Gå til innhold

Er lei av å ikke bli prioritert av kjæresten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eneste mulighet denne og neste uke for å kunne ha litt kjæreste tid var lørdag kveld, men så avtaler han da med en kamerat. Ikke første gang, lurer av og til på hvorfor han vil være med meg? Har hatt våre diskusjoner han sier alt er opp til meg?

Anonymkode: 6889f...5da

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og du er sammen med det her fordi?

Anonymkode: 2f0e2...469

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Eneste mulighet denne og neste uke for å kunne ha litt kjæreste tid var lørdag kveld, men så avtaler han da med en kamerat. Ikke første gang, lurer av og til på hvorfor han vil være med meg? Har hatt våre diskusjoner han sier alt er opp til meg?

Så det han sier er at det er hans vei eller det high way. 

Anonymkode: 5a2df...4b8

• Liker 4
Skrevet

He is not that into you... 

Anonymkode: 7deb0...744

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han vil at du skal bestemme. Være en bitch, som setter skapet der det skal stå, i stedet for å være en ynkelig liten dame som bare står og ser på med tårevåte øyne.

Anonymkode: edfe3...0c7

• Liker 4
Skrevet

Han høres dessverre ikke spesielt interessert ut. 

• Liker 2
Skrevet

Han bryr seg ikke. Desverre. På tide å gå videre, den holdningen der hadde jeg aldri giddet.

Til sammenligning setter forloveden min alltid meg først, og jeg han. Vi viser det med både ord og handling. Det er trygghet og kjærlighet. Ikke en "alt er opp til deg " holdning.

Anonymkode: 381a1...264

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

lurer av og til på hvorfor han vil være med meg?

Jeg skjønner hvorfor han er sammen med deg, jeg skjønner ikke hvorfor du er sammen med han.

• Liker 4
Skrevet

Da avtaler du noe med noen andre, og så får han ta kontakt når han er interessert i kjærestetid med deg. Om det tar 2 uker og du ikke hører noe, så ville jeg gjort det slutt.

Anonymkode: e67dd...4e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...