Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest prestekrage
Skrevet (endret)

Sist uke sendte jeg inn to poser med filmruller som hadde sitti i engangskamera. Den ene posen ble sendt tirsdag, den andre på onsdag. På den posen jeg sendte på tirsdag sto det at det skulle ta postgangen + en dag.

Men har enda ikke fått noen av dem tilbake... Noen som har erfaring med å sende inn engangskamera- filmruller? Pleier det å ta lengre tid?

Gidder liksom ikke etterlyse om det er vanlig at det skal ta lengre tid...

Endret av prestekrage
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du? Tok du ut rullen av kameraet? Det er vel i så tilfelle feil, engangskameraer skal sendes inn MED filmen i.

Gjest Gjesteline
Skrevet

Jeg gjør dette ofte, og blander ofte engangskamera-ruller med vanlige ruller (maks 5 i posen) - det tar ikke noe lengre tid. Har også sendt inn pose med bare engangskamera-rull, tok ikke noe lengre tid. Jeg bruker stort sett Ekstra-film, er storfornøyd med dem (gratis doble kopier, gratis ny film osv.) :)

Hvis det står en dag på posen, syns jeg du skal ringe!

Gjest Gjesteline
Skrevet

Jeg tar også ut rullen av engangskameraet... Hvorfor i all verden er det feil? Mange av dem har jo til og med en luke til å åpne...

Skrevet

Da har det endret seg siden jeg sendte inn engangskameraer sist, jeg fikk beskjed om at filmen kunne blir ødelagt om man tok den ut av kameraet.

Skrevet

Har litt forskjellig erfaring med ulike fotoposer. Tar ofte et par dager mer er min erfaring, mulig de sender ut som b-post.

Har opplevd en gang at jeg ikke fikk noe i retur, og måtte ringe og mase. Forklarte hva som var på bildene, og sendte bilder av folk som var på bildene. Fikk vel bildene ca 1 mnd etter jeg skulle... (husker ikke firmaet, har ikke brukt dem igjen...). Ville ventet litt til og sett om bildene dukket opp, så ringt og hørt.

Skrevet

ferietid --tar det lenger tid,,

nå kommer alle hjem fra ferie og sender inn bildene sine..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...