AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #1 Del Skrevet 18. desember 2020 Jeg var helt avhengig av treningssenteret for å kunne fungere i hverdagen. Jeg er sykemeldt og møter absolutt ikke en eneste sjel. Ser ingen mennesker fordi jeg ikke er ute. Jeg var blid og følte meg bra da jeg trente hver morgen på treningssenteret. Der kunne jeg være blant folk, og i tillegg nyte treningen. Det gjorde at jeg følte mestring, og ikke minst følte jeg meg ikke så alene og isolert. Skjønner ikke hvorfor de måtte stenge treningssentrene? For noen er det nesten helt nødvendig å få seg ute blant folk og få mosjon, og å bare stenge alt uten å tenke på konsevenser er jo bak mål. Jada, trening ute går an det også, personlig hater jeg å trene ute og da mister jeg all form for motivasjon til å mosjonere meg. Ikke er det folk ute heller. Anonymkode: bc5e3...24e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #2 Del Skrevet 18. desember 2020 Enig, de burde tatt mer hensyn til deg, og dine behov. Anonymkode: 5fb7f...634 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2020 #3 Del Skrevet 18. desember 2020 Dette er en unntakstilstand og du må finne alternative løsninger, eventuelt bare vente til det åpner igjen. Mer kan man ikke gjøre. Med de holdningene du viser til så er du en av de som hadde gått på treningssenteret selv om du var syk også. Folk flest evner ikke ta ansvar for seg selv, dermed må samfunnet sette krav og ta ansvar. Dermed ble senterne stengt. Om du ikke evner å forstå dette så bekrefter det bare enda mer hvor viktig det er at regjeringen griper inn. Misforstå meg rett, skjønner det er helt jævlig. Jeg hadde fått litt panikk selv om senteret stengte her. Det er viktig for meg å få trent. Men prøv å se situasjonen ut ifra, og ikke vær så egosentrisk. Anonymkode: 63470...02c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå