AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #1 Del Skrevet 18. desember 2020 Jeg begynte med styrketrening i slutten av november. Har allerede sett god fremgang, og trener 3 dager i uka. Skal hjem til familien min i juleferien og har ikke mulighet til å trene da. Det blir en uke uten trening. Vil dette ødelegge mye av fremgangen min? Anonymkode: 9edc8...a89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #2 Del Skrevet 18. desember 2020 Ikke så mye at du trenger å bekymre deg. To uker eller ofte enkeltuker vil du merke, men ikke bare en uke. Kanskje vil du tvert i mot restituere godt og fylle på med næring, slik at du får fart på progresjonen over nyttår. To uker derimot merker jeg godt, så la det bli med den ene. 🎅🏼 Anonymkode: c823a...714 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #3 Del Skrevet 18. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke så mye at du trenger å bekymre deg. To uker eller ofte enkeltuker vil du merke, men ikke bare en uke. Kanskje vil du tvert i mot restituere godt og fylle på med næring, slik at du får fart på progresjonen over nyttår. To uker derimot merker jeg godt, så la det bli med den ene. 🎅🏼 Anonymkode: c823a...714 Tusen takk for svar. Jeg kommer til å være aktiv i juleferien men som sagt blir det ikke rom for trening i det hele tatt, dessverre. Men fjellturer og lignende blir det. Anonymkode: 9edc8...a89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #4 Del Skrevet 20. desember 2020 . Anonymkode: 9edc8...a89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2020 #5 Del Skrevet 20. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 18.12.2020 den 22.30): Tusen takk for svar. Jeg kommer til å være aktiv i juleferien men som sagt blir det ikke rom for trening i det hele tatt, dessverre. Men fjellturer og lignende blir det. Anonymkode: 9edc8...a89 Det er jo trening å gå i fjellet selv om det er annerledes. Av og til har kroppen godt av en pause. Når du starter igjen så vil nok nok ikke merke noe nedgang. Min erfaring er at da pleier jeg og merke at kroppen fungerer bedre og man kommer fort inn i det igjen. Anonymkode: dfbf1...369 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2020 #6 Del Skrevet 21. desember 2020 Jeg pleier å ta med meg powerbands og minibands bare for å få noe motstandstrening. Om du trenger inspirasjon og tips, sjekk han her: Peter Miljak Anonymkode: 28e1c...444 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pappi Skrevet 22. desember 2020 #7 Del Skrevet 22. desember 2020 10 dager blir ofte referert til i treningslitteratur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meltzer Skrevet 23. desember 2020 #8 Del Skrevet 23. desember 2020 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå