Gå til innhold

Sliter med å finne kjæreste - er villig til å finansiere i alt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Sliter med å få kjæreste. Utsende mitt er moderat men jeg er ingen model.

Alt annet er på stell. Bor i en fin leilighet som jeg eier uten gjeld. Har en god formue.

Sosialt er det mer trasig. Har noen få gode venner men savner kjæreste veldig, veldig.

Tror nok det at jeg ikke er så mye sosial av meg som person er noe av problemet her.

Tinder fungerer dårlig, kanskje jeg bruker det feil?

Bare jeg for kjæreste, kan jeg gjerne finansiere alt. Hun kan bo og leve gratis hos meg, ikke noe problem.

Har sett meg ut en jente på instagram. Vurderer å gi henne en gave på 50-100k anonymt for hun ser så pen ut.

Hva skal jeg gjøre? Jeg vil ikke være alene lenger. Jeg er 28 år.

Anonymkode: 6ab42...7ac

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Den tredje
Skrevet

Spør du meg, så vær ærlig. Men ikke vær respektløs mot deg selv. 

Stabil gubbe med uten økonomiske problemer. Burde jo være en catch i seg selv, jeg anbefaler å ikke gi anonyme penger til folk. Det blir fort ikke noe mer enn et takk, lett smil og litt lett flørt.

Med respektløs så mener jeg det er noen formuleringer du kan gjøre. Istedenfor å si at du ikke er så sosial, og si at du er sosialt trasig. Så heller si at du er introvert. Jeg vet at det er introverte kvinnfolk som vil ha introverte menn. 

Kjerringa mi er introvert og så er jeg. Vi sitter gjerne sammen alene etter jobb i uker og måneder uten å treffe andre... men vi er bare introverte det er helt ok. Det er lov å være introvert altså... selv om jeg mange ganger må si at jeg tror det er trasig... men så er det også alltid hyggelig å være alene med kona. Finne introverte mennesker dog er vanskelig, fordi introverte kvinner er ikke vanligvis de som står frem og sier her er jeg og jeg elsker deg. Det er liten forbannelse som ligger over oss introverte. Er litt vanskelig men det er helt ok!!! Fortsett å prøv ikke gi opp! Vet at du kan få det til!

Skrevet

Det er forskjell på hore og kjæreste.

• Liker 44
Skrevet

Du skal ikke bli bare fornøyd. Jeg har levd en dag. Er 51. Du må ha kjemi med en person, og tro meg, det kommer til å skje. Jeg har slitt økonomisk i 20 år, men kunne aldri tenke meg å inngå noe kompromiss. Kjemien må være der. I dag har jeg grei økonomi. Det ordner seg med tiden. 

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor skal du betale penger til damer? 

• Liker 14
Skrevet

Hvis du har så vanvittig mye penger kan du jo bruke dem på litt styling og kursing av deg selv. Kanskje de kommer da.

Anonymkode: 9365d...0bf

• Liker 16
Skrevet

Kall meg gjerne introvert om det passer bedre. Ja jeg liker å snakke med mennesker men disse store festene og utesteder har aldri hvert noe for meg. Mitt inntrykk er alle damer søker en viss økonomisk trygghet, så jeg bør kanskje få noen plusspoeng allerede der. Jeg kommer meg ikke frem til å møte en dame en gang og om jeg klarer det, skal jeg pøse på med penger med en gang eller holde tilbake?

Mener dette haster, er 28 år nå og føler meg helt ærlig jeg er litt gammel.
En annen problemstilling er jeg ønsker meg et barn og arving.

Dersom jeg skulle være så dritheldig å treffe noen, tar det gjerne en stund før man for barn. Man må vite om man passer samemn. Jeg er konservativ av meg og vil ha en stabil dame over tid. Om det er jeg som står for det økonomiske, helt greit. Men stabiliteten i forholdet må være der.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei.

Alt annet er på stell. Bor i en fin leilighet som jeg eier uten gjeld. Har en god formue.

Sosialt er det mer trasig. Har noen få gode venner men savner kjæreste veldig, veldig.

Tror nok det at jeg ikke er så mye sosial av meg som person er noe av problemet her.

Bare jeg for kjæreste, kan jeg gjerne finansiere alt. Hun kan bo og leve gratis hos meg, ikke noe problem.

Har sett meg ut en jente på instagram. Vurderer å gi henne en gave på 50-100k anonymt for hun ser så pen ut.

Du kan ikke kjøpe kjærlighet! Da er det prostituerte du vil ha? Vil du ikke finne ei som elsker deg som person? Mange menn drar til Thailand og kommer hjem med ei vakker lita snelle, som sier Ok til alt, så lenge de kommer ut av fattigdom..

Anonymkode: 7b47b...eb3

• Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Kall meg gjerne introvert om det passer bedre. Ja jeg liker å snakke med mennesker men disse store festene og utesteder har aldri hvert noe for meg. Mitt inntrykk er alle damer søker en viss økonomisk trygghet, så jeg bør kanskje få noen plusspoeng allerede der. Jeg kommer meg ikke frem til å møte en dame en gang og om jeg klarer det, skal jeg pøse på med penger med en gang eller holde tilbake?

Dersom jeg skulle være så dritheldig å treffe noen, tar det gjerne en stund før man for barn. Man må vite om man passer samemn. Jeg er konservativ av meg og vil ha en stabil dame over tid. Om det er jeg som står for det økonomiske, helt greit. Men stabiliteten i forholdet må være der.

Nå burde golddiggerne stå i kl her snart...

Anonymkode: 7b47b...eb3

• Liker 2
Skrevet

Jeg melder meg, ønsker en kjæreste.🙋🏻‍♀️🤩

har ikke problem med å finne meg en kjæreste, men jeg har hatt maks uflaks med forhold og søker en stabil kjæreste. Pengene kan du beholde selv. 

Anonymkode: d262f...a4e

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg melder meg, ønsker en kjæreste.🙋🏻‍♀️🤩

har ikke problem med å finne meg en kjæreste, men jeg har hatt maks uflaks med forhold og søker en stabil kjæreste. Pengene kan du beholde selv. 

Hmmzzz Stabil ble litt feil, ønsker meg en lojal partner!

Skrevet

Jeg ser noen ganger menn på datingapper som skriver at de har bil og hus og hytte og tjener godt, klart for å flytte inn for deg;) 

Det er så lite tiltrekkende. Du må by på deg selv, ikke hva du eier og har.

Anonymkode: 06f25...3f5

• Liker 35
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du har misforstått litt dette her, for de fleste ønsker menn som har en jobb og fast inntekt, og ikke en gjeldsslave som ikke forstår at man ikke kan ta opp nye forbrukslån for å betale på gamle. De ønsker en stabil økonomi i husholdningen, ikke en sugardaddy. 

Anonymkode: a4797...aba

• Liker 11
Skrevet

Hvor møter du mennesker? Jobb/trening/hobby?

Har du venner/kollegaer som kan koble deg til aktuelle kandidater?

Dropp alt det der pengesnakket, om at du skal betale pene damer og finansiere alt. Da drar du til deg bare drittdamer som utnytter deg og får deg til å føle deg enda dårligere.

Helt sikker på at det finnest en dame der ute til deg også. 

• Liker 11
Skrevet

Jeg trenger penger egentlig...hmmm 

Anonymkode: 0a0c9...d17

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg tror personligheten og din desperate fremtoning er hva som skremmer bort alle hunkjønn...

Anonymkode: 0a0c9...d17

• Liker 15
Skrevet

Du kan ikke kjøpe det kjæreste. Her i Norge er det hvertfall rimelig spess...

Har du ikke noe interesser som dere kan ha til felles? 

Anonymkode: 67af1...f98

• Liker 3
Skrevet

Jeg får en følelse av at dette er en trolletråd for å se hvor desperate kvinner er etter penger, siden det er teorien til alle hannkjønn her inne 🙄

Anonymkode: 67af1...f98

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hei.

Jeg vet ikke om dette er en tulletråd, men du skjønner vel at du ikke kan basere et gjensidig langvarig forhold med barn og familie på at den ene står i økonomisk avhengighet til den andre? De eneste som et villige til noe slikt er enten kvinner i svært vanskelige situasjoner eller en som ønsker å utnytte deg. Uansett, så får du ikke det du ser etter. Forhold er vanskelig nok.

Anonymkode: 00a54...84b

• Liker 8
Skrevet

Hvis du skal få en faktisk kjæreste, og ikke kjøpe et menneske, så er det personlighet som gjelder. Alt du sier om deg selv er at du har penger, og da høres det ut som du ikke eier personlighet. Hva liker du å holde på med? Hva får deg til å glemme tid og sted fordi det er så gøy? Hva gjør du med vennene dine? Og svar for all del ikke at du er en snill og grei gutt som trives med turer i skog og mark.

Anonymkode: b7458...686

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...