Gjest Lilleulv Skrevet 9. august 2005 #1 Skrevet 9. august 2005 (endret) Er det fler som synes at Sarah W. har utvikla seg til å bli helt forferdelig?? Herregud for ei bitch. Håper han ser det, og ikke velger henne. For jeg kan forstå han om han gjør det... Hun er jo en helt annen med han!! Jeg likte henne kjempegodt i begynnelsen jeg, men hun har jo blitt den heksa... Hvem heier dere på? Endret 9. august 2005 av Lilleulv
Gjest gjest1 Skrevet 9. august 2005 #2 Skrevet 9. august 2005 Gikk glipp av forrige episode. Hvem røk ut? Rar utvikling det der med Sarah W. Hun var så kul i begynnelsen og min store favoritt, og nå er hun helt annerledes... Eller de klipper det til slik at vi skal tro det er slik??
Gjest Lilleulv Skrevet 9. august 2005 #3 Skrevet 9. august 2005 Gikk glipp av forrige episode. Hvem røk ut? Rar utvikling det der med Sarah W. Hun var så kul i begynnelsen og min store favoritt, og nå er hun helt annerledes... Eller de klipper det til slik at vi skal tro det er slik?? ← Anitra gikk ut... hun var nok litt kjedelig for han. altså chrisily eller hva hun hette fikk klaus inni en maske, hun sleit skikkelig stakkar, og sarah w. var bare slem!! hun begynner å bli krampeaktig....
Gjest Brunetten_ Skrevet 9. august 2005 #4 Skrevet 9. august 2005 Hun oppfører seg ikke noe særlig nei.
MiniMjau Skrevet 10. august 2005 #5 Skrevet 10. august 2005 håper han vil ha ho lille søte med museflettene. ho virker jo ordentlig i forhold til de andre jentene.
Gjest Lilleulv Skrevet 11. august 2005 #6 Skrevet 11. august 2005 håper han vil ha ho lille søte med museflettene. ho virker jo ordentlig i forhold til de andre jentene. ← ja hun virker snill og ordentlig, men litt kjip hun også? jeg er ikke imponert over noen av de som er igjen egentlig. Likte hun alenemoren jeg!!
Gjest gjest1 Skrevet 11. august 2005 #7 Skrevet 11. august 2005 ja hun virker snill og ordentlig, men litt kjip hun også? jeg er ikke imponert over noen av de som er igjen egentlig. Likte hun alenemoren jeg!! ← Ja, OK hun, bortsett fra at hun hele tiden maste og spurte "Ser du for deg at du kan bli sammen med noen med barn?" etc. Minst en gang i hver episode! Tror nok han fikk litt hetta av all den praten. Det hadde vel holdt å si det EN gang, og så finne på andre ting å prate om så han fikk sjansen til å se på henne som en potensiell kjæreste istedet for som en mor til et barn? Jeg ble nesten flau på hennes vegne til slutt...
Gjest Mito24 Skrevet 11. august 2005 #9 Skrevet 11. august 2005 Noe jeg har lurt på en stund. Er det mye puling i dette programmet? Og hva med programlederen? Tipper han har hatt seg med en del av damene.
Gjest Lilleulv Skrevet 11. august 2005 #10 Skrevet 11. august 2005 Ja, OK hun, bortsett fra at hun hele tiden maste og spurte "Ser du for deg at du kan bli sammen med noen med barn?" etc. Minst en gang i hver episode! Tror nok han fikk litt hetta av all den praten. Det hadde vel holdt å si det EN gang, og så finne på andre ting å prate om så han fikk sjansen til å se på henne som en potensiell kjæreste istedet for som en mor til et barn? Jeg ble nesten flau på hennes vegne til slutt... ← jeg er faktisk enig. det ble veldig fokus på det, og det skremte han jo litt. men på den annen side så er det jo en viktig del av livet hennes da... jaja, jeg er utrolig spent på utfallet av dette her jeg. jeg tror han har likt sarah w. best hele veien, men når han hører av alle andre hvordan hun er så vil han kanskje sende henne hjem etter hvert. jeg har fått inntrykk av at han absolutt ikke liker intriger og jenter som er "slemme".. hver gang det er noen som har sagt noe negativt under rosesermonien har de jo blitt sendt hjem skjønner ikke hvorfor sarah w. måtte ødelegge for seg selv når hun lå så bra an og han likte henne så godt...
Gjest Lilleulv Skrevet 11. august 2005 #11 Skrevet 11. august 2005 Noe jeg har lurt på en stund. Er det mye puling i dette programmet? Og hva med programlederen? Tipper han har hatt seg med en del av damene. ← Ja jeg tror det er litt sånn at programlederen og produceren skal prøve ut alle damene i forkant for å være sikre på at de er gode i senga...
Gjest Mito24 Skrevet 11. august 2005 #12 Skrevet 11. august 2005 Ja jeg tror det er litt sånn at programlederen og produceren skal prøve ut alle damene i forkant for å være sikre på at de er gode i senga... ← Hva med ungkaren? Når begynner han å feie over damene? Eller "være intim", som det patetisk nok kalles der. Når det er fire igjen? Eller tre?
Gjest Lilleulv Skrevet 12. august 2005 #13 Skrevet 12. august 2005 guuuud hvis ikke sarah w. blir sendt hjem snart så vet jeg ikke hva jeg gjør
Gjest 1111 Skrevet 12. august 2005 #14 Skrevet 12. august 2005 guuuud hvis ikke sarah w. blir sendt hjem snart så vet jeg ikke hva jeg gjør ← Helt enig! Ble helt sjokkert over oppførselen hennes i gårsdagens episode. På meg virker hun helt gal, rett og slett helt gal. Charlie skulle fått en sjanse til å se hva de sier i kommentarer i programmet, for da hadde han i alle fall innsett at hun ikke var noe å satse på. Snakk om å ha selvtilliten på topp..
Gjest Lilleulv Skrevet 12. august 2005 #15 Skrevet 12. august 2005 Ja, seriøst hun virker jo syk i hodet. og så sitter hun der alene og snakker til kameraet "jeg har SÅ mye på sarah b. at jeg lett kunne ha knekt henne"... mens hun gjør sånne negerbevegelser. hva kan hun ha på sarah b. liksom? snille, uskyldige jenta der... nei, fy f... sarah w. spiller et spill og forandrer heelt personlighet når hun er med charlie. skummel, fæl jente
Gjest 1111 Skrevet 12. august 2005 #16 Skrevet 12. august 2005 Ja, seriøst hun virker jo syk i hodet. og så sitter hun der alene og snakker til kameraet "jeg har SÅ mye på sarah b. at jeg lett kunne ha knekt henne"... mens hun gjør sånne negerbevegelser. hva kan hun ha på sarah b. liksom? snille, uskyldige jenta der... nei, fy f... sarah w. spiller et spill og forandrer heelt personlighet når hun er med charlie. skummel, fæl jente ← Helt enig igjen jeg. Også sitter hun hele tiden å snakker om hvor pen hun er, hvor vellykket hun er, hvor bra hun er, og vrir alle situasjoner slik at de andre angriper henne, og at hun bare er søt og uskyldig og ikke har gjort noenting for å provoserede andre. Som f.eks da Charlie konfronterte henne med at hun hadde sagt til Lille Sarah at hun ikke var en av de siste fire. Etter det sa hun at jentene i huset spredde løgner og at de var ute etter å sverte henne. Tullprat! Hun sa det hun sa og Lille Sarah bare informerte Charlie om hva Sarah W hadde sagt til henne. Grr... lurer på hva Charlie sier når han ser programmet selv.
Gjest Lilleulv Skrevet 12. august 2005 #17 Skrevet 12. august 2005 Er så enig! alle liker meg, og jeg pleier alltid å være midpunktet... jeg er en diva! :pjuk: jeg skjønner ikke at han faller for henne gang på gang... Jeg gleder meg til livet etter ungkaren-episoden da er jeg spent på hva charlie har å si til sarah w...
Gjest gjest1 Skrevet 12. august 2005 #18 Skrevet 12. august 2005 Syns det ble ganske komisk da Charlie konfronterte henne med det at hun visste hvilke 4 jenter som kom til å stå igjen til slutt og at Sara B ikke var en av dem....makan til stamming og nervøse rykninger Han må jo ha gjennomskuet henne! Men det ser likevel ut til at han lar seg sjarmere av henne. Tviler på at hun står igjen til slutt, kjemien mellom dem har ikke vært den samme siden første daten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå