Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man sitter på do og vannet går samtidig..  hvordan skal man klare å skille det å tisse eller at det er vannet som gikk? Kan man overse at vannet går? 

Anonymkode: 1168e...237

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs jo hvordan vannet går, men man merker det som regel ved at det fortsetter å dryppe og renne. Altså når du er ferdig å tisse så renner det videre når du reiser deg. Og noen ganger, som jeg opplevde, så er det liten tvil. Har tilgode å tisse ut en svær vaskebøtte med væske 😅

Anonymkode: 5b6ae...5e7

• Liker 4
Skrevet

Det skjedde med meg. Jeg hørte en lyd, et slags "knekk" og så rant det bare ut. Jeg hadde fin blærekontroll, så jeg var aldri i tvil om hva det var.

Anonymkode: 13a9e...a6f

• Liker 1
Skrevet

Vannet mitt gikk når jeg satt på do, eller jeg merket det når jeg reiste meg for da rant det ut. Når jeg satte meg igjen stoppet det. Reiste meg igjen og det rant igjen. Var ikke i tvil om at det var vannet som hadde gått.

Anonymkode: de5ee...7c1

Skrevet

Du merker nok forskjell, du klarer ikke å stoppe når vannet går, det bare renner. 😄 

Skrevet

Vannet til ei venninne gikk da hun var på do, tror hun hvertfall. Vannet kom nemlig aldri, og hun tissa rett før riene startet. 

Anonymkode: 27ea8...f7e

Skrevet

Jeg merket aldri at vannet gikk. Så da de spurte om det hadde gått sa jeg nei. Så de ble ganske overrasket på føden da det aldri kom noe vann 😅 så det må ha gått enten da jeg dusjet eller var på do tidligere på dagen. Slimproppen gikk med et "plopp" da jeg var på do da.. så mulig vannet kom med den 🤷‍♀️

Anonymkode: a66ad...80e

Skrevet

Hos meg gikk vannet hjemme men det kjentes ikke ut som om det var mye. Jeg forsto ikke at det hadde gått før jeg var på sykehuset og jordmor sa det til meg. 

Blir sikkert en ekkel sammenlikning nå men det kjentes bare rett og slett ut som når mannen har hatt utløsning inni meg og jeg setter meg på do og det kommer ut. Kanskje litt mer mengde. 

Det kom først litt når jeg satte meg i sofaen, jeg gikk så på do for å bytte truse osv. Tisset litt og tok på meg rent undertøy og et truseinnlegg. 

Fikk litt murringer kort tid etterpå og dro inn på føden. Jordmor så på truseinnlegg og sa så at vannet ditt har jo gått. 

Anonymkode: 1640e...9d6

• Liker 1
Skrevet

Det tror jeg du lukter...😅

Anonymkode: a0324...671

Skrevet

Man fortsetter gjerne å lekke vann.

Anonymkode: f202b...79a

Skrevet

Skjedde med meg! Var ikke i tvil, sa proff og fosset ut. 

Anonymkode: bf0cf...c94

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...