Gå til innhold

Noen menn ser så gamle ut - hva skal jeg gjøre med det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 40 år (kvinne) - og har bestemt meg for at jeg kan date opp til 58. Grensen er satt fordi jeg vet om en kjekk mann på 58 (som jeg ikke er interessert i, men som altså gjør at jeg setter aldersgrensen der).

Men: Jeg har lagt merke til at når menn blir 50 + så er det så vanvittig forskjellig de holder seg. Noen er liksom evigunge, mens enkelte på 55 ser ut som de like gjerne kunne vært 70.

Jeg lurer på hvorfor jeg har satt grensa på 58. Er det bare utseendet? Eller noe mer? 
Hvorfor vil jeg ha en på 55 som ser yngre ut, men ikke en som ser eldre ut. 

Noen tanker?

Anonymkode: 200cc...4a7

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i den alderen selv. Noen menn er gubbete og lite tiltalende for meg. Det er ikke alderen i seg selv, men hvordan de fremstår. Også utseendemessig. 

Anonymkode: ff6f3...11d

• Liker 17
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg lurer på hvorfor jeg har satt grensa på 58. Er det bare utseendet? Eller noe mer? 
Hvorfor vil jeg ha en på 55 som ser yngre ut, men ikke en som ser eldre ut. 

Fordi det gir deg illusjonen om at han er yngre. Høres ut som du egentlig vil ha en jevnaldrende. 18 år eldre er mye.

Anonymkode: be015...a0b

• Liker 12
Skrevet

De lever for hardt. Dropp det!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fordi det gir deg illusjonen om at han er yngre. Høres ut som du egentlig vil ha en jevnaldrende. 18 år eldre er mye.

Anonymkode: be015...a0b

Nei.. vil egentlig ikke det. Ønsker ikke en som har barn i barneskolealder liksom.

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du setter grensa så høyt når du synes de ser så gamle ut. De ser gamle ut fordi de er betydelig eldre enn deg. Flytt grensa 10 år ned, du, om ikke mer, du er kun 40 og det er vel kanskje en fordel om du ikke får en pensjonist i hus med det første 🙂

Anonymkode: 2f5f7...438

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er i den alderen selv. Noen menn er gubbete og lite tiltalende for meg. Det er ikke alderen i seg selv, men hvordan de fremstår. Også utseendemessig. 

Du er 40? Eller i femtiårene?

Er du kvinne i femtiårene og synes menn i femtiårene er gubbete? På hvilken måte?

TS

Skrevet

Gener og livsstil. 

• Liker 6
Skrevet

Hva du skal gjøre med det? Gi de botox og fillers?

• Liker 8
Skrevet

Synes man begynner å merke det allerede når man runder tredve. Noen holder seg i form og kler seg bra, andre har fått pappakropp, mistet håret og handler kun på Dressmann. Hos kvinner det noen som er vanvittig rynkete før de er 40, gjerne de som soler og sminker seg mye og i tillegg har fått 3-4 barn.

Anonymkode: b4337...685

• Liker 4
Skrevet

Skjønner ikke dette, ts. Jeg er 10 år eldre enn deg, og setter øvre grense ved 55 år.... Kunne aldri i verden tenkt meg å date en mann som nesten er 70!!

Anonymkode: 1c64f...1bc

• Liker 11
Skrevet

Hvis du møter rette personen, så spiller ikke alder noe. Min Tante møtte en mann, 20 år eldre enn henne. De har nå hatt 25 år sammen. 

• Liker 2
Skrevet

Huff ja. Ser menn i 30-årene allerede med værbitt hud og dype rynker. Har vært interessert i 2 menn i 40-årene som er 10 år eldre enn meg. Felles for de var at de alltid har brukt solfaktor og faktisk så ut som 40. Eksen er heldig, lærte han dette tidlig, slik at han har vært nøye med slikt og holder seg bedre enn sine medbrødre i kompisgjengen som ser eldgamle ut. Skal jeg opp i alder skal de ikke se gamle ut, ferdig prata. 

Anonymkode: 5c8d9...990

• Liker 3
Skrevet

Min Tante er 70 i dag. Begge er jævlig oppegående. 

Skrevet

Hva du kan gjøre med det? Ikke være konsekvent på alder.

Jeg er i 40 årene selv og synest 58 var litt i øvre laget for meg. Hadde satt 53 eller noe på dating siden. Traff etterhvert en på 58, han var veldig hyggelig fyr. Nå ønsket jeg allikevel ikke å fortsette noe med han.

Ellers er jeg enig med deg at en del.. ganske mange menn kan se gamle ut. Virker ustelte mange av de synest jeg. 

Anonymkode: 2ea7d...2e0

• Liker 6
Skrevet

Jeg er 30 og hører hele tiden fra menn i 40-50 år at de ikke vil date kvinner på 40+ siden de ser ut som gamle kjerringer. Det sier menn som er i veldig god form og ser utrolig bra. 
Så dere kvinner i 40+ må velge av det som er igjen på mennmerkede

Anonymkode: 33b60...827

• Liker 2
Skrevet

Enig. Hvis de ikke tar vare på seg selv, så drit og dra. Men noen gjør det.  Uansett alder. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Du er 40? Eller i femtiårene?

Er du kvinne i femtiårene og synes menn i femtiårene er gubbete? På hvilken måte?

TS

Jeg har akkurat rundet 50. Gubbete i utseende og væremåte. Handler på Dressmann, men klærne passer bare sånn greit. Er ikke helt stil over klesstil og sko. Samme med hår eller helt greit med ikke hår. Aktiviteter i fritiden. Litt trygt og godt. Lite åpen for å gjøre nye ting eller et lite impulsivt sprell. Eksen var 9 år eldre enn meg og jeg merket på flere ting at han var en generasjon eldre enn meg. 

Enn annen mann som var 9 år eldre enn meg ville ha virket yngre ved å være mye mer åpen for nye impulser og opplevelser. Altså ikke alderen i seg selv, men mer personlighet.

• Liker 4
Skrevet

Jeg har en venn. Han  er 69 år.  Vi snakker om alt. Han kunne vært faren min, han behandler meg som en datter. Han mistet en i kreft, for endel år siden. Jeg ble kjent med han etterpå. Men vi snakker om alt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har akkurat rundet 50. Gubbete i utseende og væremåte. Handler på Dressmann, men klærne passer bare sånn greit. Er ikke helt stil over klesstil og sko. Samme med hår eller helt greit med ikke hår. Aktiviteter i fritiden. Litt trygt og godt. Lite åpen for å gjøre nye ting eller et lite impulsivt sprell. Eksen var 9 år eldre enn meg og jeg merket på flere ting at han var en generasjon eldre enn meg. 

Enn annen mann som var 9 år eldre enn meg ville ha virket yngre ved å være mye mer åpen for nye impulser og opplevelser. Altså ikke alderen i seg selv, men mer personlighet.

Ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...