AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #1 Skrevet 18. desember 2020 ... Jeg trodde han var verden snilleste og det beste som hadde skjedd meg.. Men vet ikke lenger.. Han har chatte med en kollega bak min rygg. Innrømmer at det har vært på kanten av flørting. Ville ikke, og vil ikke såre meg. Vil jeg skal stole på han. Han sier han skal slutte å gjøre meg usikker. Han vet jeg i utgangspunktet har vanskelig for å stole på menn.. Kjæresten min danset med x konen sin på byen. Hun sa til ham at hun ønsket han tilbake. Ville hun sagt det om hun ikke følte at han åpenet for muligheten? Kjæresten min.. Hadde et forhold til en kollega, og holdt kontaktem med henne selv om han var sammen med meg. For de var jo venner og han var glad i henne. Han brøt kontakten når hennes nye kjæreste satte ned foten og sa det ikke var greit. Kjæresten min. Jobber mye. Har lite tid til meg og mine barn. Får meg til å føle meg nedprioritert og lite viktig. Kjæresten min.. Han har mye penger. Han har kjøpt seg dyrt hus, og snakker nå om vi skal flytte sammen. At jeg blir medeier. Han sier han elsker meg.. Jeg trodde jeg elsket han. Jeg gjør d muligens. Men føler jeg endelig begynner å få litt perspektiv. Jeg fortjener er som ELSKER meg! En som ikke åpner opp for kontakt med x er, kollegaer, eller nye bekjentskaper. En som prioriterer tid med meg og mine barn. En som er helt trofast og ikke gir meg tvil. Jeg fortjener å være trygg og lykkelig!! Jeg vet ikke om kjærestn min er den som kan gi meg dette. Jeg trodde det, men nå har jeg "endelig" begynt å tvile å, og ser ting fra flere sider... Han var ikke slik med xene sine. De utnyttet han for pengene. Det gjør ikke jeg. Jeg har egne penger. Egen verdi. Jeg synes (syntes?) han var verdens snilleste og tryggeste.. Og derfor elsker (elsket?) jeg han. Nå vet jeg ikke lenger. Snakker han bare om å flytte sammen for å gi meg trygghet. Etter jeg avslørte han mldkontakt med en annen kvinne? Snakker han bare om det for å få avlastning med sin egen økonomi. Jeg vet at om vi flytter sammen så blir det lettere for han økonomisk. Selv har jeg det veldig bra økonomisk nå. Både med bil, hus, og jobb. Vet rett og slett ikke om jeg lenger stoler på han. Vet ikke om jeg vil gi opp min egen trygghet for et liv sammen med han. Mannen som jeg trodde aldri ville svikte eller såre meg... Egentlig har han ikke gjort noe konkret for å såre meg heller.. Men likevel har han gjort det. Når han har intime flørtende samtaler med andre kvinner bak min rygg. Flørter med xkona så hun sier hun vil ha han tilbake. Da føles dette som et svik. Er det bare jeg som er skadet av tidligere erfaringer? Er det bare jeg som er fargelagt svart, og derfor ser alt og alle andre menn som "svart"? Han har ikke vært utro mot meg. Han sier han elsker meg, og ønsker å bli gammel med meg. Jeg føler han gjør det, og ønsker det! Men likevel føles det som noe er ødelagt mellom oss.. Anonymkode: f44b4...9b9
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #2 Skrevet 18. desember 2020 Hei, du, jeg blir litt usikker når jeg leser, hva har han gjort galt? Kan det være du tolker ting i verst mulig rettning? Med forbehold at jeg ikke leser det feil. Altså, jeg forstår du er usikker på han og dere og dine egne følelser for han. Noe som ikke er rart før man tar forholdet ett steg videre. Anonymkode: cb74f...06b
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #3 Skrevet 18. desember 2020 Det høres ut som du egentlig vet hva du må gjøre. Lykke til! Anonymkode: 1da59...3ad 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #4 Skrevet 19. desember 2020 Til begge dere som har svart.. Takk.. Men jeg føler virkelig ikke at jeg vet hva som må gjøres.. Jeg føler tvil ja! Men vet ikke om tvilen bunner og grunner i tidligere erfaringer.. Samtidig så liker jeg ikke at han har slik kontakt med andre kvinner "bak min rygg" - selv om jeg vet han ikke har vært utro. Føler bare at den kontakten han har hatt har vært en åpning fra hans side for og mot andre kvinner... Og det synes jeg ikke er greit at det skjer når man er i forhold. Jeg gjør ikke det, og jeg har ikke kontakt med andre menn bak hans rygg.. Føler meg bare endelig sterk nok til å takle et evt brudd. Til å stå alene. Men vet ikke om det er rette valget. Jeg elsker (elsket?) han jo. Og vil (ville?) jo bli gammel med han. Jeg vet heller ikke hva jeg vil med dette innlegget. Følte bare behov for å få ut alle tanken mine.. Bør jeg dele tvilen med han.? Ts Anonymkode: f44b4...9b9
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #5 Skrevet 19. desember 2020 Stol på magefølelsen. Sjeldent den er feil. Han er inkonsistent overfor deg. Småflørter med kollega og danser med x’en. Ville ikke kjøpt meg inn i hus med han her på nåværende tidspunkt iallfall Hvor lenge har dere vært sammen? Anonymkode: fe34d...7e1 5
SpeilEggos Skrevet 19. desember 2020 #6 Skrevet 19. desember 2020 Uansett hvor lenge dere har vært sammen, så er det ikke innafor å holde på slik han gjør... Jeg skjønner veldig godt at du blir usikker. Hva blir det neste liksom. Jeg synes du skal tenke deg godt om. Du kan få noe bedre enn det der. Vil du virkelig leve sammen med en mann som gjør deg usikker? Det nytter ikke å nekte han å småflørte med andre kvinner bak din rygg, han burde skjønt dette helt selv. Derfor høres det ut som (er jeg redd) at han bare er en sånn person.... som jatter med, men kjører sitt eget løp in the end. Håper du finner ut av det🙏🏻
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #7 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han har ikke vært utro mot meg. Hvordan er det mulig å ikke se at han har vært utro mot deg? Denne mannen hadde ALDRI sluppet inn i mitt liv. Og jeg har ikke barn en gang. Anonymkode: 724d3...a3e
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #8 Skrevet 19. desember 2020 Du tviler først nå? 🙈 Han har hvert to ganger og attpåtil hatt noe på gang med eksen sin. Han finnes jo ikke tro eller tillit verdig. Du lar deg behandle som en søppelkasse. Du skal gjøre det slutt. Han elsker deg ikke når han søker oppmerksomhet alle andre steder. Se sannheten i øya og kom deg vekk. Anonymkode: b1ea2...ac4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå