Superlammet Skrevet 9. august 2005 #1 Skrevet 9. august 2005 Hvor skal det ende når 16-åringer konkurrerer om å være Usa's peneste? VG.no
Gjest Devil's Spawn Skrevet 9. august 2005 #2 Skrevet 9. august 2005 16-åringer? Man har vel missekåringer for 8 åringer også, om ikke yngre. Hadde det enda vært så vel, lammet.
Superlammet Skrevet 9. august 2005 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2005 Den aktuelle saken gjaldt 16-åringer, og dette er noe som blir spredt worldwide. Missekåringer for 8-åringer går verden rundt via dokumentarer, ikke media. Foreløpig...
Diva Skrevet 9. august 2005 #4 Skrevet 9. august 2005 Er ikke overrasket i det hele tatt. Det er jo typisk "penest, tynnest, søtest og vakrest" fra barnsben av. Miss Teen USA har de vel også holdt på med lenge så vidt jeg vet (er dog ikke sikker på hvor mye mediedekning internasjonalt det har vært tidligere).
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2005 #5 Skrevet 10. august 2005 Er ganske så kvalmt ja! Sier jo bare litt om hvilket sykt samfunn vi lever i, når det fra toårs alderen er viktigst å smile pent og ha finest hår. Husker jeg så en av disse dokumentarene for en stund siden, hvor moren tvang den lille fireåringen sin til å ta spray-tanning, selv om ungen hylte av skrekk. For hun måtte jo være brun for å være pen, og hun ville vel vinne?? Blir kvalm av så fucked up foreldre, og blir kvalm av samfunnet som sier det er ok for babyer å konkurere om å være penest. Skulle vært jævlig spennende å se statistikker over misse-barn i motsetning til "vanlige" barn når det kom til spiseforstyrrelser o.l senere i livet.
Gjest Dum Perignon Skrevet 10. august 2005 #6 Skrevet 10. august 2005 Sånne ting er dessverre big og applaudert business i et land der man samtidig håner muslimer for deres kvinnesyn.
Gjest SumoBryter Skrevet 10. august 2005 #8 Skrevet 10. august 2005 Sånne ting er dessverre big og applaudert business i et land der man samtidig håner muslimer for deres kvinnesyn. ← Du nevner to ekstremer.... Det finnes en sunn mellomting.
Gjest misst Skrevet 10. august 2005 #9 Skrevet 10. august 2005 Vi har miss teen i Norge og... Litt mer uskyldig her da. Ikke noe badedrakt konkurranse eller noe sånt. Her ser vi det heller som trening for nybegynnere i bransjen (nedre aldersgrense er 16 år)
Gjest 1111 Skrevet 11. august 2005 #10 Skrevet 11. august 2005 Jeg syns ikke det er noe særlig positivt, men likevel så er det ikke noe som sjokkerer meg grunnet misse-konkurranser ned i fire-års-alderen. Dessuten så begynner modeller å jobbe i den alderen eller enda yngre, over hele verden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå