Gå til innhold

Hvordan forberede før analsex? Klyster?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvordan dere forbereder dere før analsex? Kan det være lurt å ta klyster på forhånd? I så tilfelle hvor lenge på forhånd, og hvor lang tid tar det å ta klyster? I dette tilfellet er det snakk om analsex ca to ganger i året (0-4 ganger maks), jeg vet at det ikke er bra å ta klyster for ofte.

Anonymkode: b2ce0...17f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Di gangene jeg forbereder meg bruker jeg bare en vanlig analdusj og skyller 3-4 ganger. Det holder mer enn nok for meg hvertfall 😊 Anbefaler analsex flere ganger i året! 

Anonymkode: 5237c...2ff

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker/gjør ikke noe spesielt før analsex, men er veldig nøye på når det passer og ikke. For å si det sånn ;)

Anonymkode: 67662...106

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Di gangene jeg forbereder meg bruker jeg bare en vanlig analdusj og skyller 3-4 ganger. Det holder mer enn nok for meg hvertfall 😊 Anbefaler analsex flere ganger i året! 

Hva er vanlig analdusj?

Anonymkode: a7612...a77

Skrevet

Tror ikke mannen her gjør noe annet enn å ta seg en tur på do og så dusje etterpå. Aldri hatt noen ekle opplevelser av den grunn 🙈

Anonymkode: 669b2...4a6

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Samme her. Enig i alt.

Skrevet

Jeg måtte google analdusj, men ser at det er mulig å bestille på nett. Hvor lenge på forhånd bruker dere den? Hvor mange ganger sprøyter dere inn vann?

Anonymkode: b2ce0...17f

Skrevet

Ryddet for krenkende innlegg.

Chantielle mod.

Skrevet

Jeg har prøvd analsex en gang. Ingen forberedelser og helt spontant. Trodde det var vondt men gikk greit da jeg klarte å slappe av. Men! Det ble avføringsmerker på lakenet😱, synes det var pinlig og ekkelt da jeg så det etterpå. Kanskje fordi vi hadde spist middag ute den kvelden?

Anonymkode: e4946...9ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...