men la han gå. Anonymkode: a8cb9...4a8 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå