Gå til innhold

Mest opphissende du har vært med på

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opplevd en del bra ting igjennom årene , mange flotte og rå jenter, så ikke lett..

Men beste og mest opphissende for min del er med exen og venninna,  når de flere ganger sugde på tur og sleika kukhodet sammen når jeg kom..En nytelse til terningkast seks 

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde vært "a dream come true" for min del😍

Anonymkode: b8724...931

Skrevet

Og det å sitte og stå og se jentene kose med hverandre var også jævla opphissende,  blir noe spesielt når en ser det live og ikke på film 

• Liker 3
Skrevet

Trekant❤️. Di gangene det har skjedd slår alt! Ellers første gang jeg prøvde womanizer og sybian. Det husker jeg veldig godt 😊

Skrevet
Tranma skrev (1 time siden):

Trekant❤️. Di gangene det har skjedd slår alt! Ellers første gang jeg prøvde womanizer og sybian. Det husker jeg veldig godt 😊

Jeg så på da kjæresten prøvde Sybian. Stilig! Selv synes jeg det er vanskelig å rangere, men tenker ofte på de gangene jeg har hatt gloryhole-sex. :) Har ellers blitt knulla av tre damer etter tur mens jeg var fastbundet. :) 

Anonymkode: 1b02b...bfb

• Liker 1
Skrevet
lsklars skrev (11 timer siden):

Opplevd en del bra ting igjennom årene , mange flotte og rå jenter, så ikke lett..

Men beste og mest opphissende for min del er med exen og venninna,  når de flere ganger sugde på tur og sleika kukhodet sammen når jeg kom..En nytelse til terningkast seks 

Herregud. Kanskje vi skal døpe om KVINNEguiden til Runketråden.

Anonymkode: f427a...f47

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, hvorfor ikke? Hadde du blitt fornøyd da? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Tenkte det samme😂

Anonymkode: 4dc7b...b3f

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Tenkte det samme😂

Anonymkode: 4dc7b...b3f

Det å diskutere hva som er deilig, hva man blir kåt av og hva som gjør en våt eller stiv - er ikke det «voksent» nok for deg? 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg så på da kjæresten prøvde Sybian. Stilig! Selv synes jeg det er vanskelig å rangere, men tenker ofte på de gangene jeg har hatt gloryhole-sex. :) Har ellers blitt knulla av tre damer etter tur mens jeg var fastbundet. :) 

Gloryhole har jeg ikke opplevd,  desverre..

Høres veldig spennende og opphissende ut 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det å diskutere hva som er deilig, hva man blir kåt av og hva som gjør en våt eller stiv - er ikke det «voksent» nok for deg? 

Alltid noen som skal klage og avspore, både her og andre steder.., typisk 2020

Skrevet

Det mest opphissende jeg kan huske i farten er en telttur med en kamerat av meg da vi var i slutten av tenårene. Vi hadde flørtet og ertet hverandre opp hele dagen, og da det var tid for å gå inn i teltet var vi så kåte at vi holdt på å tørne. La meg si det sånn, den soveposen måtte vaskes grundig etter den natta. ;)

• Liker 4
Skrevet
lsklars skrev (2 timer siden):

Alltid noen som skal klage og avspore, både her og andre steder.., typisk 2020

Typisk 2020? 

Anonymkode: 2c774...da3

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Typisk 2020? 

Anonymkode: 2c774...da3

Sorry, har vel vært sånn i lang tid egentlig..

Skrevet

Et av de mest opphissende øyeblikket er første gang jeg og en ex av meg som da bodde på Grefsen skulle prøve analsex.

Spente begge to og vi brukte spisebordet i stua fordi det passa perfekt når hun lå på det, begge likte det godt, så fin start på helga den gang 

• Liker 2
Skrevet

Blir opphisset bare av å lese gjennom tråden jeg 

Anonymkode: b8724...931

• Liker 4
Skrevet

Vet ikke helt hva som har vært det mest opphissende, men det som har vært mest tennende utenom selve sexakten var utvilsomt med ei gift nabokjerring til en kompis av meg da jeg var på nach hos han.  Vi fikk en umiddelbar skjult "connection".  Herregud som hun kåtet meg opp.  Ingen andre måtte skjønne noe, så det var uutholdelig pirrende. Hun sendte meg noen kåtblikk med de frekke flørtende øynene sine som holdt på å gjøre meg gal. Og så gav vi hverandre "tilfeldige" berøringer. Holy shit for et hissende skjult spill.

Senere så sier hun.... "Jeg går nå, vent et kvarter før du går, sørg for at ingen ser deg og møt meg på **** "  Det er det lengste kvarteret i hele mitt liv. Selve sexakten får jeg fortelle om en annen gang.

Anonymkode: 5fabd...88e

• Liker 1
Skrevet

Mye går vel på første gang en gjør ting når det gjelder opphissende ting..

Som første gang å komme i munnen på dama, smøre inn analen på dama og knalle a i analen osv 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.12.2020 den 9.34):

Særlig at du holdt ut tre damer til ende 😘 Da er du i såfall en skikkelig KGer! Jeg har aldri vært med en mann og dame der mannen har holdt oss ut begge to uten ei pause på midten.... Kanskje det er deg jeg lengter etter 😊

Skrevet
Tranma skrev (16 minutter siden):

Særlig at du holdt ut tre damer til ende 😘 Da er du i såfall en skikkelig KGer! Jeg har aldri vært med en mann og dame der mannen har holdt oss ut begge to uten ei pause på midten.... Kanskje det er deg jeg lengter etter 😊

Jeg verken holdt ut til ende eller trakterte dem til de fikk triple orgasmer. Det var en swingerslek på et swingerarrangement. Bare på gøy. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...