Gå til innhold

Noen klarsynte her som kan se på hvordan 2021 blir for meg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde blitt kjempeglad om noen hadde lyst🙂 Lurer på kjærlighet, helse og lykke generelt.

Anonymkode: e0138...5f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes dessverre ikke "klarsynte". Eller jeg vil egentlig si heldigvis, for jeg vil ikke vite noe om min helse, økonomi eller lykke i fremtiden. Forresten ville det ikke spilt noen rolle, fordi alle disse forholdene vil endre seg etter hvilke valg en tar her og nå. Beklager

Anonymkode: a1bee...85d

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Det finnes dessverre ikke "klarsynte". Eller jeg vil egentlig si heldigvis, for jeg vil ikke vite noe om min helse, økonomi eller lykke i fremtiden. Forresten ville det ikke spilt noen rolle, fordi alle disse forholdene vil endre seg etter hvilke valg en tar her og nå. Beklager

Om det finnes eler ikke kan aldri bevises fysisk da dette er mentale evner. Det er ikke en fysisk evne eller noe du fysisk ser.

Klarsynte referer ikke kun tilde som ser ting, men kan og referer til andre grener som klarfølelse (den er mest utbredt), klarhørsel, klarviten, klarsmak, klarlukt. Det kan hende du er flink til å få tanker som er spot on, da er du veldig klarviten. Du vet eksempel med klarviten evnen helt klart hva å velge som er riktige valg for deg osv.

Eller klarfølelse, at du føler for å gjøre noe og du gjør noe og der ender du opp med å erfare noe du lenge har lengtet etter.

Det er fullt mulig å ha flere av disse evnene og et grunnleggende mål for alle oss her må vel være å utvikle oss så mye at vi har alle disse evnene fullt utviklet. Men ofte kan det være en evne som er sterkest enn andre.

Anonymkode: 1578f...6f9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg hadde blitt kjempeglad om noen hadde lyst🙂 Lurer på kjærlighet, helse og lykke generelt.

Stjernene sier at du du kommer til å legge ut på en lang reise. Helt til Drammen. Der vil du dra på nattklubb og finne Bob Kåre hengende over en lunken øl ved bordet nærmest toalettet. Dere finner umiddelbart tonen og får raskt 6 barn (Tanja, Laila, Ronny-August, Kåre-Fredrik, Hans-Kåre og lille Natasja) før Bob Kåre  plutselig forlater deg til fordel for en russisk stripper han traff på NAV. Alle barna får ADHD og du får et slitsomt liv.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG er ikke en plass for spesielt synske. Prøv andre (dyre) telefontjenester på teletorg el.l.

Anonymkode: e475b...fe7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

KG er ikke en plass for spesielt synske. Prøv andre (dyre) telefontjenester på teletorg el.l.

Nei de er bare svindlere 😕 Ikke ring sånne tlf :) Man er sin egen lykkes smed, neste år kan bli et fint år, men det detter ikke ned i fanget ditt, du veit nok selv hva du må jobbe med. Resten veit ingen. 

Anonymkode: 20a24...59f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg lurer også på det samme:)

Anonymkode: 78183...aad

Du sveiper rundt på Grinder og plutselig dukker Prince-charming opp. Det viser seg at han faktisk er en prins. Styrtrik og med et stilfullt slott. Litt lubben, men snill. Dere får 2 vakre barn. Harald og Olav. Lever lykkelig alle deres dager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Jeg har sett flere tråder her inne som er utrolig inspirerende, klarsynte med sterke intuitive evner som hjelper og spår på en nydelig måte. Det var en av disse klarsynte jeg søkte. Jeg ønsket ikke en debatt om hvorvidt klarsynte fins eller ikke, eller tåpelige spydige innlegg. Vær så snill å ikke ødelegge tråden min.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjønner vel at det disse "klarsynte" skriver bare er noe svada? De skriver det folk ønsker å høre for at de skal tro på dem. 

Anonymkode: 04f16...baa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy at folk tror på slike ting, tenk på de som tjener masse penger på å lure folk på denne måten.

Spåtelefoner som koster 32kr/min, jo lenger de klarer å holde deg på tråden...jo mer betaler du 😆

Uff, det er så mange dumme og naive mennesker der ute.

Anonymkode: a33bd...d16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen hyggelige folk dere er🙄 God jul til dere også..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror du kan påvirke det selv. Kom deg på Tinder og gi gutta en sjanse. Ta tak i egen helse og livet ditt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jo, her på alternativforumet er det flere fantastiske mennesker med veldig god intuisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Om det finnes eler ikke kan aldri bevises fysisk da dette er mentale evner. Det er ikke en fysisk evne eller noe du fysisk ser. 

Klarsynte referer ikke kun tilde som ser ting, men kan og referer til andre grener som klarfølelse (den er mest utbredt), klarhørsel, klarviten, klarsmak, klarlukt. Det kan hende du er flink til å få tanker som er spot on, da er du veldig klarviten. Du vet eksempel med klarviten evnen helt klart hva å velge som er riktige valg for deg osv.

Eller klarfølelse, at du føler for å gjøre noe og du gjør noe og der ender du opp med å erfare noe du lenge har lengtet etter.

Det er fullt mulig å ha flere av disse evnene og et grunnleggende mål for alle oss her må vel være å utvikle oss så mye at vi har alle disse evnene fullt utviklet. Men ofte kan det være en evne som er sterkest enn andre.

Nei, det kan ikke bevises fysisk, hjernen er den samme. Det har derimot heller aldri blitt bevist i tester og studier basert på forskning, og hva er grunnen til dette? At den klarsynte velger å ikke være klarsynt akkurat i disse situasjonene? Hva i all verden skulle fordelen være med det?

"Du vet eksempel med klarviten evnen helt klart hva å velge som er riktige valg for deg osv.", skriver du. Hvor har du dette fra, annet enn synsing? En kan aldri vite hva som er riktig for en å gjøre. Det en velger å gjøre kan være bra nok, men hva som helst kan ha lurt rundt neste sving dersom en har valgt noe annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 hour ago, AnonymBruker said:

Nei, det kan ikke bevises fysisk, hjernen er den samme. Det har derimot heller aldri blitt bevist i tester og studier basert på forskning, og hva er grunnen til dette? At den klarsynte velger å ikke være klarsynt akkurat i disse situasjonene? Hva i all verden skulle fordelen være med det?

"Du vet eksempel med klarviten evnen helt klart hva å velge som er riktige valg for deg osv.", skriver du. Hvor har du dette fra, annet enn synsing? En kan aldri vite hva som er riktig for en å gjøre. Det en velger å gjøre kan være bra nok, men hva som helst kan ha lurt rundt neste sving dersom en har valgt noe annet. 

Sånn du skriver er nesten som du skriver at et menneske ikke innehar noe empati. Hvis du mener ingen kan vite hva som er riktig å gjøre, da kunne alle bare gjort noe kriminelt fordi vi ville ikke hatt noe viten om rett og galt...? 

Hvorfor eksisterer det politi og dommere? Trenger vi et rettsvesen om vi ikke kan vite hva som er riktig eller ikke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Sånn du skriver er nesten som du skriver at et menneske ikke innehar noe empati. Hvis du mener ingen kan vite hva som er riktig å gjøre, da kunne alle bare gjort noe kriminelt fordi vi ville ikke hatt noe viten om rett og galt...? 

Hvorfor eksisterer det politi og dommere? Trenger vi et rettsvesen om vi ikke kan vite hva som er riktig eller ikke? 

Nå snakker du om noe helt annet. Ts spør om "kjærlighet, helse og lykke", ikke om norsk lov og etiske problemstillinger som omhandler andre mennesker. De menneskene som ikke har empati er de som lurer andre mennesker (gjerne for penger) til å tro at de kan se inn i framtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertelig takk for kupping av tråd. Kan dere ikke lage deres egen tråd hvis dere vil diskutere dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, du har helt rett, det går an å lage en egen tråd.

God jul til deg. Håper du får et fint 2021, og at du greier å ta det som det kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...