Gå til innhold

Julegave til barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å gi en liten oppmerksomhet til de ansatte i på gruppen til jenten min, for å vise at vi setter pris på de og jobben de gjør. Men jeg synes det er så vanskelig å komme på noe som passer å gi. 

Noen som har noen gode ideer? Synes det er litt vanskelig å vite hva som passer seg...

Anonymkode: 91210...823

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som ansatt i barnehage har jeg fått mye melkehjerter :) og jeg synes det er en fin gave. En liten oppmerksomhet, men ikke så mye at ting blir kleint. (Jeg har fått munmikopper og vin også. Jeg synes det er litt mye. Melkehjerter og et hyggelig kort er helt fint.)

• Liker 3
Skrevet

Twistpose funker fint nå mtp corona. Eller annet innpakket. Om du tenker de skal dele, altså.  

Anonymkode: 700bb...898

• Liker 1
Skrevet

Vi gikk sammen hele foreldregruppa om ei svær kurv. Betalte 50kr fra hvert barn. Ble ca 1000kr. Masse te, kaffe, karameller og div. Walkers, riesens, twist, etc er jo innpakka 🙂

Anonymkode: 52029...db9

• Liker 3
Skrevet

Kjøpte twist som jeg hadde i en fin boks og skrev ett kort ved siden av. 

Anonymkode: 25139...f36

Skrevet

Melkehjerter 

håndkrem

ullsokker

Anonymkode: c3abb...029

Skrevet

Jeg ga konfekt og et koselig kort

Anonymkode: a6fa2...2cf

Skrevet

Twist og kakao ga vi 😊

Anonymkode: b767d...120

Skrevet

Hiver inn et spørsmål her, jeg: 

Av fire ansatte i barnehagen er det to som barnet mitt er veldig knyttet til. De to andre er mye sykemeldt, og lite til stede, så det er vikarer der.

Det er samlet inn til fellesgave til avdelingen, men er det innafor med en liten gave til de to han er mest glad i? Er så usikker, vil jo gjerne vise at vi setter stor pris på de, og ingen andre enn de to trenger jo å vite om det? 

Anonymkode: 0d44d...927

Skrevet

Jobber på småbarnsavdeling og har fått en del godteri, vin og dusjsåpe etc. veldig hyggelig med en liten oppmerksomhet og særlig kortene som ofte inneholder litt pernsolig om relasjonen til barnet. Har flere ganger blitt gitt forskjellige gaver/kort til ulike ansatte. Ved forskjellige gaver har ofte foreldrene funnet ut hvilken vakt de enkelte ansatte har i dagene før jul/sommer så vi får gaven litt diskre 😊 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...