AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #1 Skrevet 18. desember 2020 Min tradisjon er å være med venner på nyttårsaften, jeg har en vennegjeng. Men han har ikke venner, kun stor familie. Han mener at jeg skal feire nyttår med svigers (hans familie) annenhvert år hvis han skal være med vennegjengen min på nyttårsaften. For det må være rettferdig mener han. Hva skal jeg gjøre? Koselig å være med svigers såklart, men nyttårsaften vil jeg helst være med venner. Mine eller hans venner, men det har han har ikke . Han vil ikke være med mine venner på nyttårsaften noen gang hvis vi ikke er med hans familie annenhvert år... Anonymkode: 11b00...39e
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #2 Skrevet 18. desember 2020 Det er jo naturlig å dele på det da! Men dere kan jo uansett ikke være mange i år! Anonymkode: 6d2fd...b49 32
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #3 Skrevet 18. desember 2020 Synes han skal prioritere å være med deg. Man må gjøre en innsats i å bli kjent med nye. Deretter kan dere sjonglere Anonymkode: 454cd...dbe
SoWhat? Skrevet 18. desember 2020 #4 Skrevet 18. desember 2020 Dere er et par. Begge har like mye å si. Du må jo klare å være med hans familie selv om du "ikke vil" Annethvert år blir jo rett det da. 17
Gidavmeg Skrevet 18. desember 2020 #5 Skrevet 18. desember 2020 Dette løser seg selv når dere får barn 4
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #6 Skrevet 18. desember 2020 Er ikke det bare rettferdig da? MÅ dere feire sammen hvis dere ikke unner hverandre deres respektive feiringer? Hvis du ønsker at han skal være med hos dine venner er det jo bare å forvente at du skal være med på det han vil året etter - hvis ikke er det jo bare å feire separat, så får dere begge det dere vil? Anonymkode: e4140...037 17
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #7 Skrevet 18. desember 2020 Hvem er dere hos julaften da? Anonymkode: 492e4...045 1
tussi84 Skrevet 18. desember 2020 #8 Skrevet 18. desember 2020 Annen hvert år er det mest rettferdige spør du meg. Slik har vi det, og flere andre par jeg kjenner. Og det gjelder både jul, og nyttårsaften. 8
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #9 Skrevet 18. desember 2020 Hvor gamle er dere? Svarer med utgangspunkt i at dere er ganske unge. Jeg ville feiret med vennene mine, så kan han velge å være med om han vil. Du kan henge med svigers andre kvelder i romjula, nyttårsaften når man er i 20-årene er fest og moro. Og heller feire med familie om dere får barn. Hilsen 2-barnsmor på 32 som sovner lenge før fyrverkeriet 😂 Anonymkode: cb5c2...36d 10
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #10 Skrevet 18. desember 2020 Feir med vennene dine! Du kan henge med svigers annen hver jul og i romjulen. Nyttårsaften er for venner! Anonymkode: b6301...9c4
Maleficenta Skrevet 18. desember 2020 #11 Skrevet 18. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min tradisjon er å være med venner på nyttårsaften, jeg har en vennegjeng. Men han har ikke venner, kun stor familie. Han mener at jeg skal feire nyttår med svigers (hans familie) annenhvert år hvis han skal være med vennegjengen min på nyttårsaften. For det må være rettferdig mener han. Hva skal jeg gjøre? Koselig å være med svigers såklart, men nyttårsaften vil jeg helst være med venner. Mine eller hans venner, men det har han har ikke . Han vil ikke være med mine venner på nyttårsaften noen gang hvis vi ikke er med hans familie annenhvert år... Anonymkode: 11b00...39e Det er rett og rimelig at dere bytter på annenhvert år. Å feire med venner er viktig for deg. Å feire med familien er viktig for han. Da møter dere hverandre på halvveien. Sånn er det i forhold. Man inngår kompromisser. 11
Maleficenta Skrevet 18. desember 2020 #12 Skrevet 18. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor gamle er dere? Svarer med utgangspunkt i at dere er ganske unge. Jeg ville feiret med vennene mine, så kan han velge å være med om han vil. Du kan henge med svigers andre kvelder i romjula, nyttårsaften når man er i 20-årene er fest og moro. Og heller feire med familie om dere får barn. Hilsen 2-barnsmor på 32 som sovner lenge før fyrverkeriet 😂 Anonymkode: cb5c2...36d Hun får jo feire med venner annenhver nyttår. Ser ikke problemet 2
avent Skrevet 19. desember 2020 #13 Skrevet 19. desember 2020 Sikker på du vil være sammen med en man, helt uten egne venner? Akkurat det høres faktisk veldig slitsomt ut. Men må dere feire sammen da? Kan dere ikke feire hver for dere? Får dere barn etterhvert så blir det nok mest praktisk å være hjemme eller med familie. Eller dere kan feks spise middag med hans familie for så å gå på festen til dine venner etterpå. 4
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #14 Skrevet 19. desember 2020 Hver for dere, eller annethvert år. Det er da ikke mer riktig å feire med venner enn familie. Det sagt ville jeg vært skeptisk til å gå inn i et forhold med en mann uten annet nettverk enn familie. Han vil jo over tid få veldig få impulser og "kalibrering" som man gjerne får mot omgangskretsen, og det blir jo trykkende at han alltid er hjemme, og han vil bli veldig avhengig av deg for det sosiale. Anonymkode: 04843...8e6 4
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #15 Skrevet 19. desember 2020 Venner er da familie for deg? Synes dere kan feire annenhver Anonymkode: 50329...42e 1
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #16 Skrevet 19. desember 2020 Blir ikke du enig så ta egoistisk valg og feire med vennene dine. Er du glad i kjæresten din så feirer dere annenhvert år. Anonymkode: 6c1f0...481
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #17 Skrevet 19. desember 2020 Skal dere ha barn? Hva med å feire hver for seg til da, og så blir det vel familiefeiring fra da av? Anonymkode: 320ea...fc2 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #18 Skrevet 19. desember 2020 Vær glad for annenhvert år- ordningen ❤ Min eks ( forlovede) måtte alltid hjem til mor på julaften,1.og 2.dag, ( og jeg var ikke med i ligningen 🙄,, hadde én julaften sammen på de årene... På nyttårsaften måtte han alltid til kameraten sin , for det var tradisjon . Feiret flere av disse høytidssdagene alene ( mine og dine barn ) Aldri kompromiss. Glad for å slippe dette i år 🎄🎆🎉, Egoister kan man ikke forvente stort ifra. Anonymkode: 377af...1b3 2
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #19 Skrevet 19. desember 2020 Tenk om han skulle vært som deg og insistert på alltid være hos hans familie 50/50 er fair ! Anonymkode: 51569...5cc 4
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2020 #20 Skrevet 19. desember 2020 Blir vel ikke store festen i år uansett. Anonymkode: 50163...7aa 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå