AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #1 Skrevet 18. desember 2020 Har sett dette noen få ganger hjemme. Et skummende eller boblende belegg som flyter opp på vannet. Det virker som det har blitt spylt ned, men at noen rester ligger igjen på toppen. Tror dere dette er sæd?🤪 Helt ok for min del om mannen gjør det, forventer ikke at mannen min skal fortelle om hver gang, spesielt mtp hvor gravid som jeg er for øyeblikket. Andre råd om hva det evt er? Ligner ikke på såpe. Anonymkode: 5d726...6d3
Gjest Alterego666 Skrevet 19. desember 2020 #3 Skrevet 19. desember 2020 Hva er problemet? ( Spoiler: om du runker i do etterlater det ingen spor.)
Bamseklemmer Skrevet 19. desember 2020 #4 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har sett dette noen få ganger hjemme. Et skummende eller boblende belegg som flyter opp på vannet. Det virker som det har blitt spylt ned, men at noen rester ligger igjen på toppen. Tror dere dette er sæd?🤪 Det kan umulig være sæd, isåfall bør han oppsøke lege.... Normalt vil sæd i kaldt vann bare synke til bunns og bli med første skylling. Runker han i vasken og skyller med varmt vann vil det klumpe seg og bli til en seig gråhvit masse i sluken, gjentatte ganger er nok den største årsaken til tett sluk og vannlås... hilsen en gammel rørlegger🙈 5
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #5 Skrevet 19. desember 2020 Bamseklemmer skrev (2 minutter siden): Det kan umulig være sæd, isåfall bør han oppsøke lege.... Normalt vil sæd i kaldt vann bare synke til bunns og bli med første skylling. Runker han i vasken og skyller med varmt vann vil det klumpe seg og bli til en seig gråhvit masse i sluken, gjentatte ganger er nok den største årsaken til tett sluk og vannlås... hilsen en gammel rørlegger🙈 Åh æsj🙈 ser for meg du drar ut gamle sædklumper😂😂😂 Anonymkode: d3057...c41
Bamseklemmer Skrevet 19. desember 2020 #6 Skrevet 19. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Åh æsj🙈 ser for meg du drar ut gamle sædklumper😂😂😂 Anonymkode: d3057...c41 Ja dæ, seige lange tarmer av sæd klistret i hår... Nå idag bruke vi Mudin😂 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #7 Skrevet 19. desember 2020 Bamseklemmer skrev (3 minutter siden): Ja dæ, seige lange tarmer av sæd klistret i hår... Nå idag bruke vi Mudin😂 Ja mm akkurat det jeg så for meg😂😂 Anonymkode: d3057...c41 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #8 Skrevet 19. desember 2020 bjone skrev (1 time siden): Kan du ikke bare spørre da? Joda, men tenkte jeg skulle la han slippe unna å svare😅 Men høres ikke ut som folk tror det er sæd så da lar jeg være. Kan heller spørre når det har gått en stund. Anonymkode: 5d726...6d3
Dionysos 53 Skrevet 19. desember 2020 #9 Skrevet 19. desember 2020 Det kan godt være sæd. Å runke i do er vel egentlig ikke så oppsiktsvekkende. Har egentlig aldri tenkt over det, kanskje man bør trekke det en ekstra gang. Det kan du kanskje si til mannen din også, han tar det neppe fornærmelig opp, sagt på en fin måte så er det et godt råd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå