AUF Skrevet 9. august 2005 #1 Skrevet 9. august 2005 Jeg maser her jeg nå... Jeg bruker Outlook hvor jeg har alle mailadressene mine. Men jeg er langt i fra fornøyd!! Jeg finner ikke noen andre sånne programmer.. Så, er det noen som kan hjelpe meg?
Gjest Devil's Spawn Skrevet 9. august 2005 #2 Skrevet 9. august 2005 (endret) Thunderbird Det er også en annen god en for Windows, men jernteppet... Endret 9. august 2005 av Rattleshake
Crazee Skrevet 9. august 2005 #4 Skrevet 9. august 2005 Brukar Eudora sjølv, men Opera sin innebygde er slett ikkje så verst den heller.
AUF Skrevet 10. august 2005 Forfatter #6 Skrevet 10. august 2005 Nå har jeg prøvd Eudora. Men jeg får bare lagt inn en e-postadr. Jeg vil ha alle mine e-poster samlet på et sted. Skjønner? Og jeg får ikke sendt mail! bare motta. Sånn er det blitt på outlook også nå. Hva er galt??
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2005 #7 Skrevet 10. august 2005 Eudora bruker jeg ikke. Men at du ikke får sendt tyder på at du har satt opp feil smtp-server. Du har ikke skiftet leverandør i det siste?
AUF Skrevet 10. august 2005 Forfatter #8 Skrevet 10. august 2005 Eudora bruker jeg ikke. Men at du ikke får sendt tyder på at du har satt opp feil smtp-server. Du har ikke skiftet leverandør i det siste? ← Nei, jeg har ikke det. Det er det som er så rart... Og jeg har skjekket innstillingene tusen ganger. minst.
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2005 #9 Skrevet 10. august 2005 Nei, jeg har ikke det. Det er det som er så rart... Og jeg har skjekket innstillingene tusen ganger. minst. ← Og leverandøren din har ikke skifta?
Gjest ArneP Skrevet 10. august 2005 #10 Skrevet 10. august 2005 Outlook er etter min mening feil program hvis man ikke benytter exchange-sever. Da blir det å skyte mygg med kanoner. Det finnes masse bra mailprogrammer, Eudora, Thunderbird, OE (er ok), Apple Mail og mange flere. Jeg foretrekker forøvrig webmail, synes det er enklere...
AUF Skrevet 10. august 2005 Forfatter #11 Skrevet 10. august 2005 Og leverandøren din har ikke skifta? ← Det burde de da ha sagt fra om i tilfelle. Jeg har ikke hørt noe. Og ingen andre jeg kjenner som har samme leverandør, har problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå