Gå til innhold

Vanlig pris på liten flyttebil Bergen-Oslo?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen som nylig har flyttet fra Bergen til Oslo eller omvendt og vet sånn ca hva prisen på en mindre flyttebil ligger på? Uten pakking og bæring osv, kun bil med sjåfør fra adresse A til adresse B. Alle flyttebyråer der ute krever at man legger igjen kontaktinformasjon for så å bli oppringt med tilbud. Vi er fortsatt i tenkeboksen ang flytting og jeg orker ærlig talt ikke den kommunikasjonen, så tenkte først å høre om noen her inne kanskje hadde erfaring 🤗

Anonymkode: 03b7e...731

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legg ut på Mittanbud eller noe, så kan du få skriftlige tilbud.

Jeg flyttet fra en mindre bygd på vestlandet til Oslo for ett år siden, betalte 6000 for en liten flyttebil. Pakket og satte klart selv. Ingen store møbler, bare esker, småmøbler, sykkel og ski. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalte 5500 kr i 2017. Liten flyttebil, husker ikke hvor mye m3, men volum til en to-roms leilighet. Jeg sendte forespørsler til ulike flyttebyrå, men fikk napp på en annonse jeg selv hadde på finn.no eller noe sånt. Tror 5500 kr var ganske rimelig. Jeg hadde pakket alt av løsøre selv i sekker & esker, men bæring tok flyttefolka seg av. 

Anonymkode: 93cfe...14e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg flyttet 3 mil én vei for fire år siden, og betalte da ca 5000 kr for flyttebil med to flyttekarer. De bar alt inn i bilen og bar alt ut igjen og opp tre etasjer uten heis. Dette tok litt tid pga alle trappene, og man betaler jo pr mann og pr time, så da ble prisen rundt 5000, som sagt.

Husker ikke antall timer de brukte fra begynnelse til slutt. Men jeg tror at flytting over lengre strekninger (som Bergen-Oslo) ikke går på timepris, men heller "pakkepris" for hele greia.

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...