Gjest Dum Perignon Skrevet 9. august 2005 #1 Skrevet 9. august 2005 http://web3.aftenbladet.no/innenriks/article212507.ece Kjør debatt!
Lestat Skrevet 9. august 2005 #3 Skrevet 9. august 2005 (endret) Tøft. Kan man begynne å bruke seksuell legning i stillingsannonser ? Tror jeg må bli selvstending næringsdrivende snart. Ser for meg denne stillingsannonsen: Smart, pen, singel og hetrofil kvinne mellom 25 og 35 søkes... Faktiske jobbkvalifikasjoner er uvvesentlig. Viktigste er at du er hetro og singel... Endret 9. august 2005 av Lestat
Gjest Gjest Skrevet 9. august 2005 #4 Skrevet 9. august 2005 Han fyren der er så kvalm! Jeg vil oppfordre hvite heteroseksuelle kristne menn til å søke, hva med det?
Gjest kenneth Skrevet 9. august 2005 #5 Skrevet 9. august 2005 Umiddelbart trodde jeg det var boligprosjektet Buggelandstunet ("Boligtype Marius - midt i blinken for unge og nyetablerte") som oppfordret homofile til å søke. Men det var det jo ikke.
Gjest Urrban Skrevet 9. august 2005 #6 Skrevet 9. august 2005 Resultatet blir at heteroseksuelle vil avstå fra å søke de stillingsannonser som det nevnes spesielt at homofile inviteres til å søke.
Gjest Dum Perignon Skrevet 9. august 2005 #7 Skrevet 9. august 2005 Resultatet blir at heteroseksuelle vil avstå fra å søke de stillingsannonser som det nevnes spesielt at homofile inviteres til å søke. ← Da har du sikkert statistisk belegg for at menn avstår fra å søke på alle utlysninger der kvinner oppfordres til å søke..?
Gjest Urrban Skrevet 9. august 2005 #8 Skrevet 9. august 2005 Da har du sikkert statistisk belegg for at menn avstår fra å søke på alle utlysninger der kvinner oppfordres til å søke..? ← Kjønnsnøytrale stillingsannonser er et veldig "avklart" tema. Legningsnøytrale er på ingen måte like "avklart". Det vet du også.
Gjest Valhalla Skrevet 9. august 2005 #9 Skrevet 9. august 2005 Men hvorfor skal man da ikke kunne oppfordre heterofile til å søke? Hva om jeg mener at heterofile har egenskaper som passer for jobben slik som denne homolobby fjompen mener homoer har.
Gjest Urrban Skrevet 9. august 2005 #10 Skrevet 9. august 2005 Men hvorfor skal man da ikke kunne oppfordre heterofile til å søke? Hva om jeg mener at heterofile har egenskaper som passer for jobben slik som denne homolobby fjompen mener homoer har. ← Bra vinkling. Ser for meg annonser med "heterofile oppfordres til å søke".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå